|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
? |
|
Zelthor heeft zijn regels signature |
|
maar waar heeft ie 't in wodansnaam over. |
|
Enige reden dat dat concert goedbezocht wordt is het gezeik rondom Temneuzelaars. Zorgt AFA toch voor hoge omzet. |
|
quote: Dat is het ook. Beetje vaag en semi-triomfantelijk lopen blaten over dingen waar je toch niet alles over mag vertellen en wat dus volstrekt nutteloze informatie is Het enige effect wat het kan hebben is dat je de antifa-aapjes nog gemotiveerder maakt er iets aan te doen. Maar goed, vooral doorgaan dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In dit geval vind ik het minder erg onwetend te zijn. en dan nog , een echte Antifa kampeert toch op de parking waar de Temnozor Zavasta staat signature |
|
Ik heb nog niets gehoord in ieder geval en het heeft nu ook een hoog laat-maar-gehalte. Heidevolk stond langer gepland. |
|
quote: Ik geef alleen aan dat ik er zin in heb en dat het vroeg begint? Het optreden kan overigens niet meer geannuleerd worden. Dat het vroeg begint lijkt me alleen maar een handige opmerking voor de mensen die uit 't noorden van het land moeten komen. De overige info zal vanavond vanzelf via een mailtje verschijnen. ga er ook maar vanuit dat dit het eerste en waarschijnlijk ook het laatste optreden van Temnozor in de benelux zal zijn. Meer info heb ik overigens ook niet dus doe ermee walt je wil |
|
quote:Want? Als ene gemeente roept nee, dan kan de zala hoog en laag springen maar ist nee |
|
Privé terrein |
|
Altijd leuk, naïviteit. |
|
quote: Zo klonk het niet Maar goed, beter het helemaal stil te houden. Privé terrein of niet, als de openbare orde in het geding komt omdat men verwacht dat er heibel ontstaat mag en zal de gemeente ingrijpen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
in dat geval heb ik wel zin om iedere week een band als Temnozor uit te nodigen signature |
|
Kun je ook wel gewoon de ZM-Backstreet Boys boeken |
|
quote: Vallen al die aanvankelijke reserveringen te bereiken? Zou wel cool zijn als iedereen er alsnog bij kan zijn ook al moet dit nu ondergronds. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Niet dat ik het op wil nemen voor die mottenballen maar wel eens op het stormfront forum gekeken? |
|
Strontfront wat? |
|
quote: Stormfront. Dat zijn die lui die o.a. verkondigen dat je niet naar Megadeth mag luisteren om dat ome Dave een jood is. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Kansloos. |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Blood&Honour Flanders will be hosting this show with temnozor tonight. Show your true colours and boycot this event! [Dit bericht is gewijzigd door AFFbelgium op 16-01-2010 11:58] |
|
Rot jij eens even gauw op. |
|
Geef die crustie aub een ban.... spelfout weggehaald... |
|
quote: White is my colour by the way.. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |