|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
haha temnozor in een door de gemeente (en dus overheid) gesponsorde zaal, dat kan nog maar een paar dagen duren voordat die nazibende word afgezegd!!! |
|
In limburg zeggen we altijd: jaag dig neet zo.. (jaag je niet zo op) Laat alles maar komen, hoe meer publiek en kranten en verboden, hoe leuker het de metal maakt |
|
Check dit: fficial&client=firefox-a" target="_blank" class="url2" rel="nofollow">"Tenmozor Roermond" Eerste hit is uiteraard op Stromfront (met overigens weinig animo/comments). Ik hoop dat niemand bij de gemeente besluit te googlen... Edit: vage link. Maarja, hij werkjt iig wel. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-12-2009 16:55] Je moeder. |
|
Je zou ze geloven dat ze gaan googlen want ambtenaren voeren niet veel uit op dat kantoortje van ze hehe ik denk dat het vrij rustig blijft hoor Met name als dit georganiseert is door onze koning hub, en keizer Heuy |
|
Ik hoop het ook voor hun. Je moeder. |
|
Karnivoor kom je ook? of is het te ver rijden/geen interesse in de muziek |
|
Ik ben niet zo'n concertganger meer tegenwoordig maar Temnozor is opzich wel leuk. En zo vaak zijn ze niet in de buurt natuurlijk. Je moeder. |
|
Alsof jou dat wat uitmaakt. Je komt toch niet :p Wil je muilperen? |
|
Ikzelf maak me niet druk dat het word afgeblazen hehe. Afblazen van zo'n optreden vanwege "vermoedens" zou belachelijk zijn.....er is niks mis met Temnozor', er word hen alleen makkelijk een fout imago opgeplakt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nouja, in het verleden was het wel wat dubieuzer maar dat is al heel lang geleden toch? Je moeder. |
|
quote: Klopt. Je moeder. |
|
Tegenwoordig ben je al snel neo nazi, als je alleen al trots bent op je eigen land... |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Fuck ik kan niet wachten!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Fuck, ik ook niet! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat is zo cliché he. Against God and Government |
|
quote: Nice, maar er'k zie wel nergens een datum op staan man. hehe |
|
quote: Volgens mij zijn ze inderdaad niet meer zo uitgesproken, en men zegt dat wat de individuele overtuiging van bandleden is niets te maken heeft met de muziek zelf. Dus volgens mij kun je zeggen dat ze er wat volwassener in zijn geworden. |
|
Dat zijn ook allemaal redenen en argumenten waar clubjes als antifa dik de maling aan hebben.... eens fout voor altijd fout. Ach mij kan het sowieso geen donder schelen of ze wel of niet komen want dit soort panfluitmetal kan me echt gestolen worden don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Hehehe, ik zal het doorgeven aan degene die de flyer gemaakt heeft...was me zelf niet eens opgevallen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:In plaats van niet meer zo uitgesproken te zijn kun je beter zeggen dat ze goed nadenken voor ze wat zeggen om te zorgen dat het niet meteen verkeerd word opgevat (wat trouwens toch wel gebeurd haha). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
Kijk, daar sta je dan toch mooi tussen. |
|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |