|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Metalcamp 10 Lineup: Immortal Behemoth Hammerfall Cannibal Corpse Six Feet Under Nevermore Sonata Arctica Paradise Lost Obituary Exodus Sabaton Overkill Korpiklaani Leaves' Eyes Ensiferum Equilibrium The Exploited Decapitated Epica Finntroll Insomnium Kalmah The Devils Blood Ex Deo Rotting Christ Trail of Tears Enforcer Suicidal Angels Demonical Metsatöll Staan wel weer een paar bands die ik denk ik wel ga zien. Boeiender |
|
Welke dag komen jullie aan op Metalcamp? |
|
quote: Ik denk dat ik aansluitend op het 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders op 3 juli s'nachts ga rijden, en dan op zondag 4 juli in Tolmin aankom. Boeiender |
|
Woehee misschien ga ik dit jaar voor de gezelligheid.Line-up....mwa. =) |
|
Ola lieve Leute.Zijn er mensen die wellicht een plekje over hebben in de auto? =) |
|
quote:Als je vanaf UTBS wil meerijden, wel |
|
quote: Grapjas. Ik had zelfs wel mee naar UTBS mee willen gaan,maar jij woont toch in Groningen?Beetje te ver weg. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 11-05-2010 14:39] =) |
|
Hallo allemaal, Ik ben de Lead Gitarist in de Venrayse Thrash Metal band "All Seasons Remain". Wij staan dit jaar op metalcamp en kunnen dus goedkopere kaartjes aanbieden aan jullie!! Kaartjes zijn bij ons: 5 dagen kaart €114 3 dagen kaart €82 Kaarten worden opgestuurd per post in een envelope. Voor vragen neem contact op met allseasonsremain@gmail.com Cheers, Mark |
|
Hallo, Helaas hebben 2 personen uit onze groep niet meer de mogelijkheid om mee te gaan naar Slovenië. (Kregen uiteindelijk maar 3 dagen vrij van hun baas in de Metalcamp-week.....) Hierdoor hebben wij 2 "Headbangers Holiday" tickets (van 5 t/m 10 Juli) over. Ook hebben wij nog 2 plaatsen in de bus (via groepsboeking bij Dominanz Travel Agency) beschikbaar vanaf Düsseldorf. De tickets hebben 114 euro per stuk gekost, en de busreis (ook) 114 euro p.p. retour. Als iemand interesse heeft: Voor 200 euro (ticket en busreis) p.p. kan je ze overnemen. Groetjes, carolientj [Dit bericht is gewijzigd door carolientj op 07-06-2010 12:23] |
|
quote: De 2 tickets of alleen de 2 busreizen mogen ook apart van elkaar verkocht worden. Maken we er 99 euro per ticket van en 99 euro per retour busreis.... .... iemand interesse? Stuur me dan een mailtje. (We gaan trouwens vanuit omgeving Venray met eigen vervoer naar Düsseldorf, misschien is hierin ook nog iets mogelijk) Groetjes, Carolientj [Dit bericht is gewijzigd door carolientj op 10-06-2010 21:03] |
|
Nu goedkope kaartjes voor metalcamp te koop: 5 dagen kaarten 99 euro 3 dagen kaarten 75 euro contact: allseasonsremain@gmail.com |
|
Leuk hoor, Immortal weer op MetalCamp. Kun je ze tenminste normaal zien, en niet van 2 km afstand zoals op Wacken. Bla |
|
quote: De busreizen zijn niet meer beschikbaar!!! De 2 tickets voor Metalcamp nog wel: Headbangers holiday (5 t/m 10 Juli) 99,- per kaartje (evt. verzendkosten neem ik voor m'n rekening) Groetjes, carolientj [Dit bericht is gewijzigd door carolientj op 21-06-2010 20:14] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door carolientj op 21-06-2010 20:13] |
|
Rotting Christ gaat helaas niet meer door quote: |
|
quote: Hej, ga jij ook dit jaar? Boeiender |
|
Jawel! |
|
quote: Oeh, geniaal! Boeiender |
|
Wanneer kwam jij nou aan? Ook op 4 juli toch? |
|
quote: Jupz, ga 3 juli rond een uur of 0.00 rijden. Iets later dan gebruikelijk, maar goed.... Oh, en ik heb het Paintball adres van Thijs gekregen, dus dat wordt weer heerschen. Boeiender |
|
Ik zag het van het paintball adres. Even een dagje voor vrij maken |
|
quote: Zekers! En Aukje en schoonbroer slepen we ook mee. Godsamme, dat paintballen was zo gaaf vorig jaar. WWI!!!!!!!!!! Boeiender |
|
quote: Dat wordt dus een mooi feestje aldaar! |
|
quote: Zeker! Ga je ook mee paintballen? En verder hoop ik op het weer van 2007, +/- 40 graden. Boeiender |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |