|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Temnozor? spelfout weggehaald... |
|
Doe Gheestenland maar! |
|
quote: |
|
quote: Als dat zou kunnen Gewoon als last minute geboekte mystery act www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Mooi! Het zou klote zijn als dit festival niet door zou gaan vanwege één dubieuze band. |
|
Ja, want alle bands die met IW spelen zijn natuurlijk automatisch ook nazis |
|
Absoluut! Was ook wel een beetje te verwachten. Zelfde verhaaltje als met Mayhem. och ja. |
|
quote: GODVER! Hier keek ik dus echt naar uit en ik wou eigenlijk ook naar die show in de Little Devil maar die ging ook al niet door |
|
quote: Er wordt gezocht naar een waardige vervanger. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Komt er nog een vervanger voor Infernal War? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja, die komt er. |
|
Urnswit? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dan toch maar liever Gheestenland. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Adonai Sathananas? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Die bestaan niet meer......Adonai Finitas www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
jammer...... God Satan is dus niet meer Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Enkele leden van A.S hebben nu iets nieuws opgestart, dus niet getreurd. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Salacious Gods zou ook wel een leuke vervanger zijn voor I.W. Deze band al heel lang niet meer live gezien. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Salacious ligt een beetje op z'n gat. Denk dat Deadbolt een beter idee is. |
|
quote: Aaargh!!!! Was niet serieus bedoeld trouwens. Hopelijk een waardige buitenlandse vervanger... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik dacht dat ze nu in een nieuwe bezetting bezig waren. Maar hoe ver ze daarmee zijn weet ik ook niet. quote: Ja dat zou natuurlijk het mooiste zijn. Maar of dat ze nog gaat lukken om een goeie buitenlandse band te boeken? Het is alweer over een paar weken. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ik denk dat er genoeg buitenlandse acts zijn die graag voor deze twee optredens naar Nederland zouden komen. Aan de contacten van de organisatoren zal het niet liggen iig. We shall see. Kan nooit lang meer duren voordat er iets bekend gemaakt zal worden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Gaat helemaal goed komen....ben iig benieuwd wat er nog bijkomt www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Nee. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |