|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aaaaah, toe. En vergeet de foto's niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Aiii, blauwe poes = écht heel pijnlijk! Weet niet meer hoe en wat precies, maar had de fiets van de buurman geleend(= veel te hoog voor mij) en toen na wat biertjes terug gefietst, botsinkje en van zadel op die stang gedonderd, erg hard. Auw. |
|
wees blij dat je geen rups met wat nootjes had zitten dan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een blauwe poes duurt langer dan een dagje last van je nootjes. |
|
das waar, maar jij kan de eerste minuten nog ademen enzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
T veel bier, plus schrik, en pijn. Nee, dat viel tegen. |
|
Geplette tet is anders ook niet best, man man man. Paardenbeet, godverse AU! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
eigenlijk moeten we zoiets testen 10 jongens 10 meisjes, 20 fietsen en een rekenmachine. Ik zoek vrijwilligers. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, ook dat nog. In mijn hand. Auw, jaren lang paarden trauma. |
|
Nah dat niet. Wel een dikke bloeduitstorting op mn tet die dik 2 weken bleef zitten. Not pretty at all. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Als kind ooit met m'n had tussen de sluiting van een auto deur gezeten. Zat niet op te letten en mijn oom gooit de deur dicht. Auw, vooral dat wachten tot ie weer van slot af was, was een hel. (slot ging dwars door dat vel&spier tussen duim en wijsvinger heen zegmaar) Ook wel freaky was met vinger klem zitten tussen oude klapdeur lift terwijl ie naar beneden gaat. (uiteraard ook als kind) Gelukkig was er iemand bij die wel ingreep, m'n eigen moeder stond alleen maar te gillen. Die vent trok me gewoon los, het was pijnlijk, maar ik mis iig geen vingers wat anders waarschijnlijk op z'n minst was gebeurd. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 21-02-2010 9:15] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
gatverdamme, net één van de pijnlijkste dingen yet meegemaakt in de douche stond ik mn kop te scheren, zit ik plots met mijn schermes scheef doorheen een vingernagel van mijn andere hand waarmee ik mn vel straktrok aaaaaaargh!!! signature |
|
Ik denk toch wel in Vietnam waar ik mezelf onverdoofd moest opereren door een kogel uit mijn schedel te halen en die weer in het gat in mijn aorta moest drukken om het bloeden te stelpen. Gelukkig rookte ik toen nog en had ik benzine bij, anders had ik de operatiewonden nooit dicht kunnen schroeien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Paar keer paar meter asfalt vreten, 2 littekens over mekaar op mn voorhoofd. 1e keer was aanjrijding met vrachtauto toen ik 11 was en 2e keer was toen ik door achterlijk rijgedrag van de bestuurder achter van een snorscooter viel. Beide ervaringen waren minder prettig Black seeds of bunny! |
|
quote: Jah mooi was die tijd. Zo heb ik daar toen ik als Sniper daar enkele jaren zelfstandig heb rond getrokken nog een blindedarmontsteking opgelopen. Omdat mijn mes onderhand zo bot was geworden van het kelen doorsnijden heb ik maar gebruik gemaakt van de middelen die nog aanwezig waren. Ik heb een week stil moeten liggen tot de gieren mn buik begonnen open te reiten en zo kon ik verder gaan met mn operatie. Met een handvol bloedzuigers om het overtollig bloed weg te zuigen en 3 civetkatten die mn wond dicht moesten klemmen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mijn nagel doet nog steeds pijn signature |
|
Kokend water over mijn rechter arm was best pijnlijk, het is nu nog vervelend wanneer ik veel in de zon kom want dan prikt het. Als kleine jongen heb ik een rolschaats op mijn hoofd gekregen bij het beklimmen van een toren, best grappig maar het deed ook wel pijn. I am the 1%. |
|
draaiende kettingzaag in m'n voet If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Onder een scooter komen en het overleven. Niet te doen. [Dit bericht is gewijzigd door Pit Beast op 23-04-2011 2:51] |
|
Je kan inderdaad beter dood gaan. |
|
quote:Sorry dat ik je homo vriendje niet mag. |
|
quote:Het zij je vergeven. |
|
quote:Dank je wel. |
|
mag ik iets vragen.? signature |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |