|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik voorzie een bult ellende met derderangs artiesten die toch nog wat opgenomen materiaal hebben liggen waarop Michael Jackson een scheet had gelaten ofzo. De nieuwe Rob Zombie ben ik wel benieuwd naar (Hellbilly deluxe II), die verzamelaar van de Blues Explosion, nieuwe Beastie Boys, Kraftwerk schijnt weer wat uit te gaan brengen, en mogelijk wat nieuw materiaal van ZZ Top. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Beastie Boys, gaaf. Hopelijk gaan ze terug naar de sound die ze hadden tijdens Check Your Head en vooral Ill Communication. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Fok jou Grey! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja daar hoop ik ook op. Vond Hello nasty ook wel sterke momenten hebben trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Klopt. Al is de laatste bij vlagen ook goed. Ik mis alleen het funky gedeelte. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Jucifer |
|
Je moeder. |
|
A Silver Mt. Zion "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
En er komt ook een nieuwe Burzum geloof ik? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Nieuwe Iron Maiden. |
|
Nieuwe Carnifex en nieuwe First Blood I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat ik tot nu toe heb gehoord zijn de nieuwe Byfrost ("Black Earth" in het voorjaar van 2010 via Painkiller en de nieuwe Troll (Neo Satanic Supremacy, eind januari uit via Napalm) al vast hoogtepunten voor het komende jaar. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Triptykon, Mayhem, Jesu signature |
|
En een nieuwe Xrin Arms |
|
quote: Yep. Begin Maart! |
|
quote: Ha tof, een nieuwe Burzum. Wordt het een jongen of een meisje? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Haha, ehh zo erg is het gelukkig niet! http://www.thecentralbox.com/music-news/12727-upcoming-metal-releases-2010-a.html Als ik deze lijst mag geloven komen er toch nog wel een paar puike releases uit in 2010. Alleen zie ik Krieg daar tussen staan, sinds wanneer bestaan die weer? |
|
quote: fuck hem. alles is gejat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Krieg heeft getekend bij Candlelight Records! signature |
|
En die vetzeug riep nog zo hard dat hij nooit maar wat in de BM wilde doen. Maargoed dat riepen er mee, ome Varg ook al. |
|
ja, dat wel, trouwens, Candlelight heeft 3 of 4 van die USBM bands getekend... ik weet niet wat ze daar allemaal mee van plan zijn signature |
|
Welke nog meer dan? |
|
Krieg, Woe, Yaotl Mictlan en Blood Of Kingu uit Oekraïne en Wodensthrone [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-01-2010 0:42] signature |
|
+ Altar of Plagues toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
signature |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |