|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Urgehal & Bloodline Super Wat was die gast in die dekbedovertrek slecht, een slechte Attila imitatie |
|
Kjeld - Zeer gaaf Anaphylactic Shock - Kon ik niks mee Morte Incandescente - Twijfelgevalletje Darkmoon Warrior - Zeer gaaf Bloodline - Gaaf Urgehal - Zeer gaaf Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Kjeld was voor mij muzikaal gezien de topper van de dag. Variabele nummers, strak gespeeld! Darkmoon Warrior was ook niet verkeerd. Die Portugezen deden me vrij weinig, ik hoor liever zijn andere band, Corpus Christi. Die Shock band heb ik volgens mij vrijwel niets van gezien maar denk niet dat ik veel gemist heb. Bloodline mee onbekend, maar was bij vlagen wel oké. Urgehal was weet vet, maar vond de nummerkeuze een beetje flauwtjes. Was al met al weer een gaaf feestje met veel bekenden en veel |
|
haha erg veel inderdaad e zullen eht wle weer terug zien op metalshots Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jammer dat ik dit gemist heb maar zat zonder geld en was naar het fussball gisteren dat was zeker ook mooi. |
|
Kjeld en Urgehal waren voor mij de bands van de dag. Vooral Kjeld gaf een erg gaaf optreden. Darkmoon Warrior kwam live toch best leuk over, en ook Bloodline was goed te pruimen. De rest van de bands waren niet mijn ding, dus ik laat het aan iemand anders over daar wat over te zeggen. Verder vond ik het een heel gezellig dagje, met veel bekenden, en ook weer wat nieuwe lui leren kennen. Mijn foto's (kleur en B/W) kunnen ook weer bekeken worden op mijn myspace. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Goeie foto's bij, thanks! Zelf hebben we - volgens ons - een sterk optreden neergezet, leuk om te lezen dat de sceptici de moeite hebben gedaan om op tijd te komen. Anyway, hopelijk snel weer op nederlandse bodem, het is ons enorm goed bevallen. Deze keer mét Cara Pills Herr Blitzer! |
|
quote: Ja tuurlijk waren we vroeg. We hadden gelezen dat er Cara pils geschonken zou worden. Maar helaas was er voor ons alleen Juliper. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
hahahahaha gvd dirk jonge "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nakoona, is het ok als we enkele van je foto's op onze myspace zetten? |
|
|
|
|
|
quote: Tuurlijk mag dat [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 15-02-2010 22:14] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Mooi weekend, beide dagen mooie opkomst wat betreft bezoekers en Bloodline maakte alle verwachtingen waar, wat een vette band. |
|
Haha, zowaar een heuse CREW CUT gespot. http://www.metalshots.com/2010/2010-02-13_BMD_Leeuwarden/BMD_0100.jpg |
|
Een wat? |
|
Ik vat hem ook niet. Je moeder. |
|
Nakooma, wat voor Sigma lens/lenzen gebruik jij? |
|
was een geslaagd dagje gisteren. Kjeld vond ik persoonlijk best een leuke band. Anaphylactic Shock was niet mijn ding, dus niet veel van meegekregen. Morte Incandescente: Ik wist niet goed wat ik hier van moest vinden, met momenten wel geinig, maar ook zeker niet meer dan dat. Darkmoon Warrior klonk ook niet verkeerd. Bloodline had ik veel van verwacht, maar helaas kwam het voor mij niet uit de verf. Urgehal roste weer lekker gisteren. |
|
quote: Ik gebruik de Sigma APO 50-150mm F2.8 EX DC HSM. Dat is de enige lens van Sigma. Heb verder nog 2 Canon lenzen en een oude spiegellens. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
haha, daar zitten weer een paar mooie kiekje sop metalshots, haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=Id9kwkNc7bc&hd=1 urgehal filmpje (: |
|
quote: quote: Had het over het kapsel van die gast rechts op de foto, dat noem je een 'crew cut'. Een van de slechtste kapsels ooit. |
|
is dat kapsel niet gewoon een "block-head"? of loopt dit lid van de fashion gestapo weer achter? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |