|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In NL dus ook! Boeiender |
|
+ Discipline |
|
Ook hier binnenkort maar weer eens kaarten voor bestellen. De afgelopen 2 jaar is dit festival erg goed bevallen. |
|
Hier nog meer mensen die eraan denken om met de busreais vanuit Nederland naar Hellfest mee te gaan? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ja, heb me al ingeschreven! |
|
Heb vandaag het aanmeldingsformulier ingevuld en teruggestuurd. Nu alleen nog het geld overmaken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
ALICE COOPER - DEFTONES - MOTORHEAD - SLAYER - AIRBOURNE - SAXON - STONESOUR - FEAR FACTORY - MASS HYSTERIA - FIELDS OF THE NEPHILIM - CARCASS - HYPOCRISY - EXODUS - ANNIHILATOR - DEVIN TOWNSEND PROJECT - INFECTIOUS GROOVE - DOOM - DILLINGER ESCAPE PLAN - AS I LAY DYING - UNEARTH - ELECTRIC MARY - VULCAIN - BLASPHEME - TAMTRUM - KALISIA Niet verkeerd dacht ik zo |
|
Gaat er steeds beter uit zien Hier wordt het definitief Hellfest dit jaar. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
ANNIHILATOR ?!!!! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Ge-wel-dig!!!! Ik ga trouwens ook met de bus mee [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 25-02-2010 19:44] |
|
Carcass gaat Necroticism geheel spelen Exodus speelt Bonded By Blood geheel Agnostic Front speelt Victim In Pain geheel en het schijnt zo goed als zeker te zijn dat Annihilator Alice In Hell geheel gaat spelen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
|
|
Gaaf! Al zal ik weinig bij de mainstage te vinden zijn, hehe. |
|
Welke van de 2? Ik bij Mainstage 1 alleen voor KMFDM en misschien Stone Sour. [Edit: Shit, vergeet Fear Factory helemaal] [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 25-02-2010 21:01] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik doelde op 1 |
|
Mag hopen dat er niet teveel overlap is met wat ik wil zien. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Wij gaan nu ook definitief. En ook met de bus mee. |
|
Zeer sterke line-up! Busreis is geboekt, nu nog even aftellen tot juni... |
|
Ik vind het al met al een zeer interessante line up. Ik ben echter nog nooit op Hellfest geweest. Zijn er specifieke georganiseerde (bus)reizen aan te raden? Wie heeft goeie ervaringen met wat ? Alvast bedankt |
|
|
|
quote: Lekker is dat, dan weet je dus vantevoren exact wat er komen gaat. Het leuke van een concert vind ik juist het verrassingseffect. Bareuh... |
|
Tering, ik heb echt een bril nodig |
|
quote: Waar heb je deze informatie vandaan?!?! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Ik heb weer heel veel zin in dit festival |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |