|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou trouwens zo Dew-Scented, Rotting Christ en Asphyx ruilen voor Benediction... Bareuh... |
|
quote: Hehe.... spelfout weggehaald... |
|
quote:Egni. Dew-Scented rost live de ballen uit je boxer en Asphyx live blijft ook mooi, gelijk welke line-up. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Klopt, maar ze kunnen niet tippen aan Benediction. Bareuh... |
|
Hm. Vroegah, met meneer Ingram... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Yay, ruim een week vakantie vanaf vandaag. Morgen lekker de hele dag de tijd om lampjes op te hangen voor BT |
|
Iemand toevallig uit Groningen die die kant op gaat? Ga er zelf met de trein heen maar een lift terug zou mooi zijn. Anders gewoon ff een kroeg induiken en in de ochtend eerstvolgende trein terug nemen. Ook geen probleem. |
|
quote: Geen lift. Wel: http://www.caferocks.nl/default.asp?cid=5&pid=34 5:27 kan je weer met de trein, met een beetje mazzel blijft Rocks wat langer (stiekem) open Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
Beide opties klinken wel aantrekkelijk. Weet in ieder geval zeker dat mijn vrouwtje de tweede meer op prijs stelt, maar ik zie wel. |
|
Heb voor woensdag 28 april één kaartje over voor Bolt Thrower. Gaat weg voor de normale prijs van 5 Euro. Bij interesse, mail me: dark_euronymous[apending]hotmail[punt]com [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 26-04-2010 23:51] |
|
Zin hierin, overmorgen al!! |
|
quote: Zal Arie even tippen. |
|
quote: Morgen al zelfs! Ik wil hier minstens weer een litteken voor de rest van m'n leven aan overhouden!!! spelfout weggehaald... |
|
quote: I'll bring the knives Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Mokerveel zin in, ook Gaan lekker veel bekenden naar toe woensdag en donderdag, allemaal stukslaan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb met jou ook wat recht te zetten inderdaad... Bareuh... |
|
quote: Oh, jongen! *BAM* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
lol Atak is klaar voor Bolt Thrower; http://tweetphoto.com/20131411 [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-04-2010 17:23] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hier had ik ook wat eerder achter moeten komen. Zal een behoorlijk vet avondje gaan worden lijkt me zo. |
|
quote: Dut neet! Against God and Government |
|
Hier wel. quote: Zeker! Volgende keer starten ze vast hun Euro-tour weer hier, moet je er dan maar bij zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wow! Looks like we're having a hard time finding the photo you want. Against God and Government |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |