|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Indeed! Het TUIG !!! Jullie hebben je best gedaan. |
|
quote: Nog beter is NIET posten ;-) |
|
Hoe moeten wij er dan achter komen? |
|
Via via "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Heb jij z'n msn dan voor me? |
|
quote: Nee, maar is ook niet nodig "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Het wordt steeds mysterieuzer. |
|
Die Antifa Fraktion Armee is weer goed bezig... signature |
|
We gaan gewoon weer spoorzoeken! Eerst een nummer bellen dat pas zaterdag vanaf 10:00 beschikbaar is. Daarna naar een tankstation in belgie rijden. Daar aangekomen krijg je van kale gebroeders swastika een zeer slechte routebeschrijving mee. Ondertussen moet je de bordjes met "28" erop volgen. Zo heb ik serieus ooit een concert moeten vinden in Vlaanderen Na lang zoeken was het ook nog gelukt. Neh, maak je niet druk. Met de info komt het wel goed @ Digerdoden: Je bent er zaterdag ook bij? Lang geleden dat ik je gesproken heb! [Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 12-01-2010 18:05] |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 12-01-2010 18:05] |
|
Ik heb nog geen idee, heb weinig zin als het inderdaad via een nummer of parkeerplaats gaat en heb overigens ook geen auto We moeten sowieso weer een keer iets gaan drinken! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Is het niet tijd voor wat "afleidende" concerten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Heeft allemaal een hoog homo-ontmoetings-plek-gehalte. |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Concert agenda: 16-01 Absurd - Vera, Groningen Nokturnal Mortum - Muziekgieterij, Maastricht Ad Hominem - De Baroeg, Rotterdam Kristallnacht + Seigneur Voland (REUNIE!!) Köln Music Hall |
|
:') Je moeder. |
|
En niet te vergeten: Temnozor - Hangar 110, Sao Paulo. Bruce Banner |
|
Haha. |
|
even ter info mogelijk staat er volgende week in Focus Knack (BE) een klein stukje duiding bij de gebeurtenissen, in de marge van "Metal in Vlaanderen" Channel Zero staat daarin centraal, maar dit werd ook besproken. Net als de folk/pagan metal opleving in Vlaanderen. allemaal braaf kopen dus AUB [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-01-2010 12:19] signature |
|
quote: Waarom gaan ze jou daar voor interviewen? |
|
net gebeurd interview was omdat hij mij had gezien in de Koppen reportage. Deze kwam "tendensieus" over en men had de indruk dat ik wel een objectief beeld kon weergeven, los van mijn persoonlijke mening aanleiding is de reünie van Channel Zero en metal in Vlaanderen. Daar zijn wij als ZM natuurlijk heer en meester in en kunnen we een beeld geven vanuit de "community" daarom een interview (halfuurtje) feit is dat er sinds Channel Zero geen "grote" mainstreammetal bands zijn (zoals dat in Nederland wel het geval is), dat Vlaanderen en metal zich vooral afspeelt in popmetal en in de "zwarte" underground en zo kom je ook bij de spanningen die er soms zijn (satanisme/fascisme/...). Men was op de hoogte hoor, de statements van Huldrefolk en de historie met het screenen en dergelijke was al bekend. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-01-2010 12:24] signature |
|
quote: Idd. Ik vroeg me al af waarom ik begon te denken dat ik ook maar moest gaan.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik heb gisteren de live DVD: Sumerki Na Pokhoronakh Zimy bekeken. Mocht het optreden a.s. zaterdag toch niet doorgaan dan zou dat echt belachelijk zijn. Het optreden verliep nog braver dan een gemiddeld Finntroll optreden. Nergens waren tekenen van NS gedachtegoed of uitingen te bekennen. Was jij overigens bij dit optreden Hub? Ik vraag me af wie die kerel is die de vocalen van "Dib dub snop" voor z'n rekening neemt? Ook vroeg ik me af of Gorruth nog gitaar speelt? Of richt hij zich alleen op de lyrics? Na het zien van deze dvd lijkt het erop dat de band inderdaad veranderd is. Een van de meer radicalere leden (Kaldrad Branislav) zit momenteel ook niet meer in de band. Volgens mij moet hij +- 5 jaar zitten wegens wapenbezig. De fluitist is volgens mij afkomstig uit Rakoth. Radoslav (clean vox) uit Krynitza. Wel geinig dat Radoslav geen engels kan [Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 13-01-2010 13:34] |
|
Finntroll zijn dan ook reïncarnaties van in de sneeuw begraven SS-leden signature |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |