IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Je pijnlijkste verwonding/ervaring[pijn topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2011 20:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gisteren plots iets gevoel in de dij,

alsof het scheurde. Dan denk ik aan spierscheur, maar dat zou nogal logisch zijn.

nu is het alsof de spier verdoofd is!? Alsof hij slaapt...

maar als ik er op steun, dan brandt het wel

is dat een spierscheur?


signature


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 08-05-2011 21:15 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Misschien moet je dat toch beter aan een dokter vragen.... ?


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2011 21:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 08-05-2011 21:33 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht



...Wat ik wel ken is dat gevoel alsof 'het' slaapt. Dat heb ik soms in m'n rug. En dat is een zenuw die dan soms wordt afgeknelt. Maar dat doet verder geen pijn, dus dat kan het dan haast niet zijn.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 08-05-2011 21:34 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Een spier scheurt niet zomaar spontaan, dan moet je echt wel iets heftigs gedaan hebben. Maargoed dat weet je zelf het beste.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2011 21:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik stond op dat moment gehurkt foto's te nemen, na een ganse dag rechtstaan...

derna niet meer goedgekomen.

alleen weet ik niet of een spierscheur het gevoel geeft alsof de spier slaapt/verdoofd is.

iemand al es gehad?


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-05-2011 21:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Aspirientje, vroeg onder de wol en als het morgen niet over is gewoon even langs de arts.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2011 21:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wellicht


wat is best voor de spieren? Warm (kersenpittoestand) of koud (ijs)


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-05-2011 21:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Een stevige borrel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2011 21:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-05-2011 21:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als je het mij vraagt:

'ganse dag rechtstaan' --> weinig bewogen --> stijfjes --> in een rare houding dingen doen --> ff een spiertje overbelast.

Paar daagjes rustig aan doen en je bent weer de oude Hypnos.

Maargoed, ik ben natuurlijk geen arts.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2011 22:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 08-05-2011 22:21 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

mijn pijnlijkste ervaringen:

- met fitness tilde ik een los 10 kg gewicht recht omhoog, maar mn schouder draaide heel raar naar achter, probeerde het nog tegen te houden, met als gevolg een afschuwelijk gekraak en gescheur, later bleek oa schouder uit de kom, paar weken met mitella kunnen lopen

- toen ik klein was een keer met een stanleymes een doos aan repen aan het snijden, sneed ik precies heel diep in die nagelriem boven me nagel, echt een hele plak eraf

- ging eens onderuit met mijn brommer in een bocht, en mn hand zat klem onder het stuur, en mijn vingers schraapten keihard over het asfalt, zat ook nog iemand acherop en die zat boven op me te stuiteren voor extra gewicht, resultaat: 1 nagel eraf

- deze is echt ontzettend goor.. maar helaas ook echt gebeurd.. een keer een nogal extreme aambei gehad , nog groter dan een druif, bleek dus dat er een bloedprop in me anus zat, die is toen door de huisarts met een mesje open gesneden en er uitgeperst (terwijl ik zelf me reet uitmekaar moest trekken ) ik kermde het uit van de pijn terwijl het bloed langs me ballen naar beneden droop, vooral het moment dat het mes erin ging zal ik nooit vergeten De mensen in de wachtkamer keken me nogal raar aan toen ik de deur weer uitliep, moet geklonken hebben alsof er ter plekke een varken werd geslacht

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 08-05-2011 22:22]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2011 22:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-05-2011 22:23 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Respect voor die laatste


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 08-05-2011 22:32 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

...Maar wel vervelend, zeg! @Flebbie

De dokter heeft wel een keer in me gesneden terwijl de verdoving niet werkte. Dat was heel raar. Het doet best pijn, maar aan de andere kant geloofde ik niet dat ik dat voelde. Heel onwerkelijk...

En m'n verbrijzelde duimtopje deed toen ook wel heel erg pijn. Als ik er nog aan terug denk, krijg ik nog een naar gevoel over me heen.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 09-05-2011 9:47 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Redelijk vaak onder het mes geweest voor verschillende dingen. Het meest verrotte dat ik me kan herinneren is het uittrekken van een drain uit mijn borstkas. Godverdomme!

Wat dacht je van tampons in je neus na een operatie die je bijholtes heeft leeggeschraap... Die shit is zo'n 8 cm lang en zit in je kop. Als ze het er dan na een dag of bam uittrekken heb je het gevoel of je hersenen door je neus naar buiten trekken.

En de laatste keer dat er een infuus werd geprikt werd ik ook goed sjachrijnig.


Ja hoor...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-05-2011 9:51 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Dopje van de slagroomspuit die kapot was blijkbaar. Vriendje draaide de dop + capsule met gas in de fles. Hij had alleen dat dopje gesloopt ooit en mij niet verteld.

De kracht van het gas dat uit die capsule kwam zorgde ervoor dat het dopje aan stukken barstte en de capsule vloog met weetikveelhoeveel/uur een CM van mijn slaap af.

Ik moest echt een paar minuutjes stil liggen voor ik weer recht kon en de rest van de dag hoofdpijn gehad. Drugs are bad, mkay.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-05-2011 11:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Daarna had je wel wat lachgas kunnen gebruiken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-10-2011 21:09 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 22:21 schreef flebbie het volgende:- deze is echt ontzettend goor.. maar helaas ook echt gebeurd.. een keer een nogal extreme aambei gehad , nog groter dan een druif, bleek dus dat er een bloedprop in me anus zat, die is toen door de huisarts met een mesje open gesneden en er uitgeperst (terwijl ik zelf me reet uitmekaar moest trekken ) ik kermde het uit van de pijn terwijl het bloed langs me ballen naar beneden droop, vooral het moment dat het mes erin ging zal ik nooit vergeten De mensen in de wachtkamer keken me nogal raar aan toen ik de deur weer uitliep, moet geklonken hebben alsof er ter plekke een varken werd geslacht



Ik kan dit na vanavond +1'en. Wou 't niet echt vermelden in het godvertopic maar aangezien je het perfect omschreef, kan ik deze ook aan m'n lijstje toevoegen.

Ik ben in shock weer naar huis gegaan na een hyperventilatieaanval van de pijn. Ik wens het m'n ergste vijand niet toe.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-10-2011 21:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Liep bij jou ook het bloed langs je ballen?


 


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-10-2011 21:13 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Nee ik kreeg een prop papier tussen m'n billen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-10-2011 21:15 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dat lijkt me dan ook nog het minste probleem van het geheel.

Lijkt me iig geen pretje.


 


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 01-10-2011 21:21 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Tegen schrikdraad aan pissen scoort wel vrij hoog wat m'n pijnlijkste momenten betreft.


SQT
Usericon van SQT
Posted 01-10-2011 21:23 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

@Vode
Dat klinkt inderdaad hard naar. Hoe lang ga je daar nog last van hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 01-10-2011 21:23]


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen