|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar staan ook weer een aantal leuke namen tussen. |
|
quote: Nee. Count Raven was al eeerder bekendgemaakt. Denk NWOBHM band uit zeer vroege jaren tachtig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
De Raven van Walk Through Fire? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ja, maar je had dus moeten zeggen: de Raven van Rock Until You Drop, Wiped Out, en All For One. dat waren hun drie klassiekers Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Care, het is heavy metal Volgende! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik dacht Lamb Of God. |
|
Welke hints zijn nou nog niet ontcijferd? Ik ben 't spoor bijster! |
|
keuken met excentriekelingen thrash band vernoemd naar Motorhead plaat band vernoemd naar zoud-zanger van geaccepteerde dutise band. Zanger heeft ooit wat samen met de vorige band op 12" uitgebracht (vorige band is dus Raven) verkeerd gespelde spanningswaanzin volgens mij deze vier nog niet Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Overkill? |
|
Die was al wel geraden ja, maar die andere 3 nog niet. |
|
quote: Had ik al gezegd dacht ik EDIT: wat Silence zegt dus. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-11-2009 22:52] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Eerste is Freak Kitchen, 2de zal wss zijn U.D.O (Udo Dirkschneider van Accept) EDIT: voormalig band van twee huidige obscura mensen Dat zal Pestilence zijn vermoed ik... [Dit bericht is gewijzigd door kingofinsania op 24-11-2009 23:05] |
|
quote: Freak Kitchen en UDO kloppen. Pestilence heeft geen twee Obscura mensen maar Necrophagist dat al genoemd is wel. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dus resteert alleen nog verkeerd gespelde spanningswaanzin. Ze hebben dit jaar hun laatste werkstuk uitgebracht iets over dat de nacht de nieuwe dag is. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ove Udo, die heeft in 1983 Born To Be Wild als 12"met Raven opgenomen. Vandaar de verwijzing naar Raven. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Katatonia? Gaaf! |
|
quote: Yep Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
|
|
Hoop dat Ulver op meer festivals staan. Boeiender |
|
Komen voor die tijd ook in NL. |
|
Nice! Boeiender |
|
Tering, vette line-up. Komend jaar ook aanwezig |
|
Dat gaat een mooi feestje worden! Hopelijk ook aanwezig als het met tentamens/stage te combineren is |
|
Ulver! Je moeder. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |