|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij hopen er ook rond die tijd te zijn, ik denk iets eerder. We doen wel iets rustiger aan dan jij Gelijk onze vaste plek maar even innemen en ruimte houden voor meer tentjes |
|
quote: Ja, vasthouden die hap! Volgens mij heeft Aukje een erg lompe tent gekocht..... + eventshelter van mij... En Regeer komt met 2 tentjes. Boeiender |
|
Hey have fun he! Prachtige omgeving daar ook. |
|
quote: Hey, verrek, hoe heb jij het eigenlijk gehad in Zwitserland? (Bedenk me opeens dat je al geweest bent). Boeiender |
|
quote: Erg koud met sneeuw, regen en af en toe droog weer. Zie vakantie topic, zal overigens nog wat foto's plaatsen. Jij alvast een fijne vakantie! |
|
Dank u! Ik zal het even checken. Boeiender |
|
Wij doen het lekker rustig aan want we staan toch op een gereserveerd stuk vooraan We vertrekken zaterdag en rijden dan naar het B&B hotel in Ingolstadt. Zondagochtend vertrekken we daar weer en rijden we door naar Tolmin. Moet er niet aan denken om dat hele stuk in 1 keer in de auto te zitten. Ik was het vorig jaar op de helft al zat (maar toen was ik ook de enige die reed) |
|
quote:Als ik rij, reken ik meestal 100km per uur. Das zon 4 uur rijden en dan een half uurtje pauze om iets te eten opt gemak. 9 uur lijkt me echt onmogelijk. Zou ik veel te snel moeten rijden. |
|
quote: Sja, je komt door Duitsland.... @ Ingrid, hoop dat jouw gereserveerde plek een beetje schaduw heeft s'ochtends. Boeiender |
|
Je weet zelf toch ook wel dat die plekken er niet zijn... Op 1 plek na dan En die is voor ons |
|
quote: Hmm zouden ze een meer of zwembad hebben bij het B&B hotel?? |
|
Geen idee volgens mij niet quote: We hebben het vorig jaar ook overleefd toch? |
|
Die dubbele partytent gaf prima schaduw |
|
Volgens mij waren het toch echt de visjes die het m deden |
|
Als het niet waaide en je die natte dingen niet in je gezicht kreeg waren ze heel lief. |
|
quote: We hebben een enkele party tent.. maar dat zal wel goed komen toch.. en anders weten we wie een dubbele party tent heeft.. |
|
Hij niet, want hij gaat dit jaar niet maar we kunnen altijd nog een party tent erbij halen. maar die lui waar we bij staan hebben ook wel wat |
|
Hm, het gaat van vrijdag t/m maandag regenen in Tolmin Als het maar niet weer zo'n tering zooi wordt daar |
|
Als het woensdag maar lekker weer is But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Gekkenhuis, *Sander* aan de beachbar? Boeiender |
|
quote: Hoe, we zaten toch aan het strand? |
|
quote: Was dat de laatste dag ofzo? Toen waren wij al opgebokt. Boeiender |
|
quote: Haha, ja hoop het wel. We spelen in de vroege avond, en hopelijk donderdag pas weg ofzo. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Gezellie! Boeiender |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |