|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hoe was het? Edit: Het optreden van Temnozor, bedoel ik. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 17-01-2010 1:55] |
|
Dat je optreedt op een soort benefiet voor neonazi's is ook voor arme sloebers niet integer. Integriteit heeft in die zin niets met geld te maken. Ik vind uit de kosten komen dus geen excuus, zeker niet als je weet dat je concerten vaker worden afgelast. En het lijkt me niet dat het een volgende keer voor een show in nederland op een apolitiek podium gunstig zal werken. Schelden op de antifa als klokkeluider vind ik dan ook een beetje zinloos. Ik ben niet pro-, maar ze doen hun research best redelijk. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Met integriteit betaal je je rekeningen niet, of jij dat nou vindt of niet. Kleur bekennen of self-fulfilling prophecy, wat is het meest logisch? Research aangevuld met een stevige dosis fantasie, dat doen ze best goed ja. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 17-01-2010 12:37] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Het was een hele beproeving. Na een heenreis van 3 uur kwamen we eindelijk aan in een boerenschuur op de Frans-Belgische grens. Om de lokatie te vinden moest je wel een spoorzoekers instinct hebben. Door de extreme regenval waren de markeringen namelijk amper te zien. Helaas was het koud en vochtig in de schuur. Niet bepaald wat we verwacht hadden. Uiteindelijk Frankrijk ingetrokken voor een bak goede friet! Tot middernacht was het nog onzeker of Temnozor uberhaupt zou komen. Het idee om toch maar naar huis te gaan was dus ook snel geboren. Uiteindelijk toch de keuze gemaakt om te wachten en ondertussen 4 matig tot aardige bands bekeken. Uiteindelijk kwam de band kort na middernacht aan. Helaas bleek het organisatorisch een puinhoop te zijn en was het wederom onzeker of de band uberhaupt zou optreden. Gelukkig bleef Ilya optimistisch en begon de show (na een lange soundcheck) rond 2 uur. Dit maakte de kou en de regen weer goed. Ondanks de boerenschuur klonk het enorm goed! Ik denk dat ze een dik uur gespeeld hebben. Het was 3:15 toen we weer de auto instapten. De band moest om 8 uur s'ochtends weer in het vliegtuig zitten. Ben benieuwd of ze het gehaald hebben. Uiteindelijk waren we om 5:30 thuis. Was weer een mooi avontuur! Helaas wel jammer dat er enkele figuren rondliepen met het IQ van een diepgevroren visstick. "Fluitjes" en "Russisch" ging er bij hun niet in. Zeker voor herhaling vatbaar in een normale zaal. Helaas zal dat niet snel meer gebeuren. Ik heb overigens GEEN ns uitingen of symboliek bij de band gezien. Het ging puur om de muziek. [Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 17-01-2010 13:09] |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 17-01-2010 13:09] |
|
Wij waren 6:15 thuis maar gelukkig toch 3/4 Temnozor gezien. Opvallend was door de brakke omstandigheden dat ze een zeer goed geluid hadden. Volgende keer in een iets warmere omgeving graag. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Jullie hebben iets van 3 of 4 nummers gemist. Zat nog wel een leuke cover bij die ik niet verwacht had Trok r. de rit terug nog een beetje? [Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 18-01-2010 8:52] |
|
quote: Was wel bizar om uit die modderpoel weg te rijden en op de achtergrond het nummer Fatherland langzaam te horen weg ebben. Zo'n beetje hun mooiste nummer. btw. Welke cover speelde ze? [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 17-01-2010 15:22] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
En welke andere bands speelden er? Goed om te horen dat de rechtse propaganda achterwege i gebleven, alleen ben ik nog steeds blij dat ik niet ben meegeweest. Vooral als ik hoor tot hoe laat het heeft geduurd totdat Temnozor eindelijk kwam! |
|
Dan heb je maar 2 nummers gemist Na "fatherland" kwam "zamrit vetra polevye" Het laatste nummer was een cover van "ran an den feind" Geinig om dat in het russisch te horen. |
|
quote: Project Chaos Strijdgeest Blind Justice Libertin Het tijdstip was nog niet eens zo erg. De kou ging wel tever. |
|
quote: 4 voor mij onbekende rac (en 1 nsbm) bands uit Duitsland, Italie en Nederland. Het niveau was van aardig tot zeer redelijk hoewel ik gehoopt had dat er misschien een wat grotere uit het genre zou optreden. Ik was er toch. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Die cover had ik wel graag willen horen. Volgende keer beter mag ik hopen. Ik hoop voor Temnozor dat ze niet te gedesillusioneerd zijn aangaande optredens in de Benelux. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Die Italianen van Blind Justice klonken opzich best aardig. |
|
quote: Vond dat zelf de beste van de vier. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ze stonden er wel beteuterd bij toen ze de zaal (schuur) binnen kwamen. Ilya bleef gelukkig positief. Hij vond de lokatie wel wat hebben. Ik hoop dat het financieel gezien ook goed gekomen is. |
|
quote: Ze hebben wel binnen 30 minuten een lading merchandise verkocht. Jammer dat de cd's er nog niet waren. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Shirts met "I surrived a Temnozor show" met op de achterkant "I'm a Nazi now!"? Edit: Speciaal voor Leviathanica: Om mijn minder serieuze kant van dit antwoord te benadrukken. Zo beter? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 17-01-2010 15:23] |
|
quote: Ik hoorde dat de band qua gagebetaling (en de show ging door vanwege de kosten die ze terug moesten verdienen) nogal ferm de boot is ingegaan en met een schijntje is afgescheept; alleen de merch ging goed door een paar loyale Temnozor-fans.... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Triest figuur. Ga je eens verdiepen in die band. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ben niet meer gegaan en heb daar ook geen spijt van. Ik heb mijn nacht op oneindig veel prettigere wijze besteed in plaats van in een koude schuur ergens onderin Belgiƫ. |
|
quote:Mooi om te lezen dat je nog steeds je intolerante zelf bent. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Voor de eenmalige kans om Temnozor enigzinds in de buurt te zien had ik de koude schuur graag over. Het leek bijna een prive optreden en dat had natuurlijk ook wel iets. |
|
quote: Haha, speciaal voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=HoaofHh7bp4&feature=related |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |