|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier nog een. Dit word weer geniaal |
|
quote: Ah zo, erg begrijpelijk. Nog een goede reden waarom het standaard uit moet staan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
In ieder geval Benediction, verder niets officieel bevestigd. Zou nog wel wat bij moeten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Donders veel zin in!! spelfout weggehaald... |
|
Lineup voor de 28e, uit betrouwbare bron vernomen... Bolt Thrower Benediction Lay Down Rotten Grindpad |
|
Ik wou dat Benediction de 29e speelde... Bareuh... |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Bij de eerste twee bands maar ergens aan de bar gaan hangen dan. Against God and Government |
|
quote: Gaaf! |
|
Ik ken dat hele Bolt Thrower niet, hehehe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Maakt niet uit, gegarandeerd feest. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tijdschema 29e (o.v.b.) 20.00 - 20.35 - Dew-Scented 20.50 - 21.35 - Rotting Christ 21.50 - 22.45 - Asphyx 23.00 - 00.15 - Bolt Thrower Jammer dat Atak niet vaak rekening houdt met OV terug, en het zal ook nog wel uitlopen. Hopen op een bob dan maar. |
|
quote: De blasfemie, ga je schamen jong! |
|
quote: Dat wordt dan hoog tijd man!!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Jammer dat alle zalen in Nederland geen rekening houden met het OV terug naar Enschede Is niet te doen man, zou alles om 22:00 afgelopen moeten zijn om bvb. Den Haag te halen. Zelfs voor Zwolle zou je dan al om 22:30 klaar moeten zijn tegenwoordig. Deventer 23:30, Nijmegen 22:30 en Amsterdam 22:30. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: [Dinomodus] In den hoeck, vermaledijde jongelingh! [/Dinomodus] [Dit bericht is gewijzigd door RGB op 20-04-2010 16:23] |
|
Geen leed,ik zie Bolt Thrower en Rotting Christ wel op Metalfest. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 20-04-2010 16:34] =) |
|
quote: * Bolt Thrower * Lay Down Rotten * Benediction ...zijn nu officieel voor woensdag 28. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In ieder geval Benediction erbij. Lay down Rotten zegt me vrij weinig. |
|
quote: Neem dan maar vast een nekkraag mee voor de terugweg, dit is nml. de headbangband bij uitstek!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik heb ook geen idee, anderen in dit topic wel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je hebt me door the only pleasure is pain |
|
quote: Er speelt een Bob bij Asphyx. Bareuh... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |