IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Je pijnlijkste verwonding/ervaring[pijn topic] Vorige pagina | Volgende pagina
SadomaS
Usericon van SadomaS
Posted 21-01-2010 8:59 by SadomaS Wijzig reactieProfiel van SadomaSQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 18:24 schreef LLphotograph het volgende:
Oeh ja toen mijn kaak naar voren gezet werd via een soort bankschroefprincipe! Ik moest naar de kaakchirurg ter controle halverwege de week dat het 1 mm per dag naar voren werd gedraaid en toen bleek het scheef gegaan te zijn, toen dacht die kaakchirurg: ik draai het wel gewoon in 1 keer allemaal bij, in 1 keer vol bewustzijn je kaak 3 mm naar voren doet best zeer!


Je had dan waarschijnlijk een heel mooi ijzeren structuurke op uw hoofd staan...?


INIURIA
Heb ie nog dikke nutt'n?
Usericon van INIURIA
Posted 22-01-2010 13:03 by INIURIA Wijzig reactieProfiel van INIURIAQuote dit berichthttp://www.myspace.com/iniurianl

Heb in '99 met de auto om een boom gevouwen gezeten, uitgeweken voor andere auto op een landweggetje. Was mijn eerste lease-auto, had hem net een week. Scheen door onderzoek met 88 km per uur gebeurd te zijn en geloof me dan blijft er weinig van een slopel Corsa over. Eruitgezaagd door brandweer en hoppa naar het ziekenhuis. M'n linkerelleboog was verbrijzeld en ik bleek een niercontusie te hebben. Toen de arts zich twee dagen later kwam voorstellen en me een hand gaf werd ik hier ook niet vrolijk van en bleek ook mijn hand gebroken te zijn. Het ergst was nog om te pissen op het ziekenhuis. Met een zootje luitjes om je heen pissen op bed werkt echt niet voor mij. "We komen zo terug, doet u maar rustig aan". Jaja, als ze de gordijnen dichtdoen kan ik me er iets bij voorstellen. Dacht toen doodleuk naar de wc te kunnen wandelen met mijn morfinelijf en ben op na 2 meter op de grond gestrandt mwahahaaa. Al met al één groot feest dus.



Jonaannfi
Usericon van Jonaannfi
Posted 26-01-2010 23:26 by Jonaannfi Wijzig reactieProfiel van JonaannfiQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nnfiband

Mijn pijnlijkste ervaring was toen ik in het ziekenhuis lag, net aan beide achilles pezen geopereerd, waar er een stuk tussen uitgehaald was en verlengd werd, of iets wat mij zo verteld werd. Net uit de narcose, en dan pis je als een paard. Ik in een rolstoel naar de wc gebracht, want beide benen zat in het gips tot aan, jawel ongeveer mijn anus. Zuster weg, met rolstoel. Ik klaar, en roepen. Geen gehoor. Dus ik probeer op te staan op die 2 stelten, en toen ik eenmaal recht opstond, heb ik nog nooit zoveel pijn gevoeld. Alsof de wonden opensprongen en mijn pees er uit getrokken werd. En ik kon geen kant op, kon niet zitten, kon niet omvallen... thank god dat die hoer toen wel aankwam, nadat ik longen uit mn lijf geschreeuwd had.



.Mental
Usericon van .Mental
Posted 27-01-2010 0:06 by .Mental Wijzig reactieProfiel van .MentalQuote dit bericht

Geestelijk raakte ik behoorlijk in de war toen ze me een perm ban gaven van dit prachtige forum.

[Dit bericht is gewijzigd door .Mental op 27-01-2010 0:07]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-01-2010 0:07 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 27 januari 2010 0:06 schreef .Mental het volgende:
Geestelijk raakte ik behoorlijk in de war toen ze me een perm ban gaven van dit prachtige forum.


we hebben je gemist


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2010 0:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben er nog niet overheen, of terug op



signature


.Mental
Usericon van .Mental
Posted 27-01-2010 0:13 by .Mental Wijzig reactieProfiel van .MentalQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2010 0:07 schreef Black Jew het volgende:
we hebben je gemist
Dank u.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2010 0:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


ik zie de film nog steeds voorbij komen






hoe gaat het op je forum?


signature


.Mental
Usericon van .Mental
Posted 27-01-2010 0:16 by .Mental Wijzig reactieProfiel van .MentalQuote dit bericht

Forumpje is een tikje dood geloof ik hehe, maar goed geeft niet bezig blijf ik wel hoor.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2010 0:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Kraanium al gehad?




btw : ot : katheter in mijn pielemans


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-01-2010 0:19 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ja heb ik ook wel eens gehad.

viel nog mee in vergelijking met de drain tussen mn ribben


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2010 0:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

arwgh

oja, een hondebeet in mijn tandvlees, deed ook best pijn


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-01-2010 1:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hoe de geslachtsgemeenschap bijt een hond in je tandvlees?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-01-2010 1:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hypnos probeerde vast te tongzoenen met man's beste vriend.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-01-2010 1:22 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

die hypos toch


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


.Mental
Usericon van .Mental
Posted 27-01-2010 8:28 by .Mental Wijzig reactieProfiel van .MentalQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2010 0:18 schreef Hypnos het volgende:
Kraanium al gehad?




btw : ot : katheter in mijn pielemans
ja ik had je nog gemailed, marty was blij, hehe.maar mail zal niet aangekomen zijn denk ik, sorry man.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2010 11:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



die hondebeet was totaal onverwachts hoor


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-01-2010 11:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar zat je op zijn hoogte of sprong hij de hoogte in? En was je wang dan niet goed gepierced?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2010 12:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hij verschoot van iets, teveel liefde denkk, en hij beet impulsief, voor en achter in mijn bovenste tandvlees ,

heeft een eindje mooi blauw gestaan


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-01-2010 12:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Zal waarschijnlijk gewoon dominantie zijn, als je tegen dominantie honden te lief doet en je onderdanig opstelt denken ze dat ze je kunnen onderdrukken, en grijpen ze die kans.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-01-2010 12:15 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ooit door een hond in mijn gezicht gebeten, weet alleen nog dat ik het beest daarna toch nog lief vond. :')

Tijd terug in mijn kuit gebeten door de aartsvijand van mijn hond. Waren aan het vechten, die hond was los, mijnes vast. Ik trek mijn hond weg, die hond bijt in mijn kuit, ik schop die hond. En toen naar huis gehinkeld, dat was niet lekker.

De keer daarna was mijn hond los, en die hond vast, toen heeft Macalu even wraak genomen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2010 12:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

honden zijn raar,

geef mij maar katten,

die bijten ook, maar om te spelen


signature


BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 27-01-2010 12:27 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Toen ik onlangs een operatie had waarbij ze een bloeding met lekkende vloeistof aan de binnenkant van mijn oogbol gingen dichtschroeien (met stikstof) moest er eerst een injectie in mijn oogbal

Dat was geen feest kan ik je zeggen, verdovende druppeltjes kunnen die prik niet maskeren.

Wel grindcore verantwoord uiteraard


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-01-2010 12:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2010 23:26 schreef Jonaannfi het volgende:
Ik klaar, en roepen. Geen gehoor.

thank god dat die hoer toen wel aankwam, nadat ik longen uit mn lijf geschreeuwd had.


Er hangt vaak een rood touwtje aan de muur in toiletruimte in ziekenhuis, trek daar eens aan als je hulp nodig hebt..

En tof taalgebruik hoor, met je hoer.. stoerrrrrr

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-01-2010 12:30]


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-01-2010 12:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2010 12:29 schreef MMayo het volgende:
Er hangt vaak een rood touwtje aan de muur in toiletruimte in ziekenhuis, trek daar eens aan als je hulp nodig hebt..

En tof taalgebruik hoor, met je hoer.. stoerrrrrr
Pest die emo niet zo, die heeft het al zwaar genoeg.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen