|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Het lijkt erop dat ik naar Roermond moet. |
|
quote: Etc.? *puppyoogjes* |
|
Oh, is dit tegelijk met Noorderslag? *fail* |
|
Dat zeg ik, truffel...Dus geen bed nodig? Bla |
|
Als dat geen collectief sieg heilen wordt dan weet ik het ook niet meer:') Against God and Government |
|
:') nou ik hoef temnozem niet te zien, zaadband. |
|
quote:Nu maar hopen dat je dus niet hoeft te werken op Eurosonic/Noorderslag |
|
quote: Kwestie van de boel onderkotsen. |
|
quote:Yep, hij komt ook mee. Hij is in feite degene die alles regelt binnen de band dus uiteraard is hij van de partij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Voorverkoop gaat lekker Deze week wil ik de andere bands bekend maken Zaterdag bij Eindhoven Metal Meeting weet ik meer |
|
quote: Ik heb er nog wel een cdtje van liggen, niet te doen met die opgefokte blokfluit erbij tussen Against God and Government |
|
HEUY!!!! 2e band is HULDREFOLK |
|
quote: Whoa, toch maar eens kijken of ik kan de 16e want die nieuwe Huldrefolk is super, en dan een uniek optreden van Temnozor erbij ook nog: iets met krenten en pap geloof ik! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Lol... Daar zal Gerrie blij mee zijn... |
|
Kreeg net de cijfers van de reserveringen en dat gaat erg lekker moet ik zeggen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo wil ik het zien!! Azijnfabriek met metaal, en natuurlijk alle bierkoningen aanwezig!! Nu nog hopen dat Regeer ook komt Tjardo en ik zullen er zijn [Dit bericht is gewijzigd door Chef op 16-12-2009 23:12] |
|
quote: Nice. Man, zouden er al flyers of/en affishes zijn tegen zaterdag denk je? Zoja, beng er wat mee op EMM, dan spam ik ook wat in Vlaanderen voor de gig ;-) |
|
quote: Hahaa! |
|
quote: HEUY!!!! Morgen heb ik ze klaar en neem ze dan ook mee naar EMM |
|
Niet om het een of ander.. maar is het wel zo slim om het overal aan de grote klok te hangen? Ik denk dat er daar genoeg figuren rondlopen die dit graag gecancelled zien worden. Een paar mailtjes naar bepaalde organisaties en je hebt weer een hoop gezeik en ophef. |
|
De kans is natuurlijk ook vrij groot dat het wordt afgeblazen, dat krijg je immers als je dit soort bandjes luid op allerlei fora aankondigt. |
|
Inderdaad. Maar dat kan ik nog begrijpen. De complete band naar Nederland halen en alle visums regelen zal aardig wat kosten. Als er dan maar een handjevol mensen staat krijg je die kosten natuurlijk nooit terug. Maar nu blijkt de voorverkoop lekker te lopen. Mond op mond reklame gaat geloof ik ook goed. Waarom dan nog het risico lopen om je eigen ruiten in te gooien door flyers te gaan verspreiden. |
|
Ik denk dat iedereen zich niet zo druk moet maken Loopt vanzelf wel goed, of niet. |
|
Ik kan me nog een optreden (en de ophef) in de Pazzop (Bladel ) herinneren.... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |