IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Sahara Dust Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-08-2002 16:13 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Wat ik me dus al effe afvraag... Vinden jullie niet dat er wel veel commotie wordt gemaakt rond een groep die nog niks bewezen heeft, die zelfs geen groep kan genoemd worden aangezien ze blijkbaar geen vaste line-up kunnen behouden. Ik weet dat er een aantal van jullie bevriend zijn met leden van de betreffende band. Ik ook trouwens. Maar ik vind dat het allemaal nogal opgeblazen wordt. Ik ging gisteren eens kijken op hun site.. Die blijkt dus alleen te bestaan uit een forum waar al een 120tal mensen geregistreerd zijn. Vind ik wel chique voor een groep die nog niet eens heeft opgetreden. En dat het zowiezo goed zou zijn omdat iemand van hen in After Forever heeft gezeten.. Komaan, er zijn genoeg voorbeelden van muzikanten die zonder de groep waar ze uit kwamen niks meer voorstelden. Niet dat ik zeg dat die desbetreffende persoon muzikaal niks voorstelt, weet ik veel, ik heb er nog niks van gehoord. Maar da's dus net m'n punt. Ze hebben begot al fans en hebben nog niks bewezen.
Wat denken jullie ervan?

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-08-2002 16:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 augustus 2002 16:13 schreef Sharteel het volgende:
Wat denken jullie ervan?
Fan zijn via een forum kost niets en toch kun je bij succes claimen dat je er van 't begin af aan bij was... groupie gedrag..

Ja dus, ben het ergens wel met je eens. Natuurlijk kunnen de verwachtingen hooggespannen zijn vanwege vorige prestaties van bandleden individueel, maar dat zegt absoluut niets over de kwaliteit en het resultaat van het geheel.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-08-2002 16:17 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt Sharteel!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2002 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je hebt gelijk.
Laat eerst maar horen wat het word!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-08-2002 16:30 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Alle, ik zie dan toch blijkbaar geen spoken..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-08-2002 16:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Eerst horen, dan geloven. Ze kunnen nu wel hoog van de toren blazen, maar t wil niet zeggen dat t wat wordt natuurlijk..
(ik gun het ze van harte hoor, daar niet van)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2002 16:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik weet dat zeer veel mensen zich flink gestoten hebben aan PECCATUM destijds... Het zou eeen topband worden, omdat Ihsahn van Emperor erin zat...

Niet dus..

Tot op de dag van vandaag hebben ze wel cd-deals, maar zijn er maar weinig fans en touren ze zelden , met emperor mee (nu niet meer natuurlijk)

Fire
Usericon van Fire
Posted 30-08-2002 16:35 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

SD zou nu ook wel met wat goeds moeten komen want iedereen heeft hoge verwachtingen. Dat is niet altijd gunstig voor een band.

Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 30-08-2002 17:48 by Wolfshade Wijzig reactieProfiel van WolfshadeQuote dit bericht

Van alle leden van AF vond ik Mark (die nu dus bij SD is) het minst sympathiek overkomen. Alsof de wereld aan zijn voeten ligt, weet je wel. Toch vond ik het ne goeie gitarist. En ik ben wel een beetje curieus naar wat SD gaat brengen. Maar om daar nu al tijden op voorhand voor zitten te springen? Neen, merci. We zullen wel zien.

I cut myself again and again to remind myself of you

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-08-2002 21:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Wat ik me dus al effe afvraag... Vinden jullie niet dat er wel veel commotie wordt gemaakt rond een groep die nog niks bewezen heeft, die zelfs geen groep kan genoemd worden aangezien ze blijkbaar geen vaste line-up kunnen behouden. Ik weet dat er een aantal van jullie bevriend zijn met leden van de betreffende band. Ik ook trouwens. Maar ik vind dat het allemaal nogal opgeblazen wordt. Ik ging gisteren eens kijken op hun site.. Die blijkt dus alleen te bestaan uit een forum waar al een 120tal mensen geregistreerd zijn. Vind ik wel chique voor een groep die nog niet eens heeft opgetreden. En dat het zowiezo goed zou zijn omdat iemand van hen in After Forever heeft gezeten.. Komaan, er zijn genoeg voorbeelden van muzikanten die zonder de groep waar ze uit kwamen niks meer voorstelden. Niet dat ik zeg dat die desbetreffende persoon muzikaal niks voorstelt, weet ik veel, ik heb er nog niks van gehoord. Maar da's dus net m'n punt. Ze hebben begot al fans en hebben nog niks bewezen.
Wat denken jullie ervan?

moet het uiteraard eerst nog horen voordat ik iets definitief kan zeggen over deze band. maar de componist heeft zich toch dermate bewezen in zijn vorige band dat ik best wel hoge verwachtingen heb. maar goed, ik had ook hoge verwachtigen bij apoolyun son (tom warrior van celtic frost) en dat is een loepzuivere schijtband. dus eerst horen dan eventueel bejubelen, maar voorpret mag je best hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-08-2002 21:11]

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-08-2002 1:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Misschien loop ik achter maar SD mist toch een zangeres en een drummer toch? Gaat dus veel afhangen van de opvolgers.

Overigens vind ik After Forever zwaar overschat; qua muziek (het beter goed gejat...excuus) en qua het Vloer-is-sopraan-dus-dan-is-het-goed promotie in de pers.

Ik verwacht er dus weinig van; kan alleen maar meevallen dus.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 31-08-2002 22:50 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

quote:
Wat denken jullie ervan?

ik ben het voledig met je eens .
er zijn genoeg goede bands in nederland die niet eens een kans krijgen
en omdat hier toevallig een paar bekenden in zit moet het wel goed zijn.
flauwekul
moeten zij ook niet onder aan beginnen zoals iedereen?

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 01-09-2002 3:56 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Zolang er bekenden in een band zitten zullen er altijd verwachtingen zijn. En dat is maar goed ook; wellicht houd het muzikanten wel scherp.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2002 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind op het moment zowiezo het hele gothicrock/metal gebeuren een farce. Bands als WT en AF kiezen duidelijk nu voor het grote geld.

En dat met muziek die nu volledig uitgemolken is, ik hoor nog maar weinig goede gothicmetal.

*argh spelling is soms lastig*

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-09-2002 21:01]

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 01-09-2002 20:23 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

uitgemolken...

!!! THE SIGN IS ON !!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-09-2002 20:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Uitgemolken idd; misschien is Danse macabre een aardige tip voor je Jenje.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 01-09-2002 22:10 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 31 augustus 2002 1:49 schreef Mutilator het volgende:
Misschien loop ik achter maar SD mist toch een zangeres en een drummer toch

Hoewel officieel nog geen zangeres is bekend gemaakt, denk ik dat ze al iemand (op het oog) hebben...
Ze zoeken immers alleen nog "actief" naar een 'top'drummer...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 02-09-2002 8:42 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik ben wel erg benieuwd naar het werk van Sahara Dust...

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 02-09-2002 9:25 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

tja een hoop fans zijn door mark meegetrokken van AF naar SD naar het gedoe rond zijn vertrek. Heeft ie een hoop voor gelobbied. Maar tot op heden heeft de band nog geen nummers geproduceerd en kan er ook niet gesproken worden van een complete band. Ik ben echter wel benieuwd naar wat ze gaan maken. Mark heeft zeker wel capaciteiten.

Ik wacht af

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 02-09-2002 10:01 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

ik moet nog altijd wennen aan die enorm duffe naam......

Laat ze maar eerst een cd uitbrengen, daarna praten we wel weer verder. Aan media-aandacht zal het volgens mij niet gaan liggen, aangezien Mark uit AF geschopt is.
Die zangeres die ze hadden is toch al weer gestopt he? Dat beloofd niet veel goeds...

Pritt kills the Brazilian glue-scene

Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 02-09-2002 11:40 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Helena is niet met SD gestopt omdat ze de muziek niet goed vond of zo. Daar waren andere redenen voor (ze miste haar zoontje in Noorwegen b.v.) daarom is ze terug gegaan naar Noorwegen en Iwan (drummer) is met haar mee gegaan (omdat ze een relatie hadden).

Volgens Iwan was de muziek best cool dus ik denk dat dat wel in orde is. Ik denk dat het staat of valt met de toekomstige zangeres.

Tymon

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-09-2002 15:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ben niet van plan om hier ooit vrijwillig naar te gaan luisteren

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 02-09-2002 15:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nou,ik ga toch de cd eens beluisteren,misschien koop ik hem wel;en als ie echt de moeite niet is om te kopen,maar wel goed genoeg is om te hebben,download ik hem wel.

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Myth of Fury
Posted 02-09-2002 19:07 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Ik ben trouwens ook benieuwd..
SD oefent nu ook weer af en toe in de kelder van Mark's grootouders...waar voorheen AF ook repeteerde

Hebben ze eigenlijk wel al een bassist??

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 03-09-2002 9:22 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 2 september 2002 19:07 schreef Myth of Fury het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd..
SD oefent nu ook weer af en toe in de kelder van Mark's grootouders...waar voorheen AF ook repeteerde

Hebben ze eigenlijk wel al een bassist??

Ja al van eind mei of begin juni.. Yves van Axamenta.. Een belgje dus..

Myth of Fury
Posted 04-09-2002 1:20 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Ow, dan zit dat wel goed dus...

Nu dus alleen nog een drummer..

[OT] U maakt trouwens erg mooie foto's, [/OT]

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com