|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah jij wil er dus graag aan verdienen? |
|
Verneukt het idee achter de opzet van Atak en Bolt Thrower een beetje ja. |
|
Beetje jammer ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Maten doorgeven?? Je bent de boel toch niet aan het betoepen he, mooi bloedhond. Against God and Government |
|
Ja, deze bloedhond wil er graag 2,30 Euro aan verdienen. Met alle kosten heb ik 7,70 Euro betaald. De shirt maten moest je voor 20-03 doorgeven, anders krijg je geen shirt... |
|
quote: :')!! Je moeder. |
|
quote: Mooi zo, dan hoef ik dat onding ook niet te dragen en kan ik me zoals gewoonlijk als een net geklede man vertonen. Against God and Government |
|
quote: Geen shirt? Dan korting! Maarreh welke kosten nog meer dan? Volgens mij heb ik geen servicekosten betaald hiervoor? Of ben ik dat alweer vergeten? |
|
quote: |
|
quote: Haha er ligt er wel een voor je klaar hoor, ik had de maten wel doorgegeven. |
|
quote: Ik dacht dat we maten waren! |
|
quote:was iets van 60 cent ofzo. Tenzij je de kaartjes liet printen en opsturen. |
|
quote: Wat is deze, _girl? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En of je genept werd doordat je vergat de verzekering uit te vinken |
|
quote: Liever een net geklede man dan een net niet geklede man. Bareuh... |
|
quote: Hangt van er van af. Maar in het geval van Rotzak ben ik het met je eens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
*Woensdag 28 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory (the Prequel)* Varanus + Vrouwlief Fire Bloodcorpse ZelThoR Regeer RGB Hirogen Rotzak Ancient Times 6sic6 Burzum mc1r Chriz verstikking *Donderdag 29 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory* ZelThoR De Ulk Fire Morridin Greycloak Bloodcorpse MMayo Verlepte theedoek Regeer RGB Nakooma Hirogen bokaj Meridian Myrddin Chriz Helnorsk&hubby Onweerwolf *Vrijdag 30 April Neurotic* Bloodcorpse MMayo Greycloak Verlepte theedoek Regeer MetalJan Jouke Helnorsk & hubby *Zondag 9 Mei Hof ter Loo* Jouke Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Komt me financieel erg slecht uit deze maand, dus dan maak ik er maar iemand anders blij mee.. the only pleasure is pain |
|
quote:Had je ook ff aan mij kunnen denken...shit! hehe Evil Dick |
|
*Woensdag 28 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory (the Prequel)* Varanus + Vrouwlief Fire Bloodcorpse ZelThoR Regeer RGB Hirogen Rotzak Ancient Times 6sic6 Burzum mc1r Chriz verstikking Buried_alive *Donderdag 29 april 2010: Bolt Thrower - No Grolsch, No Glory* ZelThoR De Ulk Fire Morridin Greycloak Bloodcorpse MMayo Verlepte theedoek Regeer RGB Nakooma Hirogen bokaj Meridian Myrddin Chriz Helnorsk&hubby Onweerwolf Buried_alive *Vrijdag 30 April Neurotic* Bloodcorpse MMayo Greycloak Verlepte theedoek Regeer MetalJan Jouke Helnorsk & hubby *Zondag 9 Mei Hof ter Loo* Jouke [/quote] |
|
quote: Genept? Het is vrij moeilijk om het over het hoofd te zien Maar ik ben het wel met je eens dat het netter zou zijn als het standaard uit staat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: OK! Inkopen voor kampioensfeest natuurlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heb er erg veel zin in Against God and Government |
|
quote: True, komt vooral omdat ik 2 keer bestelde. 1e keer 2 kaarten en kort erna nog snel 1tje. Die 2e deed ik dan ook snel omdat het al rap ging met de kaartverkoop. Daardoor over het hoofd gezien |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |