|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
En binnen <--- beugel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ticket binnen |
|
quote:+1 |
|
besteld Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: + nog 1 Bareuh... |
|
Zin in!!!!!! |
|
Dan ga ik voor de shows op Neurotic Deathfest en die een week later in de Trix in Antwerpen |
|
Tickets ook binnen, toffe line-up en mooi initiatief |
|
Ticketverkoop gaat (niet geheel onverwacht) lekker vlot! Na 12 uur is al bijna de helft van de tickets verkocht. Mensen die hier graag naar toe willen moeten dus snel zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
binnen |
|
Donders, maar snel een maat hier uit Apeldoorn effe sms-en of ie ook zin heeft, kan ik nog snel bestellen voor hem. (@Grey; Rik, die lange kerel die er ook bij was met CC in Vera) |
|
Zo, nog een besteld. Alleen vergeten de verzekering er af te halen, fijn dat het automatisch aangevinkt is |
|
Hahaha, ja dat is behoorlijk ruk als je er niet op gelet hebt. Hier dus ook last van gehad www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Klagen bij PayLogic Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ticket aangejoopt! Hoera! Nu al zin in! Bolt Thrower in een zaal is ongeƫvenaard. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 Stelletje geldwolven! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Koartie ook binnen! Zin in! www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Toch niet.. kaarten binnen. |
|
pfoei... Net op tijd vrij gevraagd! |
|
Kaarten binnen! Dus twee dagen Bolt Thrower achter elkaar aan! |
|
quote: |
|
Tja, moet werken de 29e, anders zeker aanwezig geweest. Dan maar even langs Tilburg. |
|
Laatste 4 kaarten in de vvk!! [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 06-01-2010 23:04] |
|
Hopelijk hebben ze ook min. 800 van die shirts n' flaskes. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |