|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, mijn Duits moet ik nog gaan ophalen, volgend jaar experimenten in Duitsland doen en heb al gehoord dat hoewel de wetenschappers zich prima redden in het Engels dat voor het 'operationeel' personeel een stuk minder is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Prachtig dat er nog steeds mensen zijn die als gast niet willen integreren. Boeiender |
|
Was weer geniaal volgend jaar weer. |
|
quote: Slechte zaak inderdaad. Kennelijk wil men dat iedereen ziek wordt? |
|
quote: Kom op zeg, het is in Frankrijk, wat verwacht je nou? Het is al heel wat dat de organisatie voor de rest goed schijnt te zijn. Boeiender |
|
quote: Integreren verdomme! Je bent daar te gast! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehehe, psies! Boeiender |
|
Zooo dat was me eens een gaaf festival zeg op het stomme feit dat er voor iedere soort drinken maar 1 plaats was om het te halen (speciaal bier tent, wijntent, normaal bier & cola tent) dat schoot echt niet op en je stond er redelijk lang voor te wachten Verder ontzettend veel gave bands gezien (hoogtepunten: Asphyx!!! Ulver (ondanks het matige geluid), My Dying Bride, Negura Bunget en Slayer was ook boven verwachting zeer goed bezig ) en veel leuke mensen ontmoet. Vast onbewust nog wel met een aantal zm'ers gepraat Camping was behalve heel slecht georganiseerd ook heel gezellig. Vooral dronken fransen zijn heel vermakelijk (niet bepaald agressief, meer gezellige drinkers). Op de laatste ochtend kwam er zelfs nog eentje helpen om de tent af te breken (letterlijk): Volgend jaar dus zeker weer (met de Doomstar bus) |
|
It's the tent controllaaaah! |
|
quote:Epic heb ik jou ook gezien/gesproken dan? [edit] ik heb je zelfs nog thuis gebracht [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 23-06-2010 22:10] |
|
|
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
Was weer briljant. Helaas wel te weinig tappunten op het veld, plus de onhebbellijke gewoonte van de Fransen om aan de bar te blijven staan hangen als ze net hun bestelling gekregen hebben. Wel verdomme te druk voor de grootte van het terrein. Eigenlijk schandalig dat je zegt maximaal 20,000 kaarten per dag te verkopen en dan op de zaterdag doodleuk 28,000 binnen te laten en op de zondag nog meer. Maar dat was dan ook één van de weinige kleine smetjes. Geen idee hoe de camping dit jaar was, maar hoorde wel dat het daar echt veels en veels te druk was (stond zelf gelukkig op de medewerkers camping) Wat ik ook nooit snap die Nederlanders die zeggen dat het eten op het terrein er slecht is. Wat is er godverdorie slecht aan broodje eendenborstfilet, raclette, vietnamees eten, tartiflette (mix van aardappels spek ui en kaas), de vegetarische schotels, de tex mex happen, de organische stent? Betreffende het niet spoelen van de glazen. Tip voor de volgende keer: Als je bestelt, hou je glas buiten zicht en als je je biertje in het schone glas krijgt je twee muntjes plus je oude glas geven. Hoogtepunten: watain, Y&T, Asphyx, Garcia plays Kyuss (wat was dat verdomme gaaf toen Olivieri en Bjork Garcia tijdens Gardenia en Green Machine vergezelden) De busreis van Doomstar Bookings is een aanrader. Heerlijk relaxte sfeer (alhoewel? Sabaton op de heenweg in de file bij Parijs deed me weinig goeds hahahaha) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hoe heet die band die een tijdje op de terugweg gedraaid werd? Het was drone volgens mij, ik vond het best goed! |
|
quote: Ik denk dat je Irreversible bedoelt. Niet echt drone, maar kwam in de bus af en toe wel zo over. Iets wat Maurice op de metal markt had gevonden iig. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 24-06-2010 11:28] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Busreis van Doomstar was inderdaad super quote: Het eten zag er inderdaad zeker niet slecht uit, heb trouwens dit keer ook geen Nederlanders gehoord die beweerden dat het eten slecht was. Maar mijn probleem was dat er op die bordjes alleen in het Frans werd aangegeven wat je kon bestellen, en men mij niet in het Engels uit kon leggen wat wat was. Aangezien ik vega ben vielen al veel standjes af waar ze ongetwijfeld ook dingen zonder vlees hadden, maar ik daar gewoon niet op kon gokken. Bij de vega stand heb ik een keer random iets aangewezen, maar dat bleek net iets te zijn wat ik niet zo lekker vind lol. Dus ja dan kwam ik toch vaak uit op frites. Wat betreft de discussie Engels/Frans: aangezien Engels een wereldtaal is vind ik dat je wel mag verwachten dat tenminste de medewerkers een beetje Engels spreken. Als mensen naar NL komen verwacht ik ook niet dat ze eerst Nederlands gaan leren voordat ze hier op vakantie komen. |
|
quote: "Melodic Atmospheric Sludge" volgens MA, even wat van opzoeken. |
|
Voor komend jaar ga ik voor de early bird tickets. Het scheelt toch weer 30 euro en voor een slechte line-up ben ik absoluut niet bang. Geniaal festival. |
|
quote: Dat werkt niet altijd: 1. Hoe weet je dat dat andere glas wel omgespoeld is? 2. Ze gieten het gewoon over (eigen ervaring) 3. Ze wachten net zo lang tot je je glas toch maar geeft of je moet uitgebreid in discussie gaan in het Frans... (wederom eigen ervaring) De beste optie was om geen bier voor je vrienden te halen, je eigen glas om te spoelen bij het waterpunt en dan te hopen dat je geen, al dan niet omgespoelde, nieuwe krijgt. |
|
Ik kreeg overigens geen nieuw biertje voor twee lege glazen en één muntje. Ik ben de discussie maar niet aangegaan. Bareuh... |
|
quote:Ik kreeg wel een muntje voor mn beker terug hoor, k zei dat het wat makkelijker rondsjouwen was en dat was geen punt. |
|
Groetjes vanaf Graspop [wireless] De foto's van Hellfest staan nu online op www.metalshots.com En als Special: Horgh by day: Horgh by night: Bla |
|
Ja ik moet ook nog even wat kwijt over dit jaar Hellfest en over hoe geweldig het wel niet was. Ik was vorig jaar ook geweest met drie van mijn vrienden maar toen moesten wij eerst door een helse reis gaan om er te komen, dit jaar zijn wij met de doomstarbus gegaan en mij beviel het goed. Ik ben wel de schuldige die de Sabaton cd heeft aangezet (haha marcel xD), hopelijk heb ik dit goed gemaakt door ook Evile, The Devil's Blood, Judas Priest en Enslaved aan te zetten. Over het festival. Het was zeer maar ook zeer druk op de camping toen wij aankwamen en moesten zelfs bijna buiten de camping gaan om een plekje te vinden (we zaten aan de rand van een wijngaard). Maar op het festivalterrein merkte we niks van de drukte. Verder was het eten heerlijk en gevarrierd, de wc's waren vaker schoner dan vorig jaar (Hey, het blijven festivalwc's, dus verwacht niks goeds) en het bier... Ja dat was bier. Bands, Goede optredens die ik heb gezien: Evile, Sepultura, The Devil's Blood, Tankard, Airbourne, Twisted Sister, Sabaton, Eluveitie, Ensiferum, Exodus, Slayer. Het waren er meer, maar ik heb nu even geen zin om die allemaal op te noemen. Slechte optredens: ... Niet gezien, ook al was Hypocrisy wel middelmatig. Niet slecht maar ook niet vreselijk goed. Conclusie: Het weer was goed, ik heb een overall goede ervaring weer gehad en de organisatie was weer duidelijk verbetert sinds de vorige editie. Hellfest 2011 here we come! |
|
@HieKuun Sabaton is je vergeven gezien de andere cd's Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |