|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
.... |
|
quote: In vlees zitten inderdaad stoffen die we nodig hebben om te overleven maar daarvoor hoef je echt niet elke dag een halve kilo vlees te eten- met heel wat minder zal het ook wel lukken. En dan is er ook de vervanger en waarom zou je die NIET willen gebruiken??? Dat is net zoiets als ik wil autorijden maar geen benzine tanken. Winter is coming |
|
Ja!! DOOD AAN DE VLEESGESTAPO!!! Weg met de vleesmaffia!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
@Nans en andere geïntereseerde.... Deze links zijn ook wel bruikbaar: http://vegetarier.startkabel.nl/ http://www.vegetariers.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 15-11-2002 18:16] Don't blush when I rip you open |
|
Vleesvervangers zijn ranzig. Only noten, zaden and peulvruchten are real!! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 16-11-2002 12:49] |
|
Vleesvervangers worden vooral gekocht door de zogenaamde parttimevega's. AH heeft 70% marktaandeel trouwens. Maar ze zijn al beter van kwaliteit en smaak dan vroeger! Don't blush when I rip you open |
|
quote: bedankt ik ga vanavond eens zo'n recept uitproberen. Ben ook benieuwd hoe die vegetarische burgers enzo smaken, heb er een stel gekocht vanmiddag bij de AH. *etiket* |
|
oeh wat smaakt mijn croisantje met ham weer lekker vandaag... |
|
quote: Ja dus Don't blush when I rip you open |
|
Ik las in de Volkskrant dat dankzij groeiende consumptie uit landen als Brazilië en China we binnenkort een vleescrisis (cool woord, hehehe) kunnen verwachten. quote: Oftewel, een wereldwijde ramp dreigt. Wat zijn we toch een fuckin' plaag... |
|
quote:uh niets..... was een bijzonder zinloze opmerking die mij op het tijdstip van het opkomen van deze zinloze opmerking het beste leek in dit topic.... jah.... duss.... |
|
quote: Nog ff offtopic Doe die vegaburgers in de oven ,als die hebt, dat smaakt veel beter als bakken. Mocht je ze toch gaan bakken, in een anti-aanbakpan zonder boter of olie. Die dingen worden anders moddervet! Don't blush when I rip you open |
|
ze zijn op de gril beland *etiket* |
|
en, smaakte het? |
|
quote: dat is ook het meest fucked up, dat het vlees wat 'wij' ( ) vreten uit dat soort arme landen komt.. de westerse bedrijven gaan daar heen, gerbruiken dat land, vervuilen het.. en voeden de bevolking? nee hoor, het vless gaat allemaal weer naar't rijke westen. zodat wij het weer goedkoop kunnen kopen (fast food.. en uh, supermarkten) ik las zelfs ergens dat 1 broodje kaas al 600 kg mest afval oplevert, door de bioindustrie.. dus die mileu ramp zit er wel aan te komen... go vegan |
|
600 kg .... lijkt me een beetje overdreven Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
idd, 600kg mest voor 3 plakjes kaas |
|
hehe.. ja kweet niet meer zo precies hoeveel het nou was. kwam hier uit: http://www.veganisme.non-profit.nl/info/bio_001.htm |
|
ik wist dat het erg was ... maar zo erg? Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
Wrom moet iedereen OF compleet vego zijn OF compleet meat-addict? Als je d'r wat tussenin doet ga je niet dood aan eiwit en vitaminetekort ed en doe je toch wat aan die mega-mesthoop ceterum cupio carthaginem delendam esse |
|
quote: als 'compleet vego' ga je echt nie dood aan eiwit/vitaminetekort hoor... |
|
quote: my words exactly toen ik het gelezen had |
|
600kg mest voor 3 plakjes kaas... ik ben geen boer maar geloven jullie nou echt dat dat ergens op slaat? als dat waar zou zijn zou nederland ene grote mesthoop zijn... My madness, my sadness |
|
quote: lees dan iets verder dude.. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |