IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Je pijnlijkste verwonding/ervaring[pijn topic] Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-01-2010 12:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2010 12:30 schreef Silence het volgende:
Pest die emo niet zo, die heeft het al zwaar genoeg.


Hoezo? Dan kan hij/ze toch snijden, weer terug naar het ziekenhuis en mijn touwtje tip uit gaan proberen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-01-2010 12:34]


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-01-2010 12:32 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Is het een ze? Ik zie het verschil nooit zo goed.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-01-2010 12:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2010 12:32 schreef Silence het volgende:
Is het een ze? Ik zie het verschil nooit zo goed.


Oh, nou je het typt.. ehh.. ik ging er gewoon vanuit dat het een ze was.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2010 12:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2010 12:27 schreef BlackWizard het volgende:
Toen ik onlangs een operatie had waarbij ze een bloeding met lekkende vloeistof aan de binnenkant van mijn oogbol gingen dichtschroeien (met stikstof) moest er eerst een injectie in mijn oogbal

Dat was geen feest kan ik je zeggen, verdovende druppeltjes kunnen die prik niet maskeren.

Wel grindcore verantwoord uiteraard


signature


SadomaS
Usericon van SadomaS
Posted 28-01-2010 11:06 by SadomaS Wijzig reactieProfiel van SadomaSQuote dit bericht

quote:
btw : ot : katheter in mijn pielemans



Hebk ook gehad. Handig wel als je niet uit bed kan. Maar als ze het eruit trekken...
Hmm, zou dat hetzelfde gevoel zijn als een kind eruit persen...

[Dit bericht is gewijzigd door SadomaS op 28-01-2010 11:07]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-01-2010 11:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Oja, over in pielemans gesproken. De olsdkool soa-test met wattenstaafjes.

Geen succesnummer.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-01-2010 13:19 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 11:24 schreef WhiteRider het volgende:
Oja, over in pielemans gesproken. De olsdkool soa-test met wattenstaafjes.

Geen succesnummer.


Maar er ging wel een succesnummertje aan vooraf.. :')


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-01-2010 13:20 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 11:06 schreef SadomaS het volgende:
Hmm, zou dat hetzelfde gevoel zijn als een kind eruit persen...
Alleen duurt dat veel langer?!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-01-2010 13:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 13:19 schreef nuclearwarfare het volgende:
Maar er ging wel een succesnummertje aan vooraf.. :')


Wat weet jij daarvan, misschien was het wel onder dwang....


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-01-2010 13:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 13:19 schreef nuclearwarfare het volgende:
Maar er ging wel een succesnummertje aan vooraf.. :')


Heb jij weer gelijk in. :')


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-01-2010 13:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 11:24 schreef WhiteRider het volgende:
Oja, over in pielemans gesproken. De olsdkool soa-test met wattenstaafjes.

Geen succesnummer.




signature


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 28-01-2010 14:01 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 11:06 schreef SadomaS het volgende:
Hebk ook gehad. Handig wel als je niet uit bed kan. Maar als ze het eruit trekken...
Hmm, zou dat hetzelfde gevoel zijn als een kind eruit persen...

was je pielemans daarna pijnlijk gescheurd en bloedde hij ook nog dagen aan een stuk? dan lijkt het misschien een héél klein beetje op een kind eruit persen...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 28-01-2010 14:03 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Heb vorige week donderdag een metalen profiel van rond de 50 kilo op mijn duim gekregen. Zit nu nog thuis.
Beide knieen tot op het bot opengeschuurt op asfalt door een valpartij met de brommer toen ik 16 was.
Operatie op m'n 12 ivm niet ingedaalde bal. Wekenlang zit je op het puntje van je stoel.


Een kleine snol zit zo vol.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-01-2010 14:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 14:01 schreef Maledictus XVI het volgende:
was je pielemans daarna pijnlijk gescheurd en bloedde hij ook nog dagen aan een stuk? dan lijkt het misschien een héél klein beetje op een kind eruit persen...
XD


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-01-2010 14:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 14:03 schreef SkinPeeleR het volgende:
Heb vorige week donderdag een metalen profiel van rond de 50 kilo op mijn duim gekregen. Zit nu nog thuis.


Profiteur. Ik heb weleens een profiel van 200 kg. op mijn middelvinger gehad. Een uur later, na doktersbezoek, stond ik alweer op de steiger walsen los te tikken. Met de klauw in het verband.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SadomaS
Usericon van SadomaS
Posted 28-01-2010 14:59 by SadomaS Wijzig reactieProfiel van SadomaSQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 14:03 schreef Hypnos het volgende:
XD


Neen, maar dat zou wel formidabele hoesfoto's opleveren voor een grindcore plaat lijkt me


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 28-01-2010 15:00 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 14:01 schreef Maledictus XVI het volgende:
was je pielemans daarna pijnlijk gescheurd en bloedde hij ook nog dagen aan een stuk? dan lijkt het misschien een héél klein beetje op een kind eruit persen...

Misschien was zijn pielemans daarna ook wel onverdoofd gehecht?


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 28-01-2010 15:04 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 15:00 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Misschien was zijn pielemans daarna ook wel onverdoofd gehecht?

die hechtingen na bevalling vond ik vreselijk. heb je daar dan al zo lang liggen afzien, zitten ze dan nog beetje met naald en draad te prutsen!


SadomaS
Usericon van SadomaS
Posted 29-01-2010 9:40 by SadomaS Wijzig reactieProfiel van SadomaSQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 15:00 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Misschien was zijn pielemans daarna ook wel onverdoofd gehecht?


Neje, zo ver ging het niet, haha. Maar geloof me, kheb genoeg afgezien, mijn moeder heeft ooit de legendarische woorden gezegd 'Een kind kopen doet pijn, maar toch liever een kind kopen dan wat jij al moet doorstaan'. Nu, mischien is mijn moeder gewoon kleinzerig...

[Dit bericht is gewijzigd door SadomaS op 29-01-2010 9:44]


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 01-02-2010 7:10 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

Geklapte blinde darm.

Is 8 januari gebeurd, dus nog vers in het geheugen.
Plus dat ik nog es 8 dagen in het ziekenhuis moest blijven omdat die shit ook in m'n buik was gaan infecteren en dus ook nog eens met een drain en maagpomp moest liggen.

6 dagen niet kunnen vreten, kotste alles onder.
Moest een keer s'nachts pissen, ik ga alleen maar omhoog in bed om uit te kunnen stappen, en ja hoor, kon de nachtverpleging weer laten opdraven omdat ik dus bij zo'n simpele beweging al kotsmisselijk werd en m'n bed had gedoopt in de groene maag en darm inhoud.



More Evil0r Than Skelet0r


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-02-2010 10:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, dan is jouw nickname goed gekozen.


Boeiender


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 01-02-2010 10:55 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2010 10:09 schreef MR. N het volgende:
Hehe, dan is jouw nickname goed gekozen.


Ja dat was behoorlijk van toepassing ja.


Ik zit nu nog een week thuis, omdat die wond waar de drain heeft gezeten nog dicht aan het groeien is, was een flink open gat die eerst 2 x per dag uitgespoeld moest worden en nu nog 1 keer, dus dat gaat al goed.
De pijn is ook zo goed als weg
En mijn darmen zijn ook al hersteld, dus kan nu wel gewoon normaal eten en drinken.

Dat betekend dus deze week nog ff uitblazen van de hele situatie, en volgende week maar weer es de baas gaan irriteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Rottend-Vleesch op 01-02-2010 10:59]


More Evil0r Than Skelet0r


TNW
Usericon van TNW
Posted 19-02-2010 13:12 by TNW Wijzig reactieProfiel van TNWQuote dit berichthttp://www.julietmikebravo.nl

Pijnlijkste momenten?

- met je tenen tegen een loodaccu schoppen
- de aarde en de fase (220V) beetpakken en de aardlekschakelaar laten klappen
- niet geheel ontladen condensator in een stralingsmeter aanraken (450V)

En in de categorie, ziet er erg uit maar is vooral irritant en weinig pijnlijk:

http://fotoalbum.dds.nl/vagevuur/ogen/IMG_2300+%28Medium%29.JPG

Nu kijk ik met een oog door het weefsel van een dode man/vrouw



Jelle
Usericon van Jelle
Posted 19-02-2010 13:18 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Heftig!
Ik ben op het nippertje ontsnapt aan zo'n transplantatie maar heb wel 7 hechtingen in m'n oogbol cq. hoornvlies gehad. Het verhaal daarachter zal ik niet herhalen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-02-2010 13:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Van mij mag er veel aan mn lichaam wel een opdonder krijgen maar iets aan ogen vind ik maar niets.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen