|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ahww, geen 3e show |
|
Dankzij 6sic6 ook aanwezig op de woensdag quote: |
|
Is er nu al bekent wat er de 1e dag speelt naast Bolt Thrower en Benediction? [Dit bericht is gewijzigd door Schmerz op 19-03-2010 14:24] I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it! |
|
|
|
quote: Verkeerde topic |
|
Ik dacht dat ie de 1e dag van Neurotic Deathfest bedoelde [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-03-2010 21:28] |
|
neen h1e dvan 27aoril noblt thorewr bjina goed |
|
aanwezig olluh robberd & lefert 28 april!!!!! : |
|
quote: Sorry, u zei? |
|
aanwezig! ergens wel jammer dat de 29e tevens Vreid in de W2 in den Bosch speeld quote: |
|
Quotes kun je niet quoten, dus ff tags weghalen. *Woensdag 28 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory (the Prequel)* Varanus + Vrouwlief Fire Bloodcorpse ZelThoR Regeer RGB Hirogen Rotzak Ancient Times 6sic6 Burzum mc1r Chriz *Donderdag 29 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory* ZelThoR De Ulk Fire Morridin Greycloak Bloodcorpse MMayo Verlepte theedoek Regeer RGB Nakooma Hirogen bokaj Meridian Myrddin Chriz *Vrijdag 30 April Neurotic* Bloodcorpse MMayo Greycloak Verlepte theedoek Regeer MetalJan Jouke *Zondag 9 Mei Hof ter Loo* Jouke |
|
quote: Waarschijnlijk probeerde ik te zeggen dat ze het hadden over de 28e april, alleen ben ik er zo te zien niet in geslaagd die nacht . *Woensdag 28 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory (the Prequel)* Varanus + Vrouwlief Fire Bloodcorpse ZelThoR Regeer RGB Hirogen Rotzak Ancient Times 6sic6 Burzum mc1r Chriz verstikking *Donderdag 29 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory* ZelThoR De Ulk Fire Morridin Greycloak Bloodcorpse MMayo Verlepte theedoek Regeer RGB Nakooma Hirogen bokaj Meridian Myrddin Chriz *Vrijdag 30 April Neurotic* Bloodcorpse MMayo Greycloak Verlepte theedoek Regeer MetalJan Jouke *Zondag 9 Mei Hof ter Loo* Jouke |
|
Ik trek de meest ouwe troep aan wat ik kan vinden, ik heb zo het idee dat het oorlogsgebied vooraan gaat worden! spelfout weggehaald... |
|
quote: Hadden we nog niet gezegd dat het zitplaatsen zijn? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iemand enig idee hoe het met de supports van de 28e zit? |
|
quote: Dit gaat inderdaad geniaal worden. Verdomd veel zin in |
|
*Woensdag 28 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory (the Prequel)* Varanus + Vrouwlief Fire Bloodcorpse ZelThoR Regeer RGB Hirogen Rotzak Ancient Times 6sic6 Burzum mc1r Chriz verstikking *Donderdag 29 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory* ZelThoR De Ulk Fire Morridin Greycloak Bloodcorpse MMayo Verlepte theedoek Regeer RGB Nakooma Hirogen bokaj Meridian Myrddin Chriz Helnorsk&hubby *Vrijdag 30 April Neurotic* Bloodcorpse MMayo Greycloak Verlepte theedoek Regeer MetalJan Jouke Helnorsk & hubby *Zondag 9 Mei Hof ter Loo* Jouke |
|
quote: Ben blij dat ik de volgende dag vrij van m'n werk kon krijgen, deze show gaat heerschen |
|
Heb voor beide dagen een kaartje te koop. Kan door omstandigheden helaas zelf niet meer... *Verkocht [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 15-04-2010 21:47] the only pleasure is pain |
|
|
|
quote: Ik heb je gemaild voor het kaartje van de 28e naar jouw Yahoo mail adres dat in je profiel staat. Als die niet meer in gebruik is oid, mail me op fransvoorbas [@] hotmail.com |
|
quote: je hebt mail quote: je hebt mail the only pleasure is pain |
|
Jij hebt ook mail |
|
Ik heb nog kaartjes over voor Bolt Thrower op 28.04 met Benediction, 10 Euro per stuk. In Enschede op te halen, of we kunnen op de 28e bij Atak afspreken. Je krijgt de gratis Grolsch beugel, maar geen shirt, ik was helaas te laat met de shirt maten door te geven... Contact: twente888[apestaart]hotmail[PUNT]com |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |