|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh nee, dat was de 2008 editie. Wat gaat de tijd snel. |
|
quote: Heb het volste vertrouwen in jullie Deathwish www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: de tiid hâldt gjin skoft, boeke. |
|
lekker nummertje ja! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Voor Infernal War zal geen vervanger komen, maar zullen de bands allen langer spelen! De extra openingsact voor Leeuwarden is bekend: Goat Torment uit Vlaanderen http://www.myspace.com/goattorment |
|
quote: Hier ben ik dus dubbel helemaal niet blij mee www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
errug jammer ja 'Vo |
|
hewwe ut over ? |
|
Harde band! prima vervanger! hopelijk nemen ze lauwe Cara pils mee Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Niet dus... Ik ga niet infantiele rammelpot-rommel als Darkmoon Warrior (are they serious?), Anaphylactic Shock en Morte Incandescente supporten. Wat is een darkmoon warrior eigenlijk? Van de Anaphylactic Shock myspace; "What makes this band’s music stand out is the self evidence and the and ease with which they tread in the mid- to low tempo area. Most bands would try to hide their lack of whatever and their will to be very extreme in either playing totally slow or totally fast – both of which becomes obvious and boring after a time, unless for the best of the best of each competition. Anaphylactic Shock stay cosily in the burning hell of midtempo where they melt the extreme visions of dark and psychotic hardcore (does anybody remember the term crust?) with the darkness and evil of classic metal. A fine mixture, perfect to set fire to something, be it the system or your sofa." Alsof middelmatig spel uniek is binnen het genre. Gelukkig vinden ze zichzelf "outstanding" [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 29-01-2010 2:35] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik vind de bands die je noemt alle drie meer toevoegen aan de BM scene dan Infernal War eigenlijk. Maar goed, iedereen is vrij om te beslissen of hij komt natuurlijk, zou niet best zijn als dat anders was. |
|
Het enige wat ze toevoegen is diskrediet imho Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik heb mijn kaartje een beetje te vroeg gekocht. Dus ik moet helaas wel. Dacht dat er een waardige vervanger voor Infernal Wars bij zou komen. Werd hier ook gezegd dat dat ook zou lukken. Maar nu krijg je dus alleen dat geiten torment erbij. Maar als Urgehal nou ook nog afzegt, gaat mijn kaartje op marktplaats voor de hoogste bieder. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Toch niet aanwezig, line up niet boeiend genoeg voor mij helaas... spelfout weggehaald... |
|
quote: +1 beetje jammer |
|
Enige boeiende was Infernal War. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
gelukkig ga ik er alleen maar heen om bier te drinken en Kjeld te kijken.. dus mij zul je niet horen piepen over de line-up Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Moet zeggen dat hun laatste release best wel goed is, imo. En dat zeg ik niet omdat het vriendjes zijn. Nouja, misschien een beetje dan. Ik snap inderdaad wel dat veel mensen nog een grote naam erbij willen. Aangezien er veel middle-mode bands spelen, en het juist bands zijn voor de liefhebber. Maar kom maar gewoon langs om Kjeld even te zien. |
|
Krekt, zo is het.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ja ook de enige band waarvoor ik nu nog heen ga (en ook wel een beetje voor de gezelligheid hoor ). Jullie spelen zeker wel vroeg.. hadden jullie niet gewoon in plaats van Infernal War kunnen spelen? |
|
dat zou nog neit eens zo'n gek plan zijn Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote::') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vind de line up eigenlijk wel aardig. Bloodline is een leuke band, Urgehal zal vast wel weer een goede show geven en ik verheug me ook op het optreden van Kjeld. [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 29-01-2010 16:02] Wil je muilperen? |
|
Ik snap niet dat iedereen zo kickt op Infernal War, wat juist voor mij als boeker meer een opvulband was en ik ook juist dacht dat men blijer zou zijn met een extra lange set van Urgehal en Bloodline. Alleen Infernal War valt af en nu is het geen goeie line-up meer? Heel apart mijn insziens. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |