|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Dead Snow gekeken? |
|
quote: signature |
|
quote: In Belarus was dat ook al genieten, tering zeg. Maar goed, overdag een Wit-Rus aanspreken waar de walmen wodka vanaf wasemen en daar de route naar een bepaald hotel aan vragen / laten tekenen terwijl de beste man geen woord Engels kon en ik qua relevaten woorden in het Russisch niet verder kwam dan links/rechts en bedankt ging dan weer volledig prima. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Begrijp ik nou goed dat de grote, boze Antifa volkomen onterecht iets tegen Temnozor heeft en dat de band helemaal niets te verwijten valt? Als ik dit zo lees, dan lijkt de band me net zo onschuldig en schattig als een stel door de wei huppelende Bambi's. |
|
quote: klopt ja, alleen heeft Bambi ooit es op een blauwe maandag getekend bij een fout label, en daar zegt hij nu niets meer mee te maken te hebben signature |
|
quote: HEUY!!!! Zo lief als de moeder van Bambi...en je weet wat de Antifa met haar heeft gedaan.... |
|
quote: Waar is deze dvd te koop? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Bij de concerten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hehehehehe tuig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Binnenkort bij mij verkrijgbaar als Gorruth hier langs is geweest Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Toevallig ook de versie die bestaat uit zowel de dvd en een cd? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Mij is beloofd de DVD/CD, de nieuwe CD en wat nieuwe merch. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Top! Zou ik de dvd/cd en de nieuwe cd kunnen reserveren bij je? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mail! [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 13-01-2010 19:16] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:+1 |
|
A solution is found for Temnozor, but without Huldrefolk. For information about the gig mail to feuerball AT live.nl |
|
quote: En nu maar hopen dat de antifa niet gaat mailen en doet alsof ze belangstelling hebben. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik denk dat je het wel zou merken aan de schrijffouten signature |
|
Ontzettend gaaf is dit.. Ik zou sowieso al bij het optreden aanwezig zijn geweest. Temnozor is pas later bekend gemaakt. Dus ik werd hier zeer aangenaam mee verrast! |
|
Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
+1 De overige bands zullen hier later wel bekend gemaakt worden denk ik. 't begint al vroeg overigens! |
|
Ga eens ergens anders tof lopen doen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |