|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Staat helemaal niet zo los van Temnozor. Gaat over de wenselijkheid van aan dictaturen linkbare symbolen bij/tijdens concerten. Links moet eens niet zo hypocriet zijn en hand in eigen boezem steken. Stelletje genocide verheerlijkers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ok maar hou de link aub zo kort mogelijk, anders wordt het onoverzichtelijk. Voor puur politiek / antifa hebben we die topics. Geldt uiteraard ook voor andere users. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-01-2010 16:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ER zullen in de toekomst zo'n bands uitkomen met zo'n concept! ;-) |
|
Dit is dan weer erg jammer quote: -------------------------------------------------------------------------------- Rollins | 04-01-10 | 18:59 Hey, je kan kan een van de nazi-sukkeltjes die dit wilde organiseren ook mailen. En wel via de EO-Jongeren website (SIC!) : www.eo.nl... -------------------------------------------------------------------------------- http://www.eo.nl/ronduit/homepage/page/-/react/forum.php/user_profile/1668 Als eerste vraag ik me natuurlijk af waarom Xander uberhaupt een EO profiel heeft Ten 2e is het schandalig dat jullie naam zo door het slijk gehaald word ..... Nazi-sukkeltjes: doet me denken aan Jay & Silent bob Strikes Back als ze erachter komen wat er over hun geschreven staat op verschillende forums. Verder heb ik natuurlijk ook mijn vrijheid om te geloven wat ik wil |
|
quote: Pas je op dat je straks niet als extreemrechtse christen te boek staat? |
|
Ik heb vanmiddag het artikel in Vrij Nederland gelezen. Het was vooringenomen, kort, gaat geen moment inhoudelijk in op argumenten van voor- en tegenstanders en is, kortom, totaal niet interessant. En dan vinden ze het gek dat er geen hond meer is die dat blad leest. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
De nieuwe Temnozor klinkt trouwens weer best lekker. |
|
quote: Een van jouw posts: quote: Heeft Jezus je ook naar 'de als antichristelijk bekend staande band Temnozor' geleid? Dit tragikomisch schouwspel wordt echt met de minuut vreemder zo.. |
|
WTF Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
spelfout weggehaald... |
|
Zullen we de rechten aan SBS verkopen? 't begint steeds meer op een soap te lijken |
|
Geboortedata in beide profielen matchen niet, haha. Wel leuk gevonden :') Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vermakelijk topic blijft dit... Trouwens. Is er nog een kans aanwezig op een andere zaal in de benelux? |
|
Naar wat ik begrepen heb is het vrij zeker dat het in Belgie doorgang gaat vinden. Verder helaas nog geen info. |
|
Mooi! |
|
Ben bang dat het weer een vaag gedoe gaat worden, betreft de locatie |
|
Als ik jullie was hou je dat op MSN en niet in dit topic. |
|
quote: |
|
Wordt steeds leuker, een christen en een j**d organiseren een concert voor een nazi band |
|
En nou weer even normaal doen tegen Hub & Heuy. |
|
Morgen maar een lekkere bak Nasi Rames bestellen! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 1:58] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik zie je steeds maar dingen posten in dit topic dat ik denk waar haal je het vandaan? Niet dat ik Hub en consorten ken maar onderbouw eens een keer iets ipv met dit soort loze uitspraken te komen... |
|
quote: ROFL!! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wat een onzin! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |