|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Is het een ze? Ik zie het verschil nooit zo goed. |
|
quote: Oh, nou je het typt.. ehh.. ik ging er gewoon vanuit dat het een ze was. |
|
quote: signature |
|
quote: Hebk ook gehad. Handig wel als je niet uit bed kan. Maar als ze het eruit trekken... Hmm, zou dat hetzelfde gevoel zijn als een kind eruit persen... [Dit bericht is gewijzigd door SadomaS op 28-01-2010 11:07] |
|
Oja, over in pielemans gesproken. De olsdkool soa-test met wattenstaafjes. Geen succesnummer. |
|
quote: Maar er ging wel een succesnummertje aan vooraf.. :') |
|
quote:Alleen duurt dat veel langer?! |
|
quote: Wat weet jij daarvan, misschien was het wel onder dwang.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Heb jij weer gelijk in. :') |
|
quote: signature |
|
quote: was je pielemans daarna pijnlijk gescheurd en bloedde hij ook nog dagen aan een stuk? dan lijkt het misschien een héél klein beetje op een kind eruit persen... |
|
Heb vorige week donderdag een metalen profiel van rond de 50 kilo op mijn duim gekregen. Zit nu nog thuis. Beide knieen tot op het bot opengeschuurt op asfalt door een valpartij met de brommer toen ik 16 was. Operatie op m'n 12 ivm niet ingedaalde bal. Wekenlang zit je op het puntje van je stoel. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:XD signature |
|
quote: Profiteur. Ik heb weleens een profiel van 200 kg. op mijn middelvinger gehad. Een uur later, na doktersbezoek, stond ik alweer op de steiger walsen los te tikken. Met de klauw in het verband. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Neen, maar dat zou wel formidabele hoesfoto's opleveren voor een grindcore plaat lijkt me |
|
quote: Misschien was zijn pielemans daarna ook wel onverdoofd gehecht? |
|
quote: die hechtingen na bevalling vond ik vreselijk. heb je daar dan al zo lang liggen afzien, zitten ze dan nog beetje met naald en draad te prutsen! |
|
quote: Neje, zo ver ging het niet, haha. Maar geloof me, kheb genoeg afgezien, mijn moeder heeft ooit de legendarische woorden gezegd 'Een kind kopen doet pijn, maar toch liever een kind kopen dan wat jij al moet doorstaan'. Nu, mischien is mijn moeder gewoon kleinzerig... [Dit bericht is gewijzigd door SadomaS op 29-01-2010 9:44] |
|
Geklapte blinde darm. Is 8 januari gebeurd, dus nog vers in het geheugen. Plus dat ik nog es 8 dagen in het ziekenhuis moest blijven omdat die shit ook in m'n buik was gaan infecteren en dus ook nog eens met een drain en maagpomp moest liggen. 6 dagen niet kunnen vreten, kotste alles onder. Moest een keer s'nachts pissen, ik ga alleen maar omhoog in bed om uit te kunnen stappen, en ja hoor, kon de nachtverpleging weer laten opdraven omdat ik dus bij zo'n simpele beweging al kotsmisselijk werd en m'n bed had gedoopt in de groene maag en darm inhoud. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Hehe, dan is jouw nickname goed gekozen. Boeiender |
|
quote: Ja dat was behoorlijk van toepassing ja. Ik zit nu nog een week thuis, omdat die wond waar de drain heeft gezeten nog dicht aan het groeien is, was een flink open gat die eerst 2 x per dag uitgespoeld moest worden en nu nog 1 keer, dus dat gaat al goed. De pijn is ook zo goed als weg En mijn darmen zijn ook al hersteld, dus kan nu wel gewoon normaal eten en drinken. Dat betekend dus deze week nog ff uitblazen van de hele situatie, en volgende week maar weer es de baas gaan irriteren. [Dit bericht is gewijzigd door Rottend-Vleesch op 01-02-2010 10:59] More Evil0r Than Skelet0r |
|
Pijnlijkste momenten? - met je tenen tegen een loodaccu schoppen - de aarde en de fase (220V) beetpakken en de aardlekschakelaar laten klappen - niet geheel ontladen condensator in een stralingsmeter aanraken (450V) En in de categorie, ziet er erg uit maar is vooral irritant en weinig pijnlijk: http://fotoalbum.dds.nl/vagevuur/ogen/IMG_2300+%28Medium%29.JPG Nu kijk ik met een oog door het weefsel van een dode man/vrouw |
|
Heftig! Ik ben op het nippertje ontsnapt aan zo'n transplantatie maar heb wel 7 hechtingen in m'n oogbol cq. hoornvlies gehad. Het verhaal daarachter zal ik niet herhalen. |
|
Van mij mag er veel aan mn lichaam wel een opdonder krijgen maar iets aan ogen vind ik maar niets. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |