![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah jij wil er dus graag aan verdienen? ![]() |
|
Verneukt het idee achter de opzet van Atak en Bolt Thrower een beetje ja. ![]() |
|
Beetje jammer ja. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Maten doorgeven?? Je bent de boel toch niet aan het betoepen he, mooi bloedhond. Against God and Government ![]() |
|
Ja, deze bloedhond wil er graag 2,30 Euro aan verdienen. Met alle kosten heb ik 7,70 Euro betaald. De shirt maten moest je voor 20-03 doorgeven, anders krijg je geen shirt... ![]() |
|
quote: :')!! Je moeder. ![]() |
|
quote: Mooi zo, dan hoef ik dat onding ook niet te dragen en kan ik me zoals gewoonlijk als een net geklede man vertonen. Against God and Government ![]() |
|
quote: Geen shirt? Dan korting! Maarreh welke kosten nog meer dan? Volgens mij heb ik geen servicekosten betaald hiervoor? Of ben ik dat alweer vergeten? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Haha er ligt er wel een voor je klaar hoor, ik had de maten wel doorgegeven. ![]() |
|
quote: Ik dacht dat we maten waren! ![]() |
|
quote:was iets van 60 cent ofzo. Tenzij je de kaartjes liet printen en opsturen. ![]() |
|
quote: Wat is deze, _girl? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: En of je genept werd doordat je vergat de verzekering uit te vinken ![]() ![]() |
|
quote: Liever een net geklede man dan een net niet geklede man. Bareuh... ![]() |
|
quote: Hangt van er van af. Maar in het geval van Rotzak ben ik het met je eens. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
*Woensdag 28 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory (the Prequel)* Varanus + Vrouwlief Fire Bloodcorpse ZelThoR Regeer RGB Hirogen Rotzak Ancient Times 6sic6 Burzum mc1r Chriz verstikking *Donderdag 29 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory* ZelThoR De Ulk Fire Morridin Greycloak Bloodcorpse MMayo Verlepte theedoek Regeer RGB Nakooma Hirogen bokaj Meridian Myrddin Chriz Helnorsk&hubby Onweerwolf *Vrijdag 30 April Neurotic* Bloodcorpse MMayo Greycloak Verlepte theedoek Regeer MetalJan Jouke Helnorsk & hubby *Zondag 9 Mei Hof ter Loo* Jouke Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Komt me financieel erg slecht uit deze maand, dus dan maak ik er maar iemand anders blij mee.. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote:Had je ook ff aan mij kunnen denken...shit! hehe Evil Dick ![]() |
|
*Woensdag 28 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory (the Prequel)* Varanus + Vrouwlief Fire Bloodcorpse ZelThoR Regeer RGB Hirogen Rotzak Ancient Times 6sic6 Burzum mc1r Chriz verstikking Buried_alive *Donderdag 29 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory* ZelThoR De Ulk Fire Morridin Greycloak Bloodcorpse MMayo Verlepte theedoek Regeer RGB Nakooma Hirogen bokaj Meridian Myrddin Chriz Helnorsk&hubby Onweerwolf Buried_alive *Vrijdag 30 April Neurotic* Bloodcorpse MMayo Greycloak Verlepte theedoek Regeer MetalJan Jouke Helnorsk & hubby *Zondag 9 Mei Hof ter Loo* Jouke [/quote] ![]() |
|
quote: Genept? Het is vrij moeilijk om het over het hoofd te zien ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: OK! Inkopen voor kampioensfeest natuurlijk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Heb er erg veel zin in ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: True, komt vooral omdat ik 2 keer bestelde. 1e keer 2 kaarten en kort erna nog snel 1tje. Die 2e deed ik dan ook snel omdat het al rap ging met de kaartverkoop. Daardoor over het hoofd gezien ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |