|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe was The devil's Blood? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Viel me best mee. Puur toevallig een stukje van meegekregen, klonk beter dan ik me van de vorige keer kon herinneren. |
|
Damn, wel een flinke reis dan in verhouding tot het aantal festivaluurtjes. |
|
Maar het was het waard! Bareuh... |
|
Gaaf festival was dit, veel toffe bands gezien en veel gefeest. De bands die me vrijdag zijn bijgebleven zijn Necrophagist, Hypocrisy en Fear Factory. Zaterdag was mijn dag, met Obscura, Airbourne, Slash, Twisted Sister, Alice Cooper en Carcass als uitschieters. Zondag genoten van Decapticated, Suffocation, Exodus, Motorhead en Slayer. Jammer dat Dying Fetus had afgezegd. Heerlijk weer gehad, flink verbrand nu hehe. Organisatie verder wel oke, alleen een beetje jammer dat bijna alle medewerkers geen Engels spraken. |
|
Had je maar moeten opletten op de middelbare school |
|
Zwaar vermoeiend festival! Ik geef de line-up de schuld, aangezien ik meer dan 25 bands gezien heb, waarvan de meesten (meer dan) de moeite waard. Hoogtepunten: Necrophagist, Ghost Brigade, Deftones, Monkey 3, Obscura, Fields of the Nephilim, Jello Biafra en Devin Townsend. Suffocation heb ik helaas gemist wegens te moe, maar die heb ik gelukkig in maart nog gezien. Architects heb ik dan weer gemist, omdat die niet speelden op het aangegeven tijdstip. Weet iemand wat daarmee is gebeurd? Als ik de verhalen over vorig jaar lees, dan is Hellfest organisatorisch verbeterd. Als ze volgend jaar nou ook eens de bier/fris/wijnbekers regelmatig omspoelen en mensen gewoon netjes in de pot kunnen schijten, zou het helemaal perfect zijn. Helaas is zindelijkheid voor sommige metalheads nog steeds te hoog gegrepen |
|
quote: Die hebben helemaal niet gespeeld. Daarom hebben ze Born from Pain ook in de tent gezet met de rest van de hardcorebands en wat speeltijden veranderd. Jammer dat Discipline daardoor tegelijk speelde met Tankard, dus die heb ik gemist. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-06-2010 15:41] |
|
quote:Het blijft wel Frankrijk natuurlijk. Daar heb ik nog nooit een schone wc gezien. Hoe zit het met het wiettoelatingsbeleid daar? |
|
Ik heb genoeg mensen zien blowen, dus daar waren ze redelijk tolerant in. |
|
Zal wel meevallen, heb zelden ergens meer stonede kanaries bij elkaar gezien Nou ziet het merendeel van de Franse en Waalse metalheads er sowieso uit als dakloze junks, dus als ze ieder verdacht typ daarop gaan fouilleren zijn ze wel even bezig. |
|
cool festival, en goed verzorgde bustrip. enige nadeel was dat er zo weinig drink plaatsen waren, zodat je steeds fucking ver moest lopen om een biertje te scoren. [Dit bericht is gewijzigd door LEchappee op 22-06-2010 15:53] |
|
Klopt, dat hadden ze iets beter kunnen verdelen, vooral bij de Rock Hard had ik graag een bar gezien! |
|
quote: Ook dat is nog helemaal goedgekomen Buiten verwachting was Discharge ook echt geniaal. |
|
Kan iemand me vertellen wat Devin Townsend zo'n beetje gespeeld heeft ? |
|
Geniaal festival! Net als 2 jaar geleden weer ernstig goed vermaakt, mede dankzij de extreem goede line-up. Hoogtepunten (naast de relaxte sfeer en het goede weer) waren toch zeker Carcass!! ("Necroticism.." vrijwel integraal live vertolkt), Behemoth, Suffocation ("Brood Of Hatred" eindelijk eens live gespeeld), Nile, Dillinger Escape Plan, Fear Factory (Gene Hoglan moest wel even op gang komen) en Bloodbath. Voornaamste minpunt was toch idd de rare gewoonte om glazen niet om te spoelen alvorens die opnieuw te vullen, het wegvallen van Atheist op de bill en het minimale vermogen van de gemiddelde Fransoos aldaar om zich/haar verstaanbaar in het Engels te maken. Desondanks: volgende keer weer! [Dit bericht is gewijzigd door Bluuurgh op 23-06-2010 15:36] |
|
Ik durf te wedden dat veel Fransen het als een groot minpunt ervaren hebben dat er zoveel buitenlandse toeristen het vertikken om de taal van het land waar ze naartoe komen te spreken en maar van hen verwachten dat ze Engels spreken. Ik heb zelf vaak gemerkt dat je juist in het Engels antwoord krijgt als je in onvolmaakt Frans een vraag stelt. |
|
quote: Pfft, onzin. Die gasten kúnnen het schrikbarend genoeg gewoonweg ook niet. Voor een deel is dat door niet willen, maar ook door niet hoeven te leren enzovoorts. Als ik in zo'n land met Franse universitaire studenten geeneens boven water kan krijgen wat ze aan het studeren zijn omdat ze de vraag al niet begrijpen is er toch echt iets mis met hun hoor, hoor. Ik kon me in Frans nog beter verstaanbaar maken dan in Engels en Frans (de taal, Elite en bastianus ) had ik al tachtig jaar niet meer gesproken. En de studenten daar die juist t.o.v. Frankrijk uit het buitenland kwamen kon ik wél fatsoenlijke gesprekken mee voeren. Zetten zich op wetenschappelijke gebieden ook behoorlijk buitenspel door onwil/onkunde om in internationale tijdschriften / congressen mee te doen. Moeten echt gaan beseffen dat Engels het als wereldtaal toch echt van ze gewonnen heeft. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het heeft er ook mee te maken dat Engels daar gewoon niet voorkomt. Op televisie wordt alles nagesynchroniseerd, en veel radiozenders spelen alleen Franstalige muziek. De meeste Fransen weten niet hoe Engels (of welke andere taal dan ook) klinkt. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 23-06-2010 16:43] Bareuh... |
|
quote: Daar heeft het ook mee te maken, ja, maar is dat in Spanje, Italië en Duitsland wezenlijk anders dan? Lui uit die landen doen het echt een stuk beter wat Engels betreft. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vind je? De meeste Duitsers spreken toch ook geen Engels, hoor. In de andere genoemde landen ben ik nog nooit geweest. Bareuh... |
|
quote: Nou ja, Duitsers doen in ieder geval meer mee in de internationale wetenschap -voertaal Engels. En ik heb er 'op straat' betere ervaringen mee dan met Fransen (wat betreft Engels). Denk wel dat ze het van die drie landen het het slechtste doen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ben ik het allemaal niet mee oneens, maar het grote verschil zit 'm erin wie er te gast is. Ja, het is inderdaad belachelijk dat veel Fransen (en zelfs Walen) alleen Frans spreken en dat wanneer ze in het buitenland zijn ook van anderen verwachten. Maar als je dan verwacht dat je in Frankrijk in het Engels antwoord krijgen maak je je toch een beetje dezelfde instelling schuldig. |
|
Klopt, kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik beter Duits spreek dan Engels en dat daardoor Duitsers tegen mij ook geen Engels hoeven te spreken. (@ Zelthor) [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 23-06-2010 16:53] Bareuh... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |