|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
dat is fijn, ik dacht dat je ziek was signature |
|
de mensen moeten toch iets om handen hebben naast een spuitbus en een slappe joint... signature |
|
Die afa's moeten gewoon eens goed neuken. |
|
of zich laten ontwormen signature |
|
ontopic maar weer: aardige gratis promotie zo The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zo vanavond is hoop ik toch al het gezeur over, zodat ik 16 januari rustig kan gaan genieten, van uiteindelijk weer stevige muziek in de Azijnfabriek.. Al dat gezeur, ook snap ik niet wat hier voor metalfans rondzwerven die ALLES uit de media op pikken en geloven.. Als in china een fles bier omvalt (wat zeer jammer is natuurlijk) schrijven de kranten dat er een tsunami was.. |
|
Uiterst doeltreffende promotie ook! Uit de Limburger: quote: |
|
|
|
Afgelast dus? Vieze linkse tyfushippies. spelfout weggehaald... |
|
in plaats van hun pijlen op de Paus te richten beetje een financiële kater aan Hub en Huey geven, waarschijnlijk willen ze net als hen iedereen op straat doen leven... signature |
|
quote: Een kennis heeft weleens contact met wat AFA luitjes. Ik heb van hem begrepen dat ze nu druk bezig zijn met interviews,website e.d. napluizen. Ze zullen wel weer het een en ander vinden. De band zelf is niet politiek maar andere projecten van de leden wel. Ik ga er verder niet al te diep op in Ik neem aan dat je het meeste al weet als organisator zijnde. |
|
quote: Daar was ik dus al bang voor... Nogmaals: Ik neem aan dat er al aardig wat kosten gemaakt zijn. Is verplaatsen naar een zaal in Vlaanderen geen idee? |
|
Te simpel persbericht,....zoals verwacht maken ze het er zich te makkelijk van af en word uiteraard niet de reden van afzeggen genoemd. Meer nieuws volgt!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
sterkte man signature |
|
quote:*Wacht af ....* |
|
Behoorlijk lullig voor jullie Hub & Huey! En voor Temnozor' zelf natuurlijk ervanuitgaande dat ze inderdaad niet (meer) te extreem-rechts zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
:') @ alles eigenlijk. |
|
Zonde dat het lijkt alsof de antifa wint want dat is dus niet het geval (als je het krantenbericht leest zoals het er staat). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 04-01-2010 16:26] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou ja, als het echt afgelast wordt is dat natuurlijk wel waar. |
|
@ Hub: Is er geen kans meer on het optreden te verplaatsen? |
|
quote: zou het niet kunnen in Waregem? signature |
|
ik stel mijn woonkamer beschikbaar, als iedereen een eierdoosje meeneemt komt alles goed. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: The Steeple? |
|
zou beestig zijn, of The Fox in Torhout? signature |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |