|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: HEUY!!!! Link doet het niet en staat ook nog niks op de site ...... ze zullen uiteindelijk wel een optreden doen op Düsseldorf Airport, voordat ze vertrekken |
|
quote: HEUY!!!! Niet zo vreemd natuurlijk, aangezien we beiden metalliefhebbers zijn en Pitch Black een ontzettend leuke tent is, waar goede bands komen, het gezellig is, je goed kan eten en drinken ... Ik heb daar al de nodige leuke bands gezien: http://www.pitch-black.net/PitchBlack/pages/events.php |
|
O kijk, gratis promotie voor eenieder die de kans ziet. De zanger van Elexorien woont in Duisland!! OOOOH!!! NAZIS!!! Hoi, Antifa. Koop onze cds! En een optreden op Düsseldorf Airport? dan wel graag voor de Lufthansa-balie, anders heb ik weer veel te veel te doen. Bruce Banner |
|
quote: En dan? Toch dezelfde tactiek die zij gebruiken, of niet soms? |
|
Die Antyfussen hebben dit zeker al gezien, aangezien deze zowel in het weekend als in de week niets anders te doen hebben dan hun internazionaal web uit te spitten naar Temnozor. Mijn advies: post alles op de sites van Randstad, de VDAB en sites voor werk. Daar komen ze toch nooit. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-01-2010 17:13] signature |
|
quote: Nee niet nee, verspilde energie, het is geen effectieve manier. Als je een goed punt hebt heb je toch geen suggestieve zwartmakerij nodig? Anders heb je gewoon geen goed punt. De joden hebben toch ook geen duitsers vernietgingskamp gemaakt? (nouja onderdrukken en het begrip 2e rangsburger hebben ze goed geleerd hehe) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jammer voor Heidens Drinkgelag maar ik zit 16 januari lekker in Duitsland! |
|
Stel dat er geen neo-nazi's meer zouden zijn, dan heeft de AFA geen bestaansrecht meer. Dat zou toch jammer voor ze zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 10-01-2010 18:10] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Alle Temnozor cds (tevens ook Walknut 'Graveforests...') vanuit voorraad leverbaar op heidenshart.nl.nu |
|
quote:Hm. *iets met HJ mompelt* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh daar ga je niet onderuit komen hoor! Vergeet het maar! |
|
quote: |
|
En ik kreeg al te horen dat ook dit is afgelast. Het blijkt toch dat we vanwege die extreem-linkse werkloze krakers en criminelen zulk soort concerten illegaal moeten gaan doen. Dat tuig heeft zo veel vrije tijd dat ze 24 uur per dag de tijd hebben om anderen, die een iets andere mening hebben, tegen te kunnen werken. Lang leve de vrijheid met de fascische antifa aan het roer. Op naar de illigaliteit dus met zulk soort concerten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Maar dit was natuurlijk te verwachten... Is er nog kans op een andere zaal Hub? Of gooit de tourmanager de handdoek in de ring? |
|
quote:Het zal de illegaliteit worden in de toekomst want dat wil de antifa zo graag blijkbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-01-2010 10:26] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik stuur je een mailtje |
|
quote: hadden al die metalheads against racism dreads? |
|
quote: :') Iets met 'ezel', 'steen' en 'stoten'.. |
|
kunnen ze niet aangekondigs worden als Remnozor? signature |
|
..dus al die concerten van deze band worden afgelast in verband met de enorme invloed die de extreem linkse werkloze criminele krakers hebben? of is er toch iets met deze band aan de hand waarvan de overheden (waarvan we mogen hopen dat ze de grondwet zorgvuldig afwegen) zeggen dat het gewoonweg niet in de haak is? ik weet 't niet hoor... ik kan me voorstellen dat er door dreiging etc iets wordt afgelast... maar de 2e keer in korte tijd al??? |
|
quote: Volgens mij wil Wodan gewoon heel graag dat ik naar het Heidens Drinkgelag kom. |
|
quote: Verboden vruchten smaken het best! "De nieuwe fascisten zullen zich antifascist noemen" Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
In het vervolg alle illegale kraakfeestjes melden bij de politie. Zeg dat je buurtbewoner bent en last hebt van dat werkloze, verveelde tuig. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: jips, en telkens weer proberen ze lager te gaan signature |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |