|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ah nu doet ie het wel, lekker een paar pallets met Grolsch beugels Edit: Upgeload door een oud collega en dorpsgenoot zie ik [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 27-04-2010 18:47] Against God and Government |
|
Ik krijg er al dorst van, het kriebelt hier nou behoorlijk. Nog 2 nachtjes slapen. |
|
Ik hoef nog maar één nachtje te slapen Dan als een zombie donderdag voor de tweede maal aantreden quote: lol Kleine wereld Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iemand in Enschede of omgeving die morgen een crashplek voor mij heeft? Mijn laatste trein gaat 22:30 |
|
Serieus? Wat vroeg, wij moeten ook vroeg weg inderdaad. Kan je niet een stuk-ie met Pim terugrijden? |
|
Ik ben er niet meer bij, have fun |
|
Heb er al bijna zin an. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
+1 Bareuh... |
|
quote: Als het om die crashplek gaat kan ik je wel helpen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-04-2010 0:05] |
|
quote: Zou je mij willen mailen dan op unholy_iscariot @ msn com? |
|
Bij deze. tel nr op je mail, bel maar |
|
Thanks! |
|
Vergeet je matje niet. tot morgen |
|
Woei! Goed dat je nog gaat, Burzum! Hier was geen plek meer geweest. Krijg al 3 onbekenden langs Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Beter man, mooi tanken vanavond Against God and Government |
|
Heb nog steeds 1 kaartje over, dus wie nog wil? |
|
Uurtje of 3 es die kant op, nog effe wat vreten enzo.... spelfout weggehaald... |
|
Zin hierin. Wel verdomde balen dat ik nog steeds flinke last heb van mijn enkel, dus dat zal wel niet hard loos gaan zijn voor mij vanavond . |
|
Ik trap 'm zo ook aan, eerst nog even goed terrassen denk ik. Against God and Government |
|
@ Burzum: Vanavond dus ff de lichtman aan z'n jasje trekken voor je slaapadres. dan heb je mij of mijn collega te pakken, en die slaapt ook bij mij. |
|
Tof geregeld, RGB Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Veel plezier voor wie vanaaf al gaat. Laat nog wat heel voor ons mensen van morgenaaf |
|
quote:[off topic] spreek jij tom of tijn nog wel eens, heb tijd mailcontact met tom gehad, maar krijg nu al een tijd geen antwoord meer. Zou je mij hun mailadressen kunnen mailen? (zie profiel)[/off topic] |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |