|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aha, zie het nu. Niet erg sterk inderdaad. |
|
Is het een beetje te doen om met het vliegtuig die kant op te gaan? Ik meen dat FRNK dat ooit gedaan had. Wil volgend jaar ook die aknt op, maar ik ga dat teringeind niet rijden, en zo'n busreis wordt m ook niet voor me. |
|
Met de auto is het prima te doen, zelfs als je airco op de terug weg kapot is. Het is wel prettig om de heen of/en terug weg even te overnachten in zuid Duitsland o.i.d. Vorig jaar heen reis mooi verdeeld in 2 keer 7 uur en de terugweg in 1 keer 13 uur. Met 3 chauffeurs. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 08-01-2010 10:51] |
|
quote: Rijden valt prima te doen hoor! Ik was vorig jaar de enige chauffeur. Wat Fire ook al zegt; als je het in twee dagen rijdt is het prima vol te houden, zelfs als je er in een Twingo heen rijdt |
|
quote: Je kan ook in 1 keer s'nachts rijden... vorig jaar in 9 uur van Utrecht tot de Sloveense grens.... Met 1 rijdende chaffeur. Het is maar net wat je wil. Ik vind vooral het eerste stuk door Duitsland erg saai, voorbij München wordt het wel gevarieerder. Daarom vertrek ik meestal rond een uur of 9 / 10 s'avonds, rij je in het donker de saaie stukken. Boeiender |
|
Ik vertrek s'ochtends, net na de spits door het roergebied en voor de avond spits voorbij München Verder leuk dat je in 9 uur naar de Sloveense grens rijdt, maar de laatste 70 km doe je ook bijna 2 uur over |
|
quote: Ik ben dit jaar vanaf de Karwanken tunnel naar Piran gereden, aan de kust, een paar dagen voor Metalcamp. Prima te doen in een kleine 2 uur over de snelweg, wel met vignet. Heerlijk een paar dagen plonzen voordat we naar Tolmin gingen. En vanaf Piran de meest onmogelijke wegen naar Tolmin gepakt, was ook gaaf om te doen. Boeiender |
|
Dat wil ik als ik dit jaar ga eigenlijk ook doen, iets meer zien van de omgeving en de kust. Door de bergen rijden is inderdaad geweldig |
|
Ligt aan je auto |
|
quote: Toevallig organiseer ik een busreis vanaf Nederland, voor 140 euro per persoon gaan we er op 4 juli heen, en gaan we op 12 juli weer terug! Reageer maar op mijn topic in forum: concerten. Wees snel, want de plekjes vliegen er uit! |
|
quote: Haha inderdaad, wij gingen ook 's ochtends weg en dat ging allemaal vrij vlot, vond het tot aan Italie heerlijk rijden (ik had toen nog maar een paar weken mijn rijbewijs en verder geen rijervaring, dus vond het best wel spannend enzo) maar dat laatste stuk was echt een ramp zeg. Het was toen dus donker en die 'weg' was echt verschrikkelijk, met van die diepe afgronden die niet zijn afgezet, geen verlichting, scherpe bochten, steile hellingen etc... Blij dat we nog een andere chauffeur in het busje hadden! Maar verder goed te rijden, het laatste grote deel van Duitsland is prachtig om doorheen te rijden en wij hebben er ongeveer 11 uur over gedaan (in 1 stuk door met een paar pauzes). |
|
Je kan ook in Oostenrijk (in de richting van Italië, net na Villach) de snelweg af en een geniale bergpas nemen, kom je zo in Bovec uit. Het is alleen een stukje extremer dan die vanuit Italië, maar wel erg gaaf. Al vond Rajacker het wat minder geloof ik... Hehehe. Boeiender |
|
Ziet er vast prachtig uit, maar nee dat zou niks voor mij zijn |
|
quote:Daar heb ik meer mensen over gehoord. Dat schijnt een spannendere route te zijn, wellicht moet ik die dit jaar maar eens nemen :D |
|
quote: Hehe.. toch haalt die het niet bij de route Risan - Grahovo te Montenegro |
|
quote: Held dat Greycloak is heeft ie vorig jaar de terugreis in 1 stuk gedaan; rond 8 uur 'sochtends daar vetrokken, half 4 s'ochtends de volgende dag in Groningen |
|
Heeft ie nog lang over gedaan dan. Wij zijn ook in een keer doorgereden (welliswaar met 2 bestuurders) en we hadden een uur of 3 file maar reden het wel in 15 uurtjes. En dat vonden we al lang |
|
quote: Heeft hij inderdaad lang over gedaan dan. Hehe, ik was in 2007 de enige met een rijbewijs... toen heb ik er vanaf 22.00 uur tot 17.00 uur de volgende dag over gedaan... Wist ik veel dat het een "zwarte" vrijdag was in Duitsland, vanaf 3 uur s'nachts tot door heel Oostenrijk een dikke file... Ik check dat soort dingen nu wel. Boeiender |
|
quote: We hadden dan ook enige autoproblemen die ons weerhielden van met 180 km/h over den Autobahn te gaan |
|
quote: Hehehe, -----> . Boeiender |
|
quote: Ik was dan ook mijn leven niet zeker in die wagen, ik had er graag 3 uur langer over gedaan. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Zo lang wakker blijven is puur aan de appels en de Monster Energydrink te danken... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het had sneller gekund maar dat mocht niet van jou . Maar in die regen in Duitsland kon het inderaad niet sneller. Wat een kudt weer zeg. |
|
quote:Nadat we 3x bijna een auto inreden voelde ik met niet zo veilig meer nee. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |