|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaarten zijn weer besteld |
|
De Rock Hard tent is blijkbaar the place to be! Ik moet nog ff afwachten of ik ga of niet. |
|
Waarschijnlijk arbeiten... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-05-2010 16:00] =) |
|
Overkill en Atheist komen niet. Vervangers zijn 36 Crazy Fists en Sadist. |
|
Kut! 2 Bands die ik graag wou zien. |
|
quote: Beduidend beter te doen dan Graspop. Nouwelijks wachtrijen, zowel bij de eet/drankgelegenheden en ingang. De camping ligt op nog geen 5 minuten loopafstand. Ik moet wel toegeven dat ik geen voorkeur geef aan die eetgelegenheden. |
|
Zonde van OverKill en Atheist, dat waren toch wel twee topbands op het programma. |
|
can't wait! 1e keer Hellfest, ben erg benieuwd. |
|
quote:He jij hier?!? |
|
quote: En ik |
|
quote: |
|
Sjust. Ik ben hierbij aanwezig. Ben ik ook weer eens ergens. |
|
Nog 2 weken |
|
Once again it hasn't been easy to keep our original line up and we're sorry to announce the cancellation of three bands: 7 SECONDS, NACHTMYSTIUM and EARTH CRISIS. vervangende bands: Discharge 69 chambers sybreed 7 seconds cancelled overigens niet hun club tour in augustus. |
|
Het schijnt dat 69 Chambers speicaal voor dit optreden als gastdrummer hun porducer gebruikt. En dat is Tom Baron van Coroner. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Discharge! Bareuh... |
|
Baal echt hard dat ik hier niet heen kan, vette hc en vette bm, lijkt me een super festival. Volgend jaar maar dan. |
|
Dit jaar eindelijk voor de eerste keer heen. Zoveel gave bands die ik wil gaan zien. Gaat leuk worden. |
|
quote: |
|
quote: Dat zeker 3e keer op rij, heb er weer enorm veel zin in. |
|
Pretty Maids in plaats van Ratt. |
|
quote: Zeker weten dus.. Dus komt allen gezellig ff gedag zeggen bij GoD. =) |
|
quote:Ik wil er zeker ook een keer heen. |
|
Donderdag ochtend vertrekken we...heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |