|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik ga, ga ik voor Urgehal en de rest is mooi meegenomen [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 29-01-2010 20:07] |
|
quote: De line up is al zo veel minder dan voorgaande jaren. Infernal War, Urgehal en Kjeld vind in de enige interessante bands in deze line up en daarvan valt er dus 1 af. En er komt geen goeie vervanger voor terug. Terwijl er zoveel gave bands zijn. Bloodline gaat nog wel. Maar ik zit persoonlijk echt niet te wachten op langere sets van Goat Torment, Darkmoon Warrior, Anaphylactic Shock en Morte Incandescente. Vind ze niet echt boeiend. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Infernal War heeft een paar vette platen. En die band speelt alleen in het oostblok lijkt het. Kan me dus best voorstellen dat veel mensen hier naar uitkeken. Een 'opvulbandje' zou ik het al helemaal niet willen noemen. Bovendien zou je die term juist eerder voor dat laatst toegevoegde Belgische bandje kunnen gebruiken. |
|
Ik vind Infernal War dan weer niet boeiend dus maakt mij niet uit dat ze niet komen. Maar eigenlijk zijn alleen Urgehal en Bloodline de 'grote' namen. Mij maakt het verder niet uit of een band nou heel bekend is of niet, als ze maar een beetje vette podiumpresentatie hebben en spelen met overtuiging. |
|
quote: Daarom openen ze toch ook? Vorig jaar had de line-up mischien een iets commercieler karakter, maar de jaren daarvoor waren toch wel vergelijkbaar met de bands die er nu staan. Dat is ook meer de essentie van BMD, bands die echt voor BM staan en mij dat 'gevoel' geven. Het is dan ook niet nodig om uit te verkopen gelukkig, zoals eerder gezegd iedereen is welkom en niemand is verplicht. Desalniettemin denk ik dat Bloodline een legendarische set weg gaat geven en Urgehal is op dit moment toch één van de betere Noorse acts (is ook subjectief natuurlijk). |
|
Precies, Bloodline. |
|
Nou ik toch bij de meeste bands niet uit mijn dak ga. Kan ik me extra gaan bezighouden met mijn fotowerk. En verder is er ook nog de gezelligheid Alleen volgend jaar niet meer zo vroeg al een kaartje kopen. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Toch bedankt aan de organisatie om Goat Torment op het laatste moment aan de affiche toe te voegen. De sceptici moeten ons maar komen bekijken, het is tenslotte ons eerste Nederlandse optreden dus waar de vooroordelen en het neerbuigend toontje vandaan komen blijven een raadsel... [Dit bericht is gewijzigd door KristjachtPromotions op 31-01-2010 21:00] |
|
quote: We spelen 2e. Dus dat is inderdaad vrij vroeg. Kunnen we daarna meteen aan de zuip! Zo ist ook! |
|
quote:Daar gaat het ook niet om, hoor. Ik ken jullie niet en zal jullie dan ook eerst gaan zien voordat ik een oordeel geef. Maar het ging meer om het feit dat er gewoon geen waardige vervanger is gekomen voor Infernal War. |
|
Er is uberhaupt geen vervanger gekomen voor Infernal War. Goat Torment is vervanger voor Adonai Sathanas. |
|
zet de beerenburg maar koud Wietze Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Staat ie al! |
|
quote: En dat is iets waar menigen wél tevreden over kunnen zijn Wij kijken er alleszins naar uit, de Cara pils tijdig uit de frigo halen, op temperatuur laten komen en een feestje bouwen |
|
quote: 'T zal in Baroeg toch HJ zijn... |
|
Goat Torment speelt niet in Baroeg. |
|
quote: Vet lachen inderdaad... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Schandalig, had behalve Urgehal eigenlijk nog niet eens naar de line up gekeken ...Geen HJ dus [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 01-02-2010 23:20] |
|
Geen HJ? |
|
Niet zo serieus aub... HJ zou eigenlijk altijd moeten optreden in Romein Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
nuilerds... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
precies! |
|
lekkere rups van me |
|
quote: Sowieso |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |