IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Je pijnlijkste verwonding/ervaring[pijn topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-01-2010 22:53 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Au, klinkt idd niet best zeg


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


SadomaS
Usericon van SadomaS
Posted 12-01-2010 23:05 by SadomaS Wijzig reactieProfiel van SadomaSQuote dit bericht

Ahum...
4x Open Hartoperatie:
Transpositie van de grote bloedvaten.
4x nieuwe longslagader klep gekregen.
lek aan tricus pedalus klep
Hart ligt verkeerd.

6x hartcateresatie

Appendix kwijt

Ijzeren staaf door mn hand

Wie doet beter


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2010 23:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euhM... havenarbeider?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-01-2010 23:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 23:05 schreef SadomaS het volgende:
Ahum...
4x Open Hartoperatie:
Transpositie van de grote bloedvaten.
4x nieuwe longslagader klep gekregen.
lek aan tricus pedalus klep
Hart ligt verkeerd.

6x hartcateresatie

Appendix kwijt

Ijzeren staaf door mn hand

Wie doet beter

Misschien toch Becel gaan gebruiken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-01-2010 23:23 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 12 januari 2010 23:05 schreef SadomaS het volgende:
Ahum...
4x Open Hartoperatie:
Transpositie van de grote bloedvaten.
4x nieuwe longslagader klep gekregen.
lek aan tricus pedalus klep
Hart ligt verkeerd.

6x hartcateresatie

Appendix kwijt

Ijzeren staaf door mn hand

Wie doet beter


En wie mag U dan wel zijn?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-01-2010 23:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Sadomas....al die pijntjes waren dus voor uwen plezier? Apart hoor.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-01-2010 23:32 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 12 januari 2010 22:21 schreef Dentz het volgende:
Wie van jullie heeft de meeste ellende in of om het huis gehad? Ik zo ongeveer 50/50.


beide keren klaplong was in de kroeg. toen was het zo van "ja je hebt vast te veel gedronken en geblowed"

Dus ik zeg ja dat zou wel kunnen en gewoon doorgezet tot ik op den duur in de ambulance naar de tyfus aan het gaan was.

"ja we horen toch wat adem geruis, het is beter als je meegaat"

ik zeur liever niet maar tegenwoordig kijk ik wel uit.\\\\\


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 12-01-2010 23:36 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Jemig zeg, ik heb wel geluk gehad in het leven zie ik al. Op menstruatiepijn, migraine, darmkrampen en een gestoten teen hier en daar na heb ik helemaal niets ernstigs/pijnlijks gehad. Maar dat kan nog komen!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-01-2010 23:37 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Den pedalus emmerus lekt.
Tijd voor een nieuwe zak denk ik zo


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-01-2010 23:53 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 12 januari 2010 23:37 schreef Mottighaerd het volgende:
Tijd voor een nieuwe zak denk ik zo


een zak over de hoofd bedoel je??


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2010 23:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 23:37 schreef Mottighaerd het volgende:
Den pedalus emmerus lekt.
Tijd voor een nieuwe zak denk ik zo


stoma kapot?


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2010 0:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hmm hersenschudding vond ik niet echt pijnlijk, paar keer een lichte gehad, maar viel wel mee, een erge was toen ik daarna ging kotsen, weet ik niets meer van, en ben een jaar anders geweest is me verteld hehe.

Staalsplinter in mn oog vorig jaar was toch ook wel behoorlijk kut af en toe mega pijnlijk, en voor de rest kut dat je niets kunt en op feestjes gewoon in slaap valt omdat je niets ziet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2010 0:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Een paar keer fors over motorkappen gevlogen met hersenschudding als gevolg. Het meest pijnlijke echter was operatief een stuk (teveel aan) bot weg laten snijden.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 13-01-2010 0:16 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik krijg echt de kriebels van dit alles te lezen. Brrrr


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-01-2010 0:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 21:37 schreef FireFox het volgende:
Zelf gelukkig nooit gehad.. maar die scene in Turks fruit.. met die rits... *huiver* je weet wel.. dat lijkt me erg pijnlijk.


Leuter tussen de rits? Dat heb ik dus wel eens gehad.

Viel allemaal wel mee trouwens, hij bleef er niet echt vast tussen haken. Naderhand wel twee weken lang een bloeduitstorting gehad. Niet handig.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-01-2010 0:27 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 12 januari 2010 23:54 schreef Hypnos het volgende:
stoma kapot?


Kijk even in de post van Sadomas naar het woord pedalus
Associaties en dergelijke.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 13-01-2010 0:56 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Onverdoofde wortelkanaalbehandeling bij de tandarts.

Goede tweede was de verschoven ruggenwervel die ik aan een dronken val van een metershoog hek heb overgehouden. Die avond ben ik op de een of andere manier nog gewoon naar huis gefietst, de volgende ochtend ben ik door mijn huisgenoot uit bed getild, aangekleed en naar de huisarts gereden omdat ik me niet meer kon bewegen van de pijn. Goed verdoofd, ofzo.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2010 0:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 0:56 schreef Panzerke het volgende:
Onverdoofde wortelkanaalbehandeling bij de tandarts.

Ik heb de rest maar fijn niet gelezen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2010 4:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Keel-angina en een oorontsteking, ik heb niet zoveel meegemaakt.


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-01-2010 5:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Hehe, op een zeer pijnlijke oorontsteking na heb ik ook nog niet zoveel meegemaakt. Daarnaast blijf ik erbij dat geestelijke pijn evenveel of nog meer pijn doet dat iets lichamelijks (niet de chronische pijn dan, iets wat ik zelf maar moeilijk kan begrijpen.. bijvoorbeeld migraine enzo, kan me er niks bij voorstellen anders dan 'ik kan niet want ik heb last van migraine smoejes') sorry mensen!

Mijn Pa lijdt al jaren aan de ziekte van Meniere, dit is niet zozeer een fysiek pijnlijke ziekte maar geestelijk wel funest. Constant duizeligheid (alsof hij dronken is) constant gesuis en gepiep in het oor, misselijkheid etc. Soort van 'je komt thuis van een te luid concert en je hebt een verschrikkelijk gesuis in je gehoor en bent zo bezopen dat je boven de plee moet kotsen' iets. Dit lijkt mij toch nét iets erger dan constant pijn op 1 plek (ookal moet ik zeggen dat ik met beide geen echter ervaring heb)...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-01-2010 5:14]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2010 5:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ow ik heb er nog een:

Ik droeg vroeg vaker tighty whity's en had een naar binnen gegroeid haartje op mijn zitvlees. Jep, abces. Groeien en groeien en groeien. Mijn vriendin wist nog van niks en schopte me voor de gein onder mijn reet. Ik lag op de grond te kermen.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 13-01-2010 8:38 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 23:05 schreef SadomaS het volgende:
Ahum...
4x Open Hartoperatie:
Transpositie van de grote bloedvaten.
4x nieuwe longslagader klep gekregen.
lek aan tricus pedalus klep
Hart ligt verkeerd.

6x hartcateresatie

Appendix kwijt

Ijzeren staaf door mn hand

Wie doet beter


Ah een lotgenoot!

3 open hartoperaties ondergaan;
Reconstructie aorta klep '82, vervolgens donor aorta klep in '94, vervolgens in '98 voorzien van een kunstaorta klep en bijbehorend stukje kunstaorta.

Verder, zware hartritmestoornissen na de 2de hartoperatie, klaplong en nog wat andere narigheden.

Uiteindelijk is de klaplong mij misschien het meest bijgebleven, wegens het niet meer toe kunnen dienen van narcose of verdovingen moesten ze zonder dat gaan snijden en een slangetje in mijn borstkas brengen.

Daarnaast het verwijderen van hechtingen aan de binnenzijde van mijn bovenbeen, waar korsten overheen waren gegroeid (aansluiting hart/long machine).

Het uittrekken van een drain (afvoerslang bloed/vuil na operatie), die niet los wilde komen.

Zo dat was het wel weer



an evil incarnation of DEATH!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2010 9:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Een vrij pijnlijke en ook erg beangstigende ervaring heb ik tijdens m'n vorige baan beleefd. Ik heb 11 jaar op een kraanscheepje van 40 ton gewerkt. Op een gegeven moment hadden we een grote tros touw in de schroef waardoor alles vastliep. Toen met de kraan het schip naar de wal getrokken en met de knijpbak een paal over de kop van het schip vast gepakt en aangetrokken zodat de achterkant van het schip omhoog kwam. Toen heb ik een hardhouten plank op de schroef van het schip gelegd en ben ik met een mes naar de schroef gekropen. Helaas verloor de knijpbak toen de grip op de paal, waardoor het schip langzaam zakte. Resultaat: 40 ton staan wat op mijn heup kwam te rusten. Ik heb nog nooit zo geschreeuwd hehehe... Wonder boven wonder ben ik eraf gekomen met alleen maar kneuzingen. Ik heb wel een week als een bejaarde rondgelopen toen. Gelukkig zakte het schip langzaam, was het de grip in 1 keer kwijtgeraakt, had ik gewoon in tweeën gelegen.


spelfout weggehaald...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-01-2010 9:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Heftige dingen allemaal! Ik quote mezelf uit het andere topic:

Pijn kan zo heftig en onafgebroken doorgaan dat je geen leven meer hebt. Ik heb ongeveer 2 jaar lang zoveel zenuwpijn gehad dat ik dag en nacht lag te gillen ondanks extreem zware medicatie. Ik ben blij dat ik stevig in mijn schoenen sta, en dat ik er van af ben dmv een operatie.

Helaas ging dat van mij onafgebroken dag en nacht door, denk qua gevoel aan messensteken tot in je bot en alles van raspen tot prikken. Ben echt blij dat dat achter de rug is. Het nadeel van dat het zenuwpijn was is dat pijnstillende medicatie niet hielp. Morfine deed verder weinig, en zelfs ventanil plijsters (of hoe je dat ook schrijft) reageerde ik niet op.

Dit alles als resultaat van een schotwond waarbij de kogel mijn ene zei in in is gegaan en de andere weer uit. Dit deed alleen in vergelijking totaal geen zeer, door de lichamelijke reactie met door je lichaam gemaakte drugs.

Een van de pijnlijkste momenten was tijdens een van de vele experimenten om van de pijn af te komen in het ziekenhuis. Het idee was om mijn sympatische zenuwstelsel te verdoven. Dit moest met gigantische naalden in mijn rug gebeuren (naast je ruggengraat). Ik vroeg of ik verdoofd zou worden... Ja dat zouden ze doen. En toen begon het prikken (zonder verdoving). Wat bleek nouw, de plek waar het het meeste zeer deed moesten ze spuiten, oftewel het moest zonder verdoving. Ik zakte echt door de grond, met die dikke naald al vroetende in mijn rug.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-01-2010 9:36 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Oh ja, heb eens een d4 teruggevonden... met mijn voet.


Bruce Banner


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen