|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Fan zijn via een forum kost niets en toch kun je bij succes claimen dat je er van 't begin af aan bij was... groupie gedrag.. Ja dus, ben het ergens wel met je eens. Natuurlijk kunnen de verwachtingen hooggespannen zijn vanwege vorige prestaties van bandleden individueel, maar dat zegt absoluut niets over de kwaliteit en het resultaat van het geheel. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt Sharteel! |
|
Je hebt gelijk. Laat eerst maar horen wat het word! |
|
Alle, ik zie dan toch blijkbaar geen spoken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Eerst horen, dan geloven. Ze kunnen nu wel hoog van de toren blazen, maar t wil niet zeggen dat t wat wordt natuurlijk.. (ik gun het ze van harte hoor, daar niet van) |
|
Ik weet dat zeer veel mensen zich flink gestoten hebben aan PECCATUM destijds... Het zou eeen topband worden, omdat Ihsahn van Emperor erin zat... Niet dus.. Tot op de dag van vandaag hebben ze wel cd-deals, maar zijn er maar weinig fans en touren ze zelden , met emperor mee (nu niet meer natuurlijk) |
|
SD zou nu ook wel met wat goeds moeten komen want iedereen heeft hoge verwachtingen. Dat is niet altijd gunstig voor een band. |
|
Van alle leden van AF vond ik Mark (die nu dus bij SD is) het minst sympathiek overkomen. Alsof de wereld aan zijn voeten ligt, weet je wel. Toch vond ik het ne goeie gitarist. En ik ben wel een beetje curieus naar wat SD gaat brengen. Maar om daar nu al tijden op voorhand voor zitten te springen? Neen, merci. We zullen wel zien. I cut myself again and again to remind myself of you |
|
quote: moet het uiteraard eerst nog horen voordat ik iets definitief kan zeggen over deze band. maar de componist heeft zich toch dermate bewezen in zijn vorige band dat ik best wel hoge verwachtingen heb. maar goed, ik had ook hoge verwachtigen bij apoolyun son (tom warrior van celtic frost) en dat is een loepzuivere schijtband. dus eerst horen dan eventueel bejubelen, maar voorpret mag je best hebben. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-08-2002 21:11] |
|
Misschien loop ik achter maar SD mist toch een zangeres en een drummer toch? Gaat dus veel afhangen van de opvolgers. Overigens vind ik After Forever zwaar overschat; qua muziek (het beter goed gejat...excuus) en qua het Vloer-is-sopraan-dus-dan-is-het-goed promotie in de pers. Ik verwacht er dus weinig van; kan alleen maar meevallen dus. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik ben het voledig met je eens . er zijn genoeg goede bands in nederland die niet eens een kans krijgen en omdat hier toevallig een paar bekenden in zit moet het wel goed zijn. flauwekul moeten zij ook niet onder aan beginnen zoals iedereen? |
|
Zolang er bekenden in een band zitten zullen er altijd verwachtingen zijn. En dat is maar goed ook; wellicht houd het muzikanten wel scherp. |
|
Ik vind op het moment zowiezo het hele gothicrock/metal gebeuren een farce. Bands als WT en AF kiezen duidelijk nu voor het grote geld. En dat met muziek die nu volledig uitgemolken is, ik hoor nog maar weinig goede gothicmetal. *argh spelling is soms lastig* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-09-2002 21:01] |
|
uitgemolken... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Uitgemolken idd; misschien is Danse macabre een aardige tip voor je Jenje. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hoewel officieel nog geen zangeres is bekend gemaakt, denk ik dat ze al iemand (op het oog) hebben... Ze zoeken immers alleen nog "actief" naar een 'top'drummer... |
|
Ik ben wel erg benieuwd naar het werk van Sahara Dust... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
tja een hoop fans zijn door mark meegetrokken van AF naar SD naar het gedoe rond zijn vertrek. Heeft ie een hoop voor gelobbied. Maar tot op heden heeft de band nog geen nummers geproduceerd en kan er ook niet gesproken worden van een complete band. Ik ben echter wel benieuwd naar wat ze gaan maken. Mark heeft zeker wel capaciteiten. Ik wacht af REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
ik moet nog altijd wennen aan die enorm duffe naam...... Laat ze maar eerst een cd uitbrengen, daarna praten we wel weer verder. Aan media-aandacht zal het volgens mij niet gaan liggen, aangezien Mark uit AF geschopt is. Die zangeres die ze hadden is toch al weer gestopt he? Dat beloofd niet veel goeds... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Helena is niet met SD gestopt omdat ze de muziek niet goed vond of zo. Daar waren andere redenen voor (ze miste haar zoontje in Noorwegen b.v.) daarom is ze terug gegaan naar Noorwegen en Iwan (drummer) is met haar mee gegaan (omdat ze een relatie hadden). Volgens Iwan was de muziek best cool dus ik denk dat dat wel in orde is. Ik denk dat het staat of valt met de toekomstige zangeres. Tymon |
|
Ik ben niet van plan om hier ooit vrijwillig naar te gaan luisteren |
|
Nou,ik ga toch de cd eens beluisteren,misschien koop ik hem wel;en als ie echt de moeite niet is om te kopen,maar wel goed genoeg is om te hebben,download ik hem wel. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik ben trouwens ook benieuwd.. SD oefent nu ook weer af en toe in de kelder van Mark's grootouders...waar voorheen AF ook repeteerde Hebben ze eigenlijk wel al een bassist?? |
|
quote: Ja al van eind mei of begin juni.. Yves van Axamenta.. Een belgje dus.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ow, dan zit dat wel goed dus... Nu dus alleen nog een drummer.. [OT] U maakt trouwens erg mooie foto's, [/OT] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |