|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Arme Vode! Kun je een beetje zitten? Mijn meest recente pijnlijke belevenis was een trap van een paard, vol op mijn knie. Grote paniek, was alleen in de periferie, geen levende ziel in de buurt. Moest nog een half uur autorijden om thuis te komen, was echt een gevecht met de koppeling. Knie zag er niet uit, maar niets blijvends aan overgehouden en herstelde super snel nadat de huisarts het vocht had verwijderd. Dat laatste voel je overigens vrij weinig van. Verrassend triviaal |
|
Auw Zitten is niet mijn veurkeur. Lig nu selfmedicated in bed series te kijken met vriendje en zielig te zijn. Morgen is alles beter Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: quote: Hm. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Gokje, je linkerknie? spelfout weggehaald... |
|
Ik zou zeggen, rij voortaan een automaat. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Tsjah, je weeeeet het niet. :') En ja, links. En automaten zijn over het algemeen suf. Verrassend triviaal |
|
quote: Daar heb ik ook al mooie verhalen over gehoord. Zou het in ieder geval niet willen meemaken @ Ohne: je hebt toch teruggeschopt, neem ik aan? |
|
zag ik deze passeren zal wel best pijn doen ja, ik denk dat dat eeuwig bijblijft persoonlijk heb ik de laatste tijd wel wat pijnlijke ervaringen meegemaakt en moet ik toch concluderen dat de ergste pijn ooit gewoon een extreme kater was - ik denk vergelijkbaar met migraine. Wanneer je echt denkt van fuck ik maak er een einde aan. Dat deed extreem veel meer pijn dan een tattoo laten zetten of die gebroken ribben. Vooral omdat die laatste twee niet echt constante pijnen zijn. maar eigenlijk was de "ergste" pijn toen ik bij een overdreven erge keel- en longontsteking aan het stikken was in mijn eigen slijm, geen adem meer en overal verkramping. gelukkig op tijd de keel leeggezogen door de dokter en cortisone toegediend. Een heel ander soort pijn maar qua ervaring wel de ergste denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-01-2013 14:38] signature |
|
Wordt ook niet vaak gezegd dat je qua pijn en herstel beter iets kan breken dan kneuzen? Ernstige breuken uitgezonderd dan Vond in ieder geval mijn gebroken hand destijds wel meevallen qua pijn tov andere verwondingen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Een tandarts die met zijn spullen aan een blootliggende zenuw kwam...man, ik veerde een paar meter uit de stoel van de pijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
At AG ja dat zeggen ze. Ook es met mijn ergens op gevallen en er was een heel erg diepe en brede "inkeping" in een bot zeiden de doktoren. Blijkbaar omdat ik sterke botten heb. Probleem is dat dat nooit meer goed is gekomen, iedere keer als iemand die plaats aanraakt dan schreeuw ik het uit. En neen, ik ga niet zeggen waar die is... beter was het gewoon gebroken, dan kon het netjes genezen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-01-2013 14:45] signature |
|
Bijna totale darmafsluiting door Crohn, hands down. Ribben tattooeren was eitje in vergelijking met een dunne darm die opeens 8 cm is Black seeds of bunny! |
|
Brandmerken van mijn linkerbovenarm. Het zelf toebrengen van genitale piercings. Het uitscheuren van tepelpiercing. Het laten tattooeren van m'n rechterbil. (Tattoo laten zetten is gewoon altijd KUT) Ohja, toompje ingescheurd tijdens seks! Sodeju.. Katheter uit plasbuis laten trekken in ziekenhuis Prostaatonderzoek valt overigens dan weer mee. Voorbij voor je er erg in hebt. Vast wel meer, maar schiet me even niet te binnen. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 29-01-2013 15:57] No Pain, No Gain |
|
quote: Dapper, of goed zot The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Beetje van beide Een pubic is te doen, en een jacob's ladder door de balzak. Toch alles er later weer uitgeschroefd. No Pain, No Gain |
|
quote: Waarom zou je zoiets stoms doen vraag ik me af, of ben je gewoon dom? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik geloof niet dat kennis van zaken hebben en deze uitvoeren onverantwoord is . Ieder zijn ding. No Pain, No Gain |
|
Drain uit mijn borst getrokken krijgen. Godverdommesekut. Ja hoor... |
|
quote: Ieder zijn ding ja, ik moet er niet aan denken om mezelf te piercen of te brandmerken. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik zou het nu ook niet meer doen haha. Maar ik ben ook jong geweest No Pain, No Gain |
|
20 jaar geleden alweer. In het zwembad. Ik: sierlijke duik van de springplank. Achter mij: dikkertje die niet kon wachten en er meteen achterna sprong en zijn elleboog in mijn rug plantte. Ik: bewusteloos naar de bodem gegaan. worst pain ever. toen ik weer op het droge en wakker was tenminste. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 29-01-2013 16:42] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dus jij maakt de filmpjes die hypnos post? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Drain verkeerd gezet krijgen was ook niet prettig meen ik mij te herinneren. Halve ziekenhuis bij mekaar geschreeuwd Black seeds of bunny! |
|
Ha ha, geniaal. Wat ook wel heel erg te gek is: sinussen doorgeboord en leeggeschraapt via de neus, en dan die enorme tampons er in. Die shit komt bijna tot in je keelgat... zitten er een week en worden er dan door een vriendelijek verpleegster/ veelpleegster uitgetrokken. Godnootjeskoker, wat een kutgevoel. Ja hoor... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |