IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : wo/do 28/29 april 2010 || Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory || Atak, Enschede (Grolsch zaal) Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-04-2010 13:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2010 13:36 schreef Morridin het volgende:
Veel plezier voor wie vanaaf al gaat. Laat nog wat heel voor ons mensen van morgenaaf


Nee, alles gaat kapot vanavond!


spelfout weggehaald...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-04-2010 14:09 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zin in


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 28-04-2010 15:31 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2010 10:24 schreef Regeer het volgende:
Heb nog steeds 1 kaartje over, dus wie nog wil?


=)


Myrddin
Fimbulvetr
Usericon van Myrddin
Posted 29-04-2010 9:30 by Myrddin Wijzig reactieProfiel van MyrddinQuote dit bericht

Zin in vanavond!
hoe was het gister?


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 29-04-2010 10:34 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vraag is meer of iemand het overleefd heeft



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-04-2010 11:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2010 10:34 schreef Morridin het volgende:
Vraag is meer of iemand het overleefd heeft
De vraag is of jij je printer al aangeslingerd hebt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


BVT
Usericon van BVT
Posted 29-04-2010 11:45 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Toch nog ffe aanwezig..

( shirt ophalen halve liter drinken en weer naar huis..)























































* Proest *



Meridian
Usericon van Meridian
Posted 29-04-2010 11:48 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Erg veel zin in! Zo even werken tot 6 uur, en dan meteen die kant op


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-04-2010 11:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2010 10:34 schreef Morridin het volgende:
Vraag is meer of iemand het overleefd heeft


Ja, helemaal intact ook nog, maar was beestachtig vet!!


spelfout weggehaald...


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 29-04-2010 12:23 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Benediction en Bolt Thrower waren ummundig gaaf ja!

De enige amusementsfactor die ik bij Lay Down Rotten kon bespeuren waren de gigantische armkwabben van de gitarist, mooi man.

Maar goed, erg gaaf. Die ouwe rot van een Varanus zien heersen in de pit was ook erg mooi. Zelf flink wat schrammen en blauwe plekken eraan overgehouden en een dikke enkel en een flinke gezwollen plek op mijn scheenbeen, maar het was genieten zeg.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2010 12:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Zo, dat was mooi! En met tot 4 uur kroeghangen en kort slapen achter de kiezen voel ik me eigenlijk nog steeds prima

Vanavond weer


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-04-2010 12:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

2 keer zulke butbands beloeren? respekt!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2010 12:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2010 12:40 schreef spectre het volgende:
2 keer zulke butbands beloeren? respekt!

Ja, hè


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 29-04-2010 12:53 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

De sfeer was wel erg goed, nog nooit zo'n volle Atak gezien ook. Lay Down Rotten was wel aardig maar ook erg eentonig. Benediction was, ondanks de vrij lange problemen met de amp, erg vet. Op CD vind ik er geen kloot aan maar live weten ze echt wel te overtuigen. Bolt Thrower had er flink zin in, maar het blijft een slome saaie band. Daar dacht de rest van de zaal wel anders over maar ja... Gezellig avondje wel



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 29-04-2010 12:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Eindelijk een concertzaal die niet omvormt tot mierenhoop als er op de deuren ''uitverkocht'' staat

De eerste band gemist.
Lay Down Rotten klonk niet verkeerd, voor zover ik ze gezien heb.

Benediction was erg gaaf. Jammer van de geluidsproblemen.

Bolt Thrower Wat een beesten.

Misschien 9 mei weer in Antwerpen


vandaal
Usericon van vandaal
Posted 29-04-2010 13:40 by vandaal Wijzig reactieProfiel van vandaalQuote dit bericht

Bij binnenkomst eerst een shirtje en een grolsch beugel geregeld en toen naar de zaal gelopen.
Ik kwam binnen bij Lay Down Rotten wat mij live beter beviel dan wat ik even op hun myspacepagina had gechecked.
Benediction kampte in het begin met wat problemen door het uitvallen van een versterker van 1 van de gitaristen. Bijgestaan met droge engelse humor en wat verwensingen moest de zaal +/- 8 min. wachten totdat men weer verder kon spelen. Na dat dit was opgelost knalde men de Atak omver! Wat een gave live band! Ondanks de misschien al wat ouder uitziende bandleden met wat grijse plukken(dun)haar ramde men oude en nieuwere nummers de zaal in. De zanger was energiek en had er veel zin in. Na een aantal nummers gespeeld te hebben zag hij pas dat er een balkon was waar ook nog eens 125 man hun aanschouwde. Dit werd uiteraard ook met de nodige humor mede gedeeld aan de aanwezigen in de zaal. Het publiek reageerde enthousiast op de band en er was een redelijke pit voor het podium + een paar stage-divers.
Door de tijdsdruk moest Benediction zich houden aan het speelschema en tijdig stoppen voor de band waar de meeste bezoekers voor gekomen waren: Bolt Thrower!
Na een intro van een paar minuten stapte Bolt Thrower het podium op en vuurde hun nummers op het publiek af.
Het eerste nummer werd er nog flink geheadbanged vooraan maar dat veranderde algauw in een flinke pit tot aan het einde van het concert. Er werd redelijk wat gestagedived door een aantal gasten maar vooral door een dunne rare gast die als ie de kans kreeg even in de microfoon blafte. Door de moshpit voorin onstonden er redelijke gaten tussen het publiek wat sommige divers niet ten goede kwam om via een harde klap met de vloer kennis te maken. Risico van vak zeg maar. Ook Bolt Thrower was zichtbaar blij weer in de Atak te staan en dit ook te verwoorden met "Feels like comming home". En zo voelde het ook voor de zaal die die band luidkeels toe brulde. Bolt Thrower kwam 1 keer terug om een aantal toegiften te spelen en stopte daarna definitief rond half 1 volgens mij.
Met flink tuuterende oren stapten wij rond 1 uur de auto in om 150 km terug te rijden over een gelukkig erg lege snelweg. Tijd genoeg om na te praten over deze gave avond. Maar ook balend vanwege het feit geen kaartjes voor de volgende avond te hebben geregeld om Bolt Thrower nog eens te kunnen aanschouwen evenals Asphyx die ook een thuiswedstrijd mogen spelen.
Hulde aan Atak & Grolsch voor deze goed geregelde avond


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-04-2010 13:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2010 13:40 schreef vandaal het volgende:
Bij binnenkomst eerst een shirtje en een grolsch beugel geregeld en toen naar de zaal gelopen.
Ik kwam binnen bij Lay Down Rotten wat mij live beter beviel dan wat ik even op hun myspacepagina had gechecked.
Benediction kampte in het begin met wat problemen door het uitvallen van een versterker van 1 van de gitaristen. Bijgestaan met droge engelse humor en wat verwensingen moest de zaal +/- 8 min. wachten totdat men weer verder kon spelen. Na dat dit was opgelost knalde men de Atak omver! Wat een gave live band! Ondanks de misschien al wat ouder uitziende bandleden met wat grijse plukken(dun)haar ramde men oude en nieuwere nummers de zaal in. De zanger was energiek en had er veel zin in. Na een aantal nummers gespeeld te hebben zag hij pas dat er een balkon was waar ook nog eens 125 man hun aanschouwde. Dit werd uiteraard ook met de nodige humor mede gedeeld aan de aanwezigen in de zaal. Het publiek reageerde enthousiast op de band en er was een redelijke pit voor het podium + een paar stage-divers.
Door de tijdsdruk moest Benediction zich houden aan het speelschema en tijdig stoppen voor de band waar de meeste bezoekers voor gekomen waren: Bolt Thrower!
Na een intro van een paar minuten stapte Bolt Thrower het podium op en vuurde hun nummers op het publiek af.
Het eerste nummer werd er nog flink geheadbanged vooraan maar dat veranderde algauw in een flinke pit tot aan het einde van het concert. Er werd redelijk wat gestagedived door een aantal gasten maar vooral door een dunne rare gast die als ie de kans kreeg even in de microfoon blafte. Door de moshpit voorin onstonden er redelijke gaten tussen het publiek wat sommige divers niet ten goede kwam om via een harde klap met de vloer kennis te maken. Risico van vak zeg maar. Ook Bolt Thrower was zichtbaar blij weer in de Atak te staan en dit ook te verwoorden met "Feels like comming home". En zo voelde het ook voor de zaal die die band luidkeels toe brulde. Bolt Thrower kwam 1 keer terug om een aantal toegiften te spelen en stopte daarna definitief rond half 1 volgens mij.
Met flink tuuterende oren stapten wij rond 1 uur de auto in om 150 km terug te rijden over een gelukkig erg lege snelweg. Tijd genoeg om na te praten over deze gave avond. Maar ook balend vanwege het feit geen kaartjes voor de volgende avond te hebben geregeld om Bolt Thrower nog eens te kunnen aanschouwen evenals Asphyx die ook een thuiswedstrijd mogen spelen.
Hulde aan Atak & Grolsch voor deze goed geregelde avond

Ronnie Betonnie was er ook lees ik? Wat is dat toch een flapdrol zeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nakooma
Usericon van nakooma
Posted 29-04-2010 14:18 by nakooma Wijzig reactieProfiel van nakoomaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nakooma .  http://nakooma666.hyves.nl/

Yeah vanavond alweer . Eens een keertje zonder camera.....was vergeten een fotografenbandje aan te vragen. Maar goed kan ik ook eens een avondje flink beesten.


www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij!


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 29-04-2010 15:09 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2010 13:42 schreef bastianus het volgende:
Ronnie Betonnie was er ook lees ik? Wat is dat toch een flapdrol zeg.
Ha ha, die kerel was het inderdaad. Die staat altijd van het podium af te springen, als je hem ziet bij concerten.

Vet avondje, alleen was het geluid van BT bij de eerste paar nummers erg slecht, alleen drum, zang en veel bas. Daarna vet zoals altijd!!! Mooi gekozen setlist ook.
Benediction was ook zeer gaaf, Lay Down Rotten viel mij tegen en Grindpad was een aangename verrassing/kennismaking.
Vanavond weer, zin in!!!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-04-2010 15:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

...en die kant op.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2010 15:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2010 15:14 schreef Greycloak het volgende:
...en die kant op.



Tot zo!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 29-04-2010 15:20 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 april 2010 15:14 schreef Greycloak het volgende:
...en die kant op.




Nog 2 en een half uurtje en dan +1

Hoe zijn de shirts btw?



Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 29-04-2010 15:47 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Geen geweldige kwaliteit foto, maar voor het idee, geen idee of de shirts van vanavond buiten de datum nog anders zijn.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-04-2010 16:51 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Nou, werelds optreden, hoe was Bolt Thrower gisteren? Ik heb de eerste drie nummers gezien, toen ging het spreekwoordelijke lampje uit, ik kan me echt helemaal niks meer herinneren. Ik ben al mijn munten kwijtgeraakt al ben ik bang dat ik ze gewoon opgemaakt heb, ik heb twee jaar in Enschede gewoond maar ik heb er één uur over gedaan om van de Atak naar het van heek plein te komen, op een gegeven moment was ik zelfs verdwaald. Ik kon de auto van mijn chauffeur niet eens inkomen, ik kreeg de deur niet open. En als klap op de vuurpijl werd ik vanmorgen wakker en mijn sokken waren drijfnat maar mijn schoenen kurkdroog, wat de hel heb ik gedaan.


Against God and Government


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-04-2010 16:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

er duikelen vast wel foto's op Rotzak, hahaha


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen