|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi, kunnenw e na Bloodline nog ff de stad in Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Word lastig, denk ik |
|
Dat staat er ook niet hè, MetalJan! |
|
quote: Wat nou, Urgehal niks voor jou? |
|
nee, al te vaak gezien en geen liefhebber van de band... dus, denk dat we nog ff naar een foute kroeg gaan! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zonde man! Foute kroegen genoeg in de stad trouwens, ik zou voor 'Het Hoekje' gaan, die moet je eens meegemaakt hebben. |
|
Het hoekje, klinkt ouderwets goed Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
café it hoekje; een bierke aan de bar. |
|
quote: Het Hoekje is een hele ervaring inderdaad Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Der sij ljocht! En der waerd ljocht.. Ik seach dat it ljocht hjir in frjemde wier.... |
|
KJELD MERCHANDISE PRIJZEN op BLACK METAL DESECRATION: CD €5,- Shirt €12,- Package deal: CD + shirt = €15,- [Dit bericht is gewijzigd door Paljas op 13-02-2010 10:38] |
|
En dat gaat over Kjeld, neem ik aan. Wel zo handig om te vermelden! Enfin, morgen! Er zijn nog genoeg tickets aan de kassa, het zal niet uitverkopen. |
|
Mooi, ik had nog geen kaartje. Slaapplek geregeld en dus aanwezig. Ik ben benieuwd naar Bloodline. |
|
Bloodline's show zal in Leeuwarden visueel ondersteund worden, als ik Sasrof zijn verhaal van vanavond mag geloven beloofd dat wat. We zullen zien, het wordt iig een ambientisch BM show. |
|
quote: |
|
quote: Haha, jaren geleden eens gezeten, ging die hele tent op de vuist spelfout weggehaald... |
|
|
|
quote: whahahaha www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
12 euro |
|
Gaaf logo! |
|
Alleen de laatste 2 bands gezien, Bloodline kon ik niet maar was een zeer aangename verassing. Gave muziek met zeer goede bijpassende show met videobeelden. Urgehal daarna knalde ook het zweet in de bilnaad. Alleen die klote moffen die daar steeds een pit begonnen te bouwen....en met flesjes naar de drummer gooien...wat een botmongool zat daarbij Verder erg leuke avond met 2 gave bands en goede sfeer. Jammer dat het zo'n lage opkomst was trouwens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
haha, wat een vette avond zeg, geniaal.. Kjeld: vette show, ze worden elke show beter! Anal Shock : ook weer vet Bloodline: band van de dag, erg vette show.. hard! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat was even een gezellig avondje deluxe |
|
dat was het zeker Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |