|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
2 keer is al te veel bij die band |
|
quote: Ook o.a. één van de redenen waarom ik dit jaar niet ging. Tegen het voorjaar maar beslissen of ik komend jaar wel ga. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Gelukkig kun je bij dit festival de week er voor nog beslissen Ik ga wel vast vakantie opnemen voor die week, maar kijk tegen die tijd naar me cash&bands. Tot nu toe op zich wel leuke bands. |
|
quote: Dus dan maar geen vakantie? Je had ook wat anders mogen voorstellen hoor, ik stond open voor suggesties. en @ Mathieu, jij eigenlijk wel. Hihi, maar toch.. hadden we in de Artishock al een datum afgesproken voor the diner of nog niet? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Dat heeft natuurlijk helemaal niet met dat ene punt alleen te maken gehad. Bovendien ben ik nog wel weggeweest. Planning is wel om dat komende zomer dubbel en dwars in te halen! Misschien valt MC dan ook wel weer in het plaatje. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Die hebben zeker teveel Northern winds geïnhalleerd. Laat ze inderdaad maar lekker naar het zuiden gaan ja, dan heeft Metalcamp er in een van de OOSTbloklanden er tenminste geen last van!! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Snel oprotten na Metalcamp is het devies dus. En toch weer in Tolmin dus. Boeiender |
|
Parking and camping are free Dus we hoeven niet weer zo'n irritante parkeerkaart te halen neem ik aan. |
|
quote: Niet voor het gebeuren ná Metalcamp nee.... Boeiender |
|
Hmmz... Hoe denken ze dat logistiek te gaan doen dan? Ik kan me vaag herinneren dat de aanvoerroute nu niet echt dusdanig breed en groot was dat er zowel volk het terrein op en af kan... |
|
Ze huren het dubbele aantal jeeps in, en slepen de auto's van de mensen die vertrekken van Metalcamp via de ene in-/uitgang van het terrein af, en slepen via de andere ingang de nieuwe lading het terrein op? quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 02-11-2009 10:32] |
|
Zal het dit jaar dan eindelijk eens een keer lukken om naar Metalcamp te gaan???? |
|
Hmm, opzich wel kans dat ik er ook weer bij ben. Afgelopen jaar is goed bevallen. My friend, watch out for traitors... |
|
Nou zit ik me af te vragen of er voor dit jaar ook een bus reis erheen gaat?? EN of iemand er al informatie erover heeft snuffing up information..... *sigh* BEER!! |
|
quote: Je kan vast wel met Eurolines ofzo naar de hoofdstad van Slovenië, en dan vanaf daar met o.v. naar Tolmin. Lijkt me wel een minder fijne trip, maar goed. Veel goedkoper is het nog om met zo'n bus voormalig-joegoslaven mee te gaan die hun thuisland opzoeken. Stond vandaag een mooi artikel over in de NRC Next. Dat zijn niet de meest betrouwbare busmaatschappijen, maar dan wordt je wel voor 80 euro helemaal tot in Bosnië gebracht (dus vast ook wel met tussenstop in Slovenië, aangezien je daar langs komt ) .. O ja, en dan zit je zo'n 35 uur in de bus (tot Bosnië), inclusief 9 uur vertragingen en 3x onderhoud door de meereizende mechanic haha. |
|
Dit jaar ga ik er denk ik ook wel heen. |
|
quote: nou eh... no thanks Kga nog liever te voet dan met hun mee te gaan.. Maja als het goed is dan is er meer info over busreisen eind januari soo.. dat word dus even wachten ^^ Anders weet ik mijn god niet hoe ik daar kan komen! [Dit bericht is gewijzigd door Ascala op 04-01-2010 10:07] snuffing up information..... *sigh* BEER!! |
|
Aanwezig! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Mogelijkerwijs aanwezig |
|
Afgelopen editie was ik ook op Metalcamp, en er is gewoon niks beters dan dit ongelooflijk geweldige festival. Beachbar met bier met lekkere wijven, een strand waar 24/7 keihard gave metalklassiekers gedraaid worden waar lekkere wijven op dansen, mooie omgeving in het algemeen met lekkere wijven, een huge aanbod aan livebands waar lekkere wijven naar kijken, een kroeg vol bier, headbangers en lekkere wijven, en veel lekkere wijven die je daar overigens hebt. Ja, ik ga ook aankomende editie weer, Metalcamp is de hemel voor metalheads! Ik ga er trouwens heen met een paar figuren van de Brothers of Beer-vereniging, die hebben nog een plek over. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Iemand die zo vaak de woorden 'lekkere wijven' gebruikt moét haast wel homo zijn. |
|
quote: Ah, de nep zoeperds. Boeiender |
|
Hehe... Maar er zijn gewoon écht veel lekkere wijven, ik heb er verdomme nog nooit zoveel bij elkaar gezien op één plek. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
*kwijls* precies de plek waar ik wil zijn dus als vrijgezel [Dit bericht is gewijzigd door Ascala op 04-01-2010 12:39] snuffing up information..... *sigh* BEER!! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |