|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Morte Incandescente is wel vet. Je moeder. |
|
De organisatie zou zich diep moeten schamen om Urgehal met Adonai Sathanas een podium te late delen. Wat een zaadband is dat. |
|
quote: Ik vind Urgehal anders best te pruimen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Urgehal is ook de positieve band in dit verhaal. Verkeerd geformuleerd. |
|
Dat was denk ik eerder ironie |
|
quote: Er moet toch iemand openen hé. |
|
Die kutbands horen wel bij elkaar. Je moeder. |
|
Helaas, ik zit ergens in zuid oost Azië Bla |
|
Ben er vast wel weer bij. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
ook hier mag gedanst worden! |
|
Nee dat mag absoluut niet, je moet verplicht de hele avond met je armen over elkaar staan, zo kwaad mogelijk kijken. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Adonai sathanas speelt niet meer Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
quote: Komt daar nog een andere band voor in de plaats dan? www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: denk t niet. staat niks op de romein site over dat er nog een band komt. Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
quote:Nieuw Zeeland hier. En daarná Zuid Oost Azie Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Zijn ze uit elkaar nu dan? En als er geen extra band komt, kunnen de anderen langer spelen! |
|
ja, zijn ze dr mee opgehouden? |
|
Op de myspace van Adonis staat het optreden nog wel vermeld. Ze hebben precies 1349 vrienden, grappig. |
|
ja, het zijn ex leden van 1349. |
|
quote: We are working on it. |
|
Denk dat ik wel aanwizg ben in DBaroeg |
|
quote: Zanger en gitarist zijn een nieuwe band begonnen: poltergeist. Waarin de zanger drumt en de gitarist gitaar/zang doet. Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Slechter dan het al was kan het moeilijk worden toch? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |