|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet nog niet precies wanneer we er zijn. We komen vanaf Berlijn (UTBS), of gaan Roel en Mira ook vanaf aldaar? |
|
2 personen, 2 tentjes |
|
quote: Moeten we een mooi plekkie vrij houden? (Als we weer een mooi plekkie hebben gescoord...) Boeiender |
|
Ik ben helemaal voor! |
|
quote: Kump goei! Moet alleen nog even asbestlint scoren deze week. Boeiender |
|
Anders pakken we toch gewoon weer het afzetlint van Metalcamp. Werkte vorig jaar voor die plek van Ollie ook prima |
|
quote: Klopt, maar dat was niet zo true natuurlijk. Boeiender |
|
Dat is dan ook wel weer zo. Wij komen trouwens ook 4 juli aan. Ik hoop rond het middag eten dus dan kunnen we gelijk de eerste pizza naar binnen werken |
|
Ik ga mee! Wij komen ook 4 juli aan, staan op een gereserveerd stuk Eerste dag pizza in het dorp met een halve liter (of 2 of 3 of 4 of 5) |
|
Is er eigenlijk een supermarkt in het dorp? Scheelt kilo's boodschappen meesjouwen, kost alleen maar brandstof. |
|
Goeie vraag idd, want ons bier gaat natuurlijk op UTBS al op |
|
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er inderdaad een supermarkt is in Tolmin. |
|
quote: 3 grote supermarkten, waarvan 2 Mercators, en een nieuwe. 2 van de supermarkten zijn prima te bewandelen vanaf de camping. Overigens is het aan te raden om in het stadje te eten, beter voer en mooie prijzen ten opzichte van het festivalterrein. (Vorig jaar was het eten niet zo best verzorgt). Boeiender |
|
Oh die pizzeria, ik begin alweer te watertanden. Wat een geniale tent is dat |
|
quote: Die boven op de bult? Met het TL licht en de saladebar? Vrij geniaal ja. Boeiender |
|
Maar met een beetje warmte wil je die supermarkt ook niet lopend doen hoor. Ondanks dat het maar 5 á 10 minuten is. Je kan beter kijken of je de auto op een plek heb dat je heen en weer kan rijden. Veel beter met al die traytjes halve liters. Lang leve luiheid daar op Metalcamp |
|
Ja inderdaad, vorig jaar zijn we ook met de auto geweest, kon prima. Alleen ff zorgen dat je een parkeerschijf hebt |
|
quote: haha, die tent waar ze alles uit hun klauwen laten flikkeren tijdens de bediening |
|
quote: Waarom? alsof ze daar gaan controleren. Heb ik daar echt nog nooit gedaan. quote: Ja die! Geweldige tent. Echt om de 10 minuten ging er weer wat door de lucht toen |
|
quote: Wij komen rechtstreeks vanaf NL. Ik heb UTBS en Fortarock afgezegd omdat het anders allemaal teveel wordt. Vorige week DFOA, ben net terug van HellFest, en morgen alweer naar Graspop. Effe paar dagen thuis voor Metalcamp is wel gezond want dat wordt een zware!!! Goede reis allemaal en tot in Tolmin! Bla |
|
quote: Dankje, jullie ook fijne reis en veel plezier op graspop! |
|
Ziet er alleszins redelijk uit! di 29 jun wo 30 jun do 1 jul vr 2 jul za 3 jul zo 4 jul ma 5 jul di 6 jul wo 7 jul do 8 jul vr 9 jul za 10 jul zo 11 jul ma 12 jul Min (°C) 11° 12° 14° 14° 13° 14° 15° 14° 13° 12° 12° 13° 12° 11° Max (°C) 29° 26° 26° 27° 28° 28° 27° 26° 25° 24° 24° 24° 22° 22° Wind ( Bft ) 1 / 2 / 1 / 1 / 2 / 2 / 1 / 1 / 2 / 2 / 2 / 2 / 2 / 2 / Boeiender |
|
Zin an! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Wij vertrekken hier met de eerste auto vrijdag omstreeks 18 u. Hopen tegen 10 u smorgens in tolmin te zijn en nog een shaduwplekje op de camping te vinden. Alleen rijden vind ik niet echt en probleem eigenlijk. Heb het in 2007 gedaan. In 14u is dat goed te doen. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |