|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb gelezen dat camera's en GSM's niet toegelaten zijn. Iedereen zal wss gefouilleerd worden? |
|
Bij het optreden van Absurd en Der Sturmer (wat ook door B&H Vlaanderen georganiseerd werd) moest je ook mobiele telefoons & camera's in de auto laten. Tevens werd iedereen inderdaad gefouilleerd en hadden ze kleine metaal detectoren. |
|
quote: Een echte antifa steekt vanalles in zijn aars, met zo een schijtattitude is dat geen probleem. signature |
|
Van wat ik begrepen heb van zowel band alsook tourmanager is dit de enige plek om te kunnen spelen ja en zo een klein beetje van de gemaakte kosten terugverdienen. Zoals eerder gezegd waren de vliegtickets door de band en manager uit eigen zak vooruit betaald dus ik kan me voorstellen dat ze iets van dat geld terug willen verdienen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gaat trouwens snel hier met posts hahahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Antifa: de enige terechte reden om een Blood & Honour manifestatie bij te wonen. signature |
|
Ik ga nu ook niet meer, combinatie van lange reis + rechtse propaganda die hier waarschijnlijk verkondigd zal worden. Jammer. Wel leuk dat de antifa nu iets heeft gecreëerd waar ze zelf zo tegen zijn. Ga zo door |
|
Ik ga me dit niet laten ontzeggen door de afa of rechtse propaganda. Ik wacht al jaren om Temnozor eindleijk een keer te kunnen zien. Waarschijnlijk is dit ook het eerste en laatste optreden dat hier in de buurt gehouden zal worden. En nu ga ik echt aanrijden! |
|
quote: +1 quote: Dat geloof ik niet. Dit was waarschijnlijk de makkelijkste manier om nog een optreden hebben, ja, dat geloof ik wél. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
@ ZelThor: Zie Hub's reactie: quote: |
|
ik twijfelde er ook aan , ivm het makkelijkste, maar ik denk niet dat een ondere organisatie het nog wou riskeren op zo een korte termijn signature |
|
Nogmaals, dat geloof ik niet! Als de band niets illegaals doet kunnen ze overal nog optreden Naast een zaal hadden ze ook een boerenschuur kunnen regelen, en dan evt. samen met een groepje niet-nazi bands optreden. Dan laat je zien waar je voor staat. Als ze wel naar een zaal waren gegaan was het waarschijnlijk weer veel gedoe geweest met de antifa, maar als je dat qua media van te voren een beetje handig aanpakt kun je die lui tenminste in een kwaad daglicht zetten. Ik kan me voorstellen dat het makkelijkste was om je bij dit gebeuren aan te sluiten, dat dan weer wel. Dat maakt het wel begrijpelijk, maar ook erg stom. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
signature |
|
quote: Nagel op de kop! |
|
Ik vind het persoonlijk ook niet verstandig maar wel begrijpelijk. En voor degenen die twijfelen: het was overal onmogelijk om de band nog geboekt te krijgen. De "druk" die antifa uitoefend op gemeentes door hen te bestoken met mails, in combinatie met de reeds enorme media aandacht schrikt veel burgemeesters af waardoor cancellen de makkelijkste optie is. Zo is de antifa zo aardig om ons bij De Azijnfabriek te bestoken met zulke mailbombs. Heuy zei me gisteren dat er binnen enkele minuten 3000 mails!!!!!! binnen waren gekomen van de antifa. Aardig volk dus, die zogenaamde strijders voor vrijheid van meningsuiting. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
blijft me verbazen dat die mensen geld hebben voor internet... nuja, geld voor een forum hebben ze in elk geval niet signature |
|
quote: Voordat je ze dat uitgelegd hebt, zijn we 30 jaar verder. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-01-2010 14:55] Bruce Banner |
|
quote: Mwa, ongeveer net zo aardig als de bierzuipende skinheads met wie zij zich nu in laten. Ook prettig volk.. allemaal vriendelijke en nette jongens, nietwaar? Nogmaals, wat mij betreft had het concert in de eerste instantie gewoon doorgang mogen vinden, maar Temnozor gaat door deze actie echt niet 100% vrijuit.. |
|
Antifa creëert idd zo juist vijanden. Valt er een anti-antifa te steunen? quote: Had je dat niet wat eerder die boerenschuren die je in gedachten hebt kunnen aanbieden? Ik zie trouwens niet hoe die beter beveiligd zouden zijn The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nuclear: dat is waar. The bad boys hervallen, dankzij de linkse betutteling en überprotectionisme. waar heb ik dat nog gezien... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-01-2010 15:25] signature |
|
quote: klopt ja, je hebt zo van die mensen die denken dat Hitler de oorzaak was van de tweede wereldoorlog, en gemakkelijkheidshalve negeren dat Duitsland compleet aan het sterven was omdat de wereld "ze een lesje wilde leren" signature |
|
quote:Met beide beweringen ben ik het, vanuit mijn persoonlijke standpunt helemaal met je eens. Doch begrijp ik de situatie wel aangezien het geld hard nodig is. Rusland en Tsjechië zijn in het algemeen gezien niet de rijkste landen en dus zijn zo veel vliegtickets een helse investering geweest waarvan ze graag de vruchten willen plukken. Misschien niet helemaal verse vruchten maar in ieder geval wel nog vruchten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Verboden vruchten smaken.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb er geen belang bij dit te organiseren. quote: Zeg ik dat dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |