|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Just as big as joke as the anti-fascists (and yes, we do speak Dutch here but adapt to some foreign speaking dude who is the copy-paste master): somehow I feel like we are dealing with a parrot here.. Get a job and maybe you'll get a life one day! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
and somebody who has no job cannot have a life? you poor dude. |
|
You are fighting fascism? I thought you lot were only involved in non-violent actions. |
|
quote: Dankjewel; waarschijnlijk zit hier even een betweterig internetwarriortje achter zijn PC die zijn politieke mening laat overheersen en alleen mensen met een gelijke mening accepteert. Ons als headbangers in het algemeen gaat het om de muziek waarvan je de helft van de teksten toch niet kan verstaan en die een bepaalde stijl humor heeft (zoals elke muzieksoort)... Politiek interesseert de meesten weinig en al helemaal niet de extremen (links en rechts treknek). Dat jij twee persoonlijke vrienden van mij zo benadert zonder serieus in dialoog te willen gaan en geen aandacht toont voor de mening van de ander (zie ook bulletin Huldrefolk) en zo doorgaat is nu echt een En speciaal voor stronthopen als dit soort posters: dacht je nou echt dat ik voor jou nog Engels ging praten? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Fantastische band, Huldrefolk M.i. is het ook totaal overbodig om 'statements' te openbaren teneinde verdachtmakingen van fightfascism & consorten te weerleggen. Fightfascism en co hebben nl. gewoon de keuze om niet naar Huldrefolk (en Temnozor, zo je wilt) te luisteren en hun propaganda in besloten kring te verspreiden, i.p.v. hun wil buiten de rode pluche zetels uit te kotsen. Een fijne jaarwisseling nog. |
|
quote: Unless your a social parasite, living on the benefits of other people go fuck yourself Against God and Government |
|
Oh mijn god, wat is die fightfascism-dude een kneus. Meer woorden ga ik ern iet aan vuil maken. Ik heb in ieder geval zin het concert! Toch denk ik dat al dat gezeik en die ophef juist 'verkeerd' volk aantrekt, dat er alleen bij wil zijn om te dissen. |
|
Dat volk word bij de deur al geweigerd. We hebben ditmaal extra security om te zorgen dat alles verloopt zoals het hoort zonder dat er mensen de boel komen verzieken. Uiteraard is dat moeilijk helemaal uit te sluiten maar we denken dat onze voorzorgsmaatregelen goed genoeg zijn om alles goed te laten verlopen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Regel een derde band met een donker persoon erin, op zich wel een mooi statement |
|
quote: Inderdaad zeg! Jezus! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Suffocation! |
|
Of natuurlijk Blasphemy uit canada of zit die negert er niet meer bij? Wil je muilperen? |
|
quote: Of regel Orphaned Land. |
|
Ja, of een joods mannenkoor. Of gewoon Ad Hominem erbij, kan je helemaal lachen spelfout weggehaald... |
|
quote: Of Misanth.. Nee doe trouwens maar niet! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Inmiddels heeft het al de Telegraaf gehaald: http://www.telegraaf.nl/binnenland/5695444/__Onderzoek_naar__nazi-band___.html Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Lekker genuanceerd weer. |
|
duh, het is de telegraaf |
|
quote: In ieder geval meer en beknopter geformuleerd dan die copy-paste drammer hier die niet eens Nederlands spreekt... Maar een stukje landelijke pers is niet goed voor de besluitvorming van de politiek zal ik maar zeggen, al is het nog vooraf door de politie gecheckt. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2010/01/roermond_wil_onderzoek_naziban.html EDIT: O, een letterlijke kopie van het artikel v/d Televaag. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 02-01-2010 12:03] |
|
Daar gaan we weer :') |
|
Op de AD site stond het ook al. Ik stel voor dat als de gemeente besluit het niet door te laten gaan, ze iedereen die al gereserveerd had een treinticket naar een ander optreden naar keuze te geven. |
|
quote: :') geniaal. Echt een prototype dit. |
|
Ik zie het probleem niet, in Nederland is het altijd prima om een mening te hebben als je maar religieus bent, 'Slavisch Heidens' past er toch prima in? Extreem religieuze partijen die vrouwen uit elk politiek ambt willen verbannen zijn prima, eveneens als scholen die werknemers op basis van geaardheid ontslaan, maar als dubieuze meningen opeens buiten de Nederlands-christelijke traditie vallen, ó wee! Ben benieuwd of de Nederlandse politiek weer zijn lelijke Janus gezicht zal tonen. edit: quote: Krijg je dat gezeik ook weer :'). [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-01-2010 12:34] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |