|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dude, kijk naar de reacties in het vego topic.... 'vleesch is lekk0r, hoe kan je nou vego eten, snap ik niet, je hoort vlees te eten' etc. Dat komt wel goed met dat Voorlichtingsbureau Vlees . Vooral die Obelix was idd redelijk irritant. Je kunt net zo goed een mismaakt kistkalf afbeelden met 'u eet toch ook geen vlees?' maar dan ben je weer de zeikvego... |
|
Zolang er nog kippevlees is hoor je mij nergens over klagen/zeuren |
|
dit is toch gewoon een reclame om vlees weer populairder te maken na die salmonella shit e.d. vinner nix ergs aan... maar ik bekijk het dan ook vanaf de karnivoor kant Je moeder. |
|
quote: Je moeder. |
|
Dus precies waar ik bang voor ben, ik bedoel, die reclames kan je ZO MAKKELIJK aan schandalen linken.. Kipreclame -- ivm Salmonella Varkensvlees - MKZ, varkenspest BBQ -- Rundvlees ivm hormonen, BSE Pff.. hoe blind kan je zijn om dat niet te zien? |
|
Vergelijk het met olie/groene brandstof. Economie stinkt. btw, ik ben niet vegetarisch . [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 28-08-2002 19:40] |
|
quote: Kan aan mij liggen hoor, ik ben namelijk wel een vleeseter, maar volgens mij was de vegetarische bond toch een stukkie eerder met slogans als: "je bent wat je eet" met daaronder een varken ofzo. Volgens mij kwam daarop de "reclame's" met Obelix. Het gebeurt dus van beide kanten, je hebt én zeikvego's én zeikvleeso's. Laten we nou toch eens ophouwen met dat gezeik, en laat iedereen eten wat ie wil. Peace and drink Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote:Die heerst muhahahaha . *krijgt idee voor user icon* |
|
quote: maar ik snap ook weer niet dat sommige mensen dan juist vegetariër worden... alleen maar om die kleine kans om ziek te worden... dat wegrennen vink eerlijk gezegd nog grotere aanstellerij, bovendien, de mens is van nature omnivoor dus OOK vlees hiermee doel ik NIET op de mensen die het uit principe zijn Je moeder. |
|
quote: Kip wat is er nou lekker aan kip. Het heeft bijna geen smaak! De kruiden enzo maken het lekker . |
|
quote: Hmmm gekruid of niet gekruid, KIP HEERSCHT!! Enne, ik vind dat er toch degelijk wel smaak aan kippevlees zit, maar ja, wie ben ik. |
|
Hier gaat het niet over de smaak van kip mensen! |
|
Oh yeeeeeee, excjúúse me sir!!! |
|
Ik vind de manier waarop ze via reclame mensen vlees willen laten eten walgelijk. Het is nog altijd iemand zijn eigen keus of die vlees eet of niet! |
|
Ik kan niet zeggen dat die reclame me stoort, en die theorie van die schandalen gaan bij mij niet op aangezien ik ook tijdens die schandalen evenveel vlees "nuttigde" Bwuhahaha |
|
quote: Vleesmaffia ? Hmm overdrijf je nu niet een klein beetje. Reclame's .. als jij overtuigt vergetariër bent, dan stoor je je daar toch niet aan? En als jij nu gaat praten over vleesmafia (eat meat or die!) doe je dan niet precies hetzelfde? Mens heeft altijd nog een eigen wil, die ik dan ook gaarne aanhaal ende gebruik ! |
|
Ik heb me ook mateloos geirriteerd aan de reclames van de dierenbescherming. Dat als je wilt dat je melk drinkt van koeien die in de wei lopen dat je dan biologische melk moet kopen...terwijl dik 90% van de 'gangbaar' gehouden koeien ook in de wei loopt I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wat-ie bedoelt denk is dat hij zich ergert aan het propagandakarakter en de doorzichtigheid van die reclames. Maar, aan de andere kant, elke reclame is propaganda, indoctrinatie en superdoorzichtig. Reclame = prostitutie: "Koop Mij!!". Daarom kijk ik ook nooit reclame, ik wil elke advertentie uit mijn hoofd bannen. OOK de "leuke". |
|
Vleesch heerscht, met of zonder reclame! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Inderdaad. Where's an eating smiley when u need one! |
|
Ik irriteer me er mateloos aan. en nee ik ben geen vego. Ik mag graag een stuk vleesch eten maar ik vind die reclames echt vreselijk. Ik eet vlees omdat ik het lekker vind en niet omdat één of andere debiele doos op tv mij dat vertel. En logisch dat het vertrouwen van de consument in het product vlees geschaadt is. Maar dat maak je echt niet goed met suffe irritante reclames. |
|
Welke eet je liever? |
|
Volgens mij ook weggegooid geld reclames, want de meeste mensen blijven toch wel vlees eten. Zoals ik dus, zonder vlees geen warm eten voor mij (hoe zielig het ook is voor die beesten). Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Een frico, desondanks ik weet wat voor (vlees) afval er in zit. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 29-08-2002 11:49] Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Well, ik ben ook geen dierenliefhebber (heb andere redenen), maar bovenstaande snap ik niet en ik denk eigenlijk dat je heel wat mist op die manier. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |