|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Er waren anders ook genoeg mooie mannen |
|
quote:Dank u. Boeiender |
|
quote: Oh hip, dan ben ik zeker aanwezig. Vakantiedagen zijn al opgenomen |
|
quote:Zoals het lijkt heb je zelfs 2 chauffeurs. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarschijnlijk ook dit jaar EINDELIJK eens aanwezig! |
|
quote: Ik weet nog niet zeker hoor of ik er dit jaar weer ben. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: +1 Boel moois gezien! |
|
quote: Ooooh zonde Gelukkig hebben we Mr. N. |
|
quote: Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Speaking of.. liep jij vanavond rond 10 uur richting spoor 3 op Utrecht Centraal? Of was dat een look-a-like van je? |
|
Dat je me nog herkent, nu zo zonder snor... Nee ik was daar vanavond niet, dus ik geloof dat je een look-a-like hebt gezien dan! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Hm ok Binnenkort maar es vakantie aanvragen en een ticket bestellen! |
|
quote: Mooi! Doen! Doen! Doen! Breek te tradities en je zult nooit meer anders willen! Ik weet nu al dat het super gezellig gaat worden! Bla |
|
quote: Oeh, uit eten met de schoonfamilie, kijk er naar uit! Boeiender |
|
nouja ik trek me van niks en niemand iets aan als het gaat om leuke festivals ^^ men baas vind alles goed en de overheid heeft niks met me te maken dus XD CHEERS [Dit bericht is gewijzigd door Ascala op 06-01-2010 23:16] snuffing up information..... *sigh* BEER!! |
|
quote: Is dit een reactie op iemand of gewoon een uiting van rebelsheid? En wat zijn die ^^ ? En wat betekend XD? GVD ik wordt oud.. |
|
kben gewoon een beetje me eige gang aant gaan en die tekens zijn smilies om precies te zijn.. [Dit bericht is gewijzigd door Ascala op 06-01-2010 23:53] snuffing up information..... *sigh* BEER!! |
|
Hmm, en hoe zit het met de niet-leuke-festivals, dan trek je je wel wat aan van anderen? Boeiender |
|
quote: Ja? Is het lang geleden laatste keer school? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Ja. 1999 zette ik voor het laatst voet in een middelbare school, en toen was het assortiment aan smilies nog beperkt. |
|
quote: Als ze je zwager loslaten uit de wijnkelder... Meneer zit heel februari al in Thailand met zijn verwende vrouwmens en wil ook mee naar Hellfest etc... Of er dan nog dagen over zijn? Het kan dus zijn dat jullie het alleen met mij moeten doen... Bla |
|
quote: Gelukkig was er nog wel een ruime sortering -dt's dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Och, dan zijn wij er wel om jou een hart onder de riem te steken! Maar sleur hem maar uit de wijnkelder hoor, mijn zegen heb je. Boeiender |
|
quote: ? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |