![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij hopen er ook rond die tijd te zijn, ik denk iets eerder. We doen wel iets rustiger aan dan jij ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja, vasthouden die hap! Volgens mij heeft Aukje een erg lompe tent gekocht..... + eventshelter van mij... En Regeer komt met 2 tentjes. ![]() Boeiender ![]() |
|
Hey have fun he! Prachtige omgeving daar ook. ![]() ![]() |
|
quote: Hey, verrek, hoe heb jij het eigenlijk gehad in Zwitserland? (Bedenk me opeens dat je al geweest bent). Boeiender ![]() |
|
quote: Erg koud met sneeuw, regen en af en toe droog weer. Zie vakantie topic, zal overigens nog wat foto's plaatsen. Jij alvast een fijne vakantie! ![]() |
|
Dank u! Ik zal het even checken. Boeiender ![]() |
|
Wij doen het lekker rustig aan want we staan toch op een gereserveerd stuk vooraan ![]() We vertrekken zaterdag en rijden dan naar het B&B hotel in Ingolstadt. Zondagochtend vertrekken we daar weer en rijden we door naar Tolmin. Moet er niet aan denken om dat hele stuk in 1 keer in de auto te zitten. Ik was het vorig jaar op de helft al zat (maar toen was ik ook de enige die reed) ![]() |
|
quote:Als ik rij, reken ik meestal 100km per uur. Das zon 4 uur rijden en dan een half uurtje pauze om iets te eten opt gemak. 9 uur lijkt me echt onmogelijk. Zou ik veel te snel moeten rijden. ![]() |
|
quote: Sja, je komt door Duitsland.... ![]() @ Ingrid, hoop dat jouw gereserveerde plek een beetje schaduw heeft s'ochtends. ![]() Boeiender ![]() |
|
Je weet zelf toch ook wel dat die plekken er niet zijn... Op 1 plek na dan ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hmm zouden ze een meer of zwembad hebben bij het B&B hotel?? ![]() |
|
Geen idee volgens mij niet quote: We hebben het vorig jaar ook overleefd toch? ![]() ![]() |
|
Die dubbele partytent gaf prima schaduw ![]() ![]() |
|
Volgens mij waren het toch echt de visjes die het m deden ![]() ![]() |
|
Als het niet waaide en je die natte dingen niet in je gezicht kreeg waren ze heel lief. ![]() ![]() |
|
quote: We hebben een enkele party tent.. maar dat zal wel goed komen toch.. en anders weten we wie een dubbele party tent heeft.. ![]() ![]() |
|
Hij niet, want hij gaat dit jaar niet ![]() maar we kunnen altijd nog een party tent erbij halen. maar die lui waar we bij staan hebben ook wel wat ![]() |
|
Hm, het gaat van vrijdag t/m maandag regenen in Tolmin Als het maar niet weer zo'n tering zooi wordt daar ![]() ![]() |
|
Als het woensdag maar lekker weer is ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Gekkenhuis, *Sander* aan de beachbar? ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Hoe, we zaten toch aan het strand? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Haha, ja hoop het wel. We spelen in de vroege avond, en hopelijk donderdag pas weg ofzo. ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Gezellie! ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |