|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: We hebben een date Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
|
|
Darkroom Warrior... wat die grap al gemaakt? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat krijg je Wietze, als je zelf geen posters maakt. Dan maakt een ander ze; een ander maakt ze lelijk! |
|
Die jonge heeft het al zo zwaar.... |
|
Sinds wanneer is A. Shock Black N Roll? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Haha. |
|
Zware jongen. |
|
Popke. |
|
Bewaar dat voor in de kleedkamer /uitbetaling poesjes.. Wietze, moet ik al kaarten halen, of kan dat nog aan de deur? xxx Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: steeds minder weliswaar You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Makkelijkste lijkt mij om gewoon tickets van te voren via de site te bestellen, kost bijna geen moeite en dan ben je zeker van je toegang. |
|
quote: |
|
Wat is het tijdschema van zondag? |
|
Baroeg it iz. =) |
|
Meh, zat er over te denken om te gaan maar ik vind het wat prijzig. |
|
hoe kan je nou mekkeren over 15 euro voor een heel dagprogramma?? lekker hollands! misschien zit je in de bijstand? 'Vo |
|
Er zullen ook BMD fest tshirts te krijgen zijn, in Rotterdam verkrijgbaar bij de huishandelaar |
|
quote:En in LWD? |
|
Ja ook, maar daar ben ik nie :p |
|
Zowel in LWD als Rotterdam zijn de shirts verkrijgbaar. |
|
quote: 14.00 Zaal open 14.30-15.10 Kjeld 15.30-16.10 Anaphylactic Shock 16.30-17.10 Morte Incandescente 17.30-18.10 Darkmoon Warrior 18.30-19.30 Bloodline 19.50-21.00 Urgehal [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 09-02-2010 22:39] |
|
Zou mooi zijn als dit schema ook werkelijk aangehouden kan worden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Mooi! Kan ik lekker weer terug naar (carnavalend) brabant treinen. euu? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |