|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
lekker op siempie passen... |
|
quote: Hmm, ligt er maar net aan waar je kijkt. http://www.weeronline.nl/Europa/Slovenie/Tolmin/4120881 Boeiender |
|
quote:1 partytent en een tarp, en we komen al met 9 personen dus dat houdt ook niet over |
|
quote: Klopt, ik weet ook niet waar ingrid haar informatie vandaan haalt maar het klopt nooit! :-P Ik heb in ieder geval een super mooie bikini gekocht dus ik ben er helemaal klaar voor! :-D |
|
quote: |
|
quote: Ik heb echt op 5 sites gekeken En dat is ook weer niet waar, want met Rock Hard had ik gelijk.. pfff En *Sander* gaat zeker wel naar die beachbar, want wij hadden nog een afspraak jongeman! |
|
quote: Jupz, en ik mag die bikini toch beoordelen? En WTF??? Hades ook op MC? Boeiender |
|
Ja, ik ben dit jaar ook maar omgeluld om mee te gaan. |
|
Straks de auto maar eens leeg pakken, kan ik meteen wennen aan de temperaturen :D En dan vanavond de auto weer volpakken. Morgen vroeg op weg naar Salzburg |
|
Ow, jullie hebben intussen overeenstemming bereikt in hoe laat je wilt vertrekken? |
|
Nou, het meeste is wel ingepakt volgens mij. Zo naar Laetitia voetbal kijken en dan morgen vanaf daar vertrekken. |
|
Ik heb net de file meldingen bekeken... Duitsland gaat met vakantie en zaterdag wordt de drukste dag op de weg in juli! Op de route naar Munchen en salzburg staat nu al 20 km stau op sommige plekken. In deze hitte! Ik kan iedereen adviseren 's nachts te rijden en overdag te rusten, genoeg leuke meertjes en natuur onderweg waar je gratis kunt relaxen. Bla |
|
1 ding is zeker, omrijden heeft ook geen zin http://www1.adac.de/adac-im-einsatz/motorwelt/m_archiv/Pressemeldungen/stauprognose.asp?ComponentID=294426&SourcePageID=236104&location=33 |
|
Morgen moet duitsland voetballen om 16.00 uur, met een beetje geluk willen ze dat niet vanuit de file meemaken |
|
Succes met de rit mensen, ik weet nog van 2006 dat ik de heenrit naar Slovenie/Istrie echt rampzalig vond met totaal 12 uur in de file staan. |
|
Hehe, dat wordt Six Feet Under en Cannibal Corpse missen dinsdag, wordt denk ik meegezeuld door Aukje om voetbal te kijken. Boeiender |
|
Mooi hoef de vlaggen niet meer onderuit de kofferbak te halen |
|
quote: Dat wordt een groot feest daar. Lekker met z'n allen voetbal kijken en bier drinken. Hopen dat ik er dan minder verwondingen aan overhoud dan gister. |
|
heb af en toe wat berichten gehad vanaf metalcamp... schijnt weer leuk geweest te zijn kennelijk..., hé, MR. N. x 666! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 13-07-2010 19:07] |
|
Was inderdaad weer een heel goed feest. Meer incl. rum/whiskey in plaats van maar dat maakte het feest er alleen maar beter op. Heerlijke week gehad daar. Op naar volgend jaar Foto's volgen! |
|
oo was gaaf zeg! |
|
quote: Ik heb je wel een beetje gemist de laatste avond hoor Was leuk feestje weer |
|
Haha, ja was een beetje jammer. Te lang in de zon gezeten die middag dus om erger te voorkomen had ik geen keus. Wat voelde ik me beroerd die avond Was weer een heerlijke timing om dat op de laatste dag te hebben. |
|
Bla |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |