IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Je pijnlijkste verwonding/ervaring[pijn topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-01-2010 20:00 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 19:54 schreef Ingrimd het volgende:
Wie is er hier allemaal nog meer wel eens in een punaise of spijker gaan staan?

Ik zorg voor degelijk schoeisel als ik door die rommel moet.
Wel een keer staalsplinter tot op het bot in mijn vingertop gehad.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-01-2010 20:03 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Van mijn 13e tot mijn 16e last gehad van een soort reuma.
De pijn die ik had als ik de pijnstillers niet slikte in mijn heup en knieen was echt de ergste die ik totnu heb mogen ondervinden haha
Niet te doen!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 12-01-2010 20:09 by aastVGL Wijzig reactieProfiel van aastVGLQuote dit bericht

Ik heb een keer een soldeerbout vastgegrepen. Een hete dus... Ik zag in mijn ooghoek dat ie van de tafel af rolde en in een reflex pakte ik m vast....

Meerdere malen dood vlees van mijn hand af moeten laten peuteren en maanden pijn met bewegen. Was niet fijn.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-01-2010 20:16 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 19:54 schreef Ingrimd het volgende:
Wie is er hier allemaal nog meer wel eens in een punaise of spijker gaan staan?


Nee, wel nog een graadje erger. Als jochie van een jaar of zeven, acht ben ik eens op een stuk glas gaan staan, wat dwars door mijn voet is gegaan. Ook ben ik op die leeftijd een keer loeihard op mijn kin gedonderd van een klimrek. Beide incidenten resulteerden in een haastig bezoekje aan het ziekenhuis.

Verder heb ik een keer drie vingers gebroken. Hoe ik dat heb weten te presteren is nog een verhaal op zich, de scharnieren die een loodzwaar betonblok staande hielden begaven het toen ik mijn vingertjes daar om één of andere reden onder had geplaatst. Dat blok viel en ik kon tot overmaat van ramp nergens heen omdat het betonblok me op mijn plaats hield..

Kannetje kokend water over mijn linkerhand was ook geen succesverhaal.. had zeker enkele weken last van enorme zwellingen.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 12-01-2010 20:21]


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 12-01-2010 20:17 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Hand zwaar gekneusd gehad, het testen door de dokter of ie gebroken was deed erg pijn.



Lalena
Usericon van Lalena
Posted 12-01-2010 21:35 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Nog nooit echt pijn gehad eigenlijk. Wel eens een auto-ongeluk gehad toen ik 2 was. Heb er nog steeds littekens van dus zal wel pijn hebben gedaan, maar dat kan ik me niet meer herinneren


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-01-2010 21:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Zelf gelukkig nooit gehad.. maar die scene in Turks fruit.. met die rits... *huiver* je weet wel.. dat lijkt me erg pijnlijk.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 12-01-2010 21:54 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Blindedarm ontsteking vond ik niet zo prettig.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2010 22:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aan volle vaart door een wasdraad rijden met de BMX en gewurgd worden (want een groene wasdraad zie je niet op een voetbalveld)

derna naar moeder toe die het "ontsmette" met eau de cologne




verder: iemand een maagstilstand zien krijgen bij bijna overdosis en die blauw zien worden




en: een katheter in de piemel krijgen




mijn longvlies kapothoesten en reutelen voor dood


bijna stikken door een lawine aan slijm

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-01-2010 22:09]


signature


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 12-01-2010 22:11 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 19:54 schreef Ingrimd het volgende:
Wie is er hier allemaal nog meer wel eens in een punaise of spijker gaan staan?


Een keer op het puntige ding van een gesp die aan een riem vast gestaan zit met rechter hak.
Het deed overigens niet zeer em ging er behoorlijk diep in. Van schrik stapte ik er af en het bloede niet.
Pleistertje over het kleine gat en nooit meer last van gehad.

Pijnlijkste ooit??
Afstervende zenuw in een kies rechtonder.
Eerste keer linkerschouder uit de kom voelt ook niet lekker waarbij ook je zenuw meescheeurt.
Het herstellen van een schouderoperatie, nadat hij verschillende keren uit de kom is geweest is ook niet fijn.
In dit geval was dit een "ouderwetse" operatie waar ze het spierweefsel inkorten over je schouderkap heen en dan weer vastzetten.
De dagen na de operatie was niet plezierig en het oprekken door de physioterapeut voelt ook niet lekker.


bub


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-01-2010 22:15 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Toen ik een jaar of 6 was op een grindpad in Frankrijk gepleurd, wat vervolgens dichtgeniet werd(omdat ze het daar niet konden lijmen).

Met m'n vingers tussen een hard draaiend skelterwiel gezeten waardoor van m'n middelvinder de nagel weg was.

De vriend van m'n moeder die opeens het portier van de auto die we aan het maken waren dichttrekt, terwijl mijn vingers er nog tussen zaten omdat ik bezig was.

Enkel met voetbal verdraaid toen ik een bal uit de lucht op volle snelheid wilde aannemen en verkeerd inschatte, waardoor ik op de bal terecht kwam en zo m'n pees een stukje van m'n bot meescheurde. Nog twee wedstrijden gespeeld in de weken erna tot m'n ma zag hoe paars/zwart de voet geworden was


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-01-2010 22:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hele erge kiespijn, toen ik een jaar of vijf niet meer naar de tandarts was geweest. Uiteindelijk toch maar naar de tandarts gegaan een keer. Wilde hij me niet behandelen omdat ik Jägermeister tegen de pijn had gedronken. Nog een nacht wakker gelegen. Toen heeft ze een zooitje ontstekingen in de kiezen behandeld en een doorgerotte verstandskies getrokken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-01-2010 22:16 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

- Gebroken sleutelbeen, alles wat je met je arm doet, doet zeer daarna. (Van het klimrek af gedonderd als 4 jarige)
- Gebroken pols, mn rechter en ik ben rechtshandig dus dat was pijnlijk. Moest ook 3 uur wachten voor en een foto gemaakt kon worden. (van het schoolklimrek gedonderd als 9 jarige)
- Gebroken kleine teen. Klote en pijnlijk, want dat kon niet in het gips. Geknakt op een ribbel in het zand, tja.
- 3 keer mn grote teen zwaar gekneusd en twee keer een blauw oog, yay Muay Thai.
- Zwaar gekneusd botvlies in mn enkel toen ik er een bal tegen kreeg met hockey. Ging zowat knock out toen ik op mijn tenen moest gaan staan thuis, daarvoor nog 6 trappen op en af geweest vanwege lesuren op de hoogste verdieping en nog 15 km gefietst omdat er niemand thuis was om me te halen. Was niet best
- Krassen in mijn hoornvlies. Brandde als de tering en ik kon niet meer kijken met dat oog. Nog steeds geen idee hoe die krassen daar gekomen zijn.
- Plat op mijn rug vallen op het ijs jaren geleden. Kon niet meer ademen (dacht dat ik dood ging) en enorme pijn in mijn rug.
- Aangereden worden op mijn brommer met als gevolg een hersenschudding, een verrekte nek, een ei op mijn hoofd, 2 bloeduitstortingen, een gekneusde pols en enkel. Viel an sich allemaal nog mee. De verantwoordelijke reed trouwens gewoon door.

[Edit: Ohja, van de trap af donderen op college was ook niet best. Er zit nog steeds een deuk in mijn scheenbeen en ik kon 3 dagen amper staan of lopen. Had blauwe plekken in alle kleuren van de regenboog en een dijbeen dat 2 keer zo dik was]

Vergeleken met de rest van de fam kom ik er nog genadig vanaf

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 12-01-2010 22:20]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-01-2010 22:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 22:15 schreef Digerdoden het volgende:
Toen ik een jaar of 6 was op een grindpad in Frankrijk gepleurd, wat vervolgens dichtgeniet werd(omdat ze het daar niet konden lijmen).


Is dat niet omslachtig, al die grindsteentjes dichtnieten?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-01-2010 22:19 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 22:16 schreef bastianus het volgende:
Is dat niet omslachtig, al die grindsteentjes dichtnieten?

Inderdaad, daarom deed de arts het maar met m'n knie


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-01-2010 22:21 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Wie van jullie heeft de meeste ellende in of om het huis gehad? Ik zo ongeveer 50/50.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-01-2010 22:25 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Vrijwel alles uit huis. Het ergste in huis was dat ik als 1 jarige ofzo van de trap gevallen ben, maar daar weet ik weinig meer van.
Verder de gebruikelijke dingen als een vinger tussen de deur enzo, mn mond verbranden aan hete thee etcetc.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-01-2010 22:28 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hersenschudding toen ik van de trap af gedonderd was, vooral omdat ik zo kut zag dat ik steeds als ik naar de wc wilde 10 x tegen de deurpost opliep.

Ongelukje met vrachtwagen waarbij een ijzeren stang aan de achterkant van het voertuig precies het stukje waar de achillespees naar de kuitspier overloopt raakte. Nog steeds last van overig.

Migraine-aanval laatst, godsallemachtig dat was kut.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-01-2010 22:30 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Heh, dat had ik met de mijne dan niet. Wel barstende koppijn bijna een week lang.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-01-2010 22:31 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik trok onder het werken uit frustratie de achterdeur van de auto erg hard open; deze klapte op de bovenste ronding van mijn rechter knieschijf, met alle kracht die ik dus in de deur had gepompt.

Sterretjes en misselijk (bijna kotsen) van de pijn; tot op de dag van vandaag nog last van.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 12-01-2010 22:36 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Plat op mijn rug vallen op het ijs jaren geleden. Kon niet meer ademen (dacht dat ik dood ging) en enorme pijn in mijn rug.


Maar veder valt het hier wel mee gelukkig


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 12-01-2010 22:49 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Schouder uit de kom getrokken tijdens een waterpolowedstrijd. Geen feestje. Heb daardoor nu standaard 3 á 4 keer per jaar slijmbeursontsteking omdat de spier flink is aangetast.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2010 22:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




eigenlijk


mijn geboorte

mijn puberteit

geband worden op ZM




signature


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 12-01-2010 22:51 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Mijn pijnlijkste ervaring was toch wel toen ik mijn duimtopje verbrijzelde tussen een deur. Twee dagen zitten janken omdat de dokter er een pleister had op gedaan en zei dat ik maar een asperine moest nemen. Toen toch maar naar het ziekenhuis gegaan. De dokter daar vroeg welke idioot er een pleister had op gedaan?! Want die moest er ook weer af en m'n duim lag behoorlijk open. Daarna werd ie gespalkt. Als ik er weer aan denk, word ik nog naar.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-01-2010 22:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En dat was het, ja. En ik er naast op de bank zitten. Minder erg natuurlijk, maar ontzettend klote om dan niets te kunnen doen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen