|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook al afgelast, hmja, zat erin. Helaas. |
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh , ik kan de naam van dat trieste jengelbandje niet meer zien , overal waar ik kijk zie ik dat Temnozer......bah. Hebben jullie 't al beluisterd , als je het mij vraagt hadden ze toch een lege zaal gehad indien 't wel door was gegaan..........Jezus wat een jengelmuziek. Maar goed BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Hehehe, de lijst met reserveringen liet een ander beeld zien Anyway, benieuwd waar het nu gaat plaatsvinden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vermoed in Nirgendwohausen. Bruce Banner |
|
Nou, ik heb nog steeds goede hoop Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Vergeet niet het te posten, zodat het weer afgelast kan worden.. driemaal is immers scheepsrecht :') |
|
Lisplein 22 3037 AS Rotterdam signature |
|
quote: Da's een flink eind met de bakfiets. Bareuh... |
|
quote: Succes man, en volg de raad die ik u gaf ;-) Dan heb is er 90 % kans van slagen + zorg best voor security die erop toekijkt dat er geen foute gebaren worden gedaan door publiek tijdens het concert. Dit is in het belang van iedereen. Sommige aanwezigen zullen meer interesse hebben in het doen en laten van het publiek dan voor de bands zelf als je begrjpt wat ik bedoel... Mensen die vb foto's nemen van het publiek zijn daar niet voor de bands. |
|
Hierbij een paar live nummertjes. Heb je in ieder geval een indruk hoe het zaterdag gaat klinken. http://rapidshare.com/files/333758836/TemLive.rar.html http://depositfiles.com/en/files/bd1ca4zp0 [Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 11-01-2010 19:21] |
|
Godverrrdomme. Nou, hou me me op de hoogte als er iets bekend is! [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 11-01-2010 19:57] |
|
Ik ga iig niet meer, of het nou wel of niet doorgaat. Heb al andere plannen en dat vage gedoe allemaal is me teveel moeite. Het is ook niet echt in de buurt of zo. |
|
Blame the antifa Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dus nu gaat het illegaal gebeuren? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Daar mag ik niet officieel op antwoorden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als het doorgaat, dan is dat toch tegen je principes Onweerwolf? |
|
quote: Dat heeft weinig met principes te maken maar des te meer met het feit dat ik het vrij stupide vind om illegaal een concert te gaan organiseren waarvan je weet dat de kans bijzonder groot is dat er tuig op af komt. Be my guest though, ik lig er namelijk niet wakker van. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Let op voor alle duidelijkheid; ik zeg NERGENS dat ik het illegaal organiseer. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hub toch! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat zijn toch die nazi's? |
|
In maart het H&H Metalfest deel VII.....zal dat het Heil H..... Fest worden??? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
@ Hub: Je bent je HHHH (Heil Hub & Heuy Hamster) vergeten, en die van Endre ligt ook nog hier volgens mij... Die had je mooi een Temnozor shirt kunnen geven! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Blame the booze Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het Hitler&Himmler fest! Gezellig |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |