IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Sahara Dust Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 17-01-2003 13:24 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 16 januari 2003 21:38 schreef Tymon het volgende:
Ik weet niet of "The Gathering" ook onder het gothic metal/rock genre valt, maar die band wijkt wel af van de rest! Overigens ook veruit de beste en meest originele band uit het rijtje naar mijn mening.

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Deze band verdient absoluut meer erkenning voor haar baanbrekende werk.

Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-01-2003 13:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

I usually don't go for christian pop metal

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-01-2003 20:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 0:02 schreef Mutilator het volgende:
Celtic Frost - Into the pandemonium
Paradise Lost - Gothic

Ok, thanks!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Thelema_6
Usericon van Thelema_6
Posted 19-01-2003 22:55 by Thelema_6 Wijzig reactieProfiel van Thelema_6Quote dit bericht

ik heb ze in 013 gezien, maar ik vond t niks bijzonders, en er moet nog wel veel aan hun podiumprestatie worden gewerkt, vooral de zangeres. die heeft de uitstraling van een lampekap.

We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-01-2003 2:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Hebben ze nog meer gig staan eigenlijk?

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 20-01-2003 4:28 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

in april pas geloof ik...

www.studiomystica.nl --> Design & Photography

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-01-2003 15:00 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2003 22:55 schreef Thelema_6 het volgende:
vooral de zangeres. die heeft de uitstraling van een lampekap.
Ach, als 't een beetje een leuke lampekap is...

Touché, pussycat!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-01-2003 17:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 januari 2003 15:00 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ach, als 't een beetje een leuke lampekap is...

Ander lampekapsel laten knippen...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

G.
Usericon van G.
Posted 20-01-2003 19:20 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 2:59 schreef Shredhead het volgende:
Hebben ze nog meer gig staan eigenlijk?

Ja op een Redelijk leuk festival geloof ik

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 23-01-2003 2:51 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2003 22:55 schreef Thelema_6 het volgende:
ik heb ze in 013 gezien, maar ik vond t niks bijzonders, en er moet nog wel veel aan hun podiumprestatie worden gewerkt, vooral de zangeres. die heeft de uitstraling van een lampekap.

Ik zou best zo'n lampekap in huis willen hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 23-01-2003 2:54]

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 2:55 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

wow

kan het live ook nog een beetje zingen?

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 23-01-2003 3:09 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Ik was er niet bij in 013. Maar de demo is zeer ok.
SD zit op dit moment in de studio in Duitsland de cd op te nemen.
Volgens Mark (SMSje vandaag) gaat alles als de brandweer.

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 23-01-2003 3:13 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

vind Simone een hele mooie meid met een zeer goede stem, maar ze moet gewoon nog ff wennen aan het op het podium staan. om haar dan te vergelijken met een lampenkap vind ik niet echt terecht...

www.studiomystica.nl --> Design & Photography

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 23-01-2003 3:40 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

knap meisje maar de muziek ken me niet echt boeien

My madness, my sadness

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 23-01-2003 8:59 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik heb er nog niks van gehoord dus ken er ook niet over oordelen maar heb dan ook weinig behoefte erin........

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-01-2003 9:30 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 januari 2003 3:13 schreef Natascha het volgende:
vind Simone een hele mooie meid met een zeer goede stem, maar ze moet gewoon nog ff wennen aan het op het podium staan. om haar dan te vergelijken met een lampenkap vind ik niet echt terecht...

Ze is ook nog erg jong he.. 17 of zoiets zeker? Die komt er wel.. Gewoon effe tijd geven om te groeien als frontvrouw en zangeres (en haar dus niet van 't eerste optreden op het podium van de 013 gooien )

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 30-01-2003 12:31 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

quote:
Op 23 januari 2003 2:51 schreef Redelijk het volgende:

Ik zou best zo'n lampekap in huis willen hebben

wel een lekker ding!!!

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 30-01-2003 15:01 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 20 januari 2003 4:28 schreef Natascha het volgende:
in april pas geloof ik...

5 April 2003 Amstelveen the Netherlands
Headway festival

Hedon 11 April 2003 Zwolle the Netherlands
Other bands:

Autumn
to Elysium

26 April 2003 TenWyngaert Brussels Belgium
"Phantom Agony Tour"

bands:
Sahara Dust
+ support acts
Even Vast (italy)
Mortifer (belgium)

Koninginnerock 27 April 2003 Ittervoort the Netherlands
"Phantom Agony Tour"

Mollfest Gothic 2
4 May 2003 Heerhugowaard the Netherlands

Jamrock 12 July 2003 Erkermederstrand the Netherlands

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 30-01-2003 15:05 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 3:09 schreef Redelijk het volgende:
Volgens Mark (SMSje vandaag) gaat alles als de brandweer.

Is dat positief of negatief? Als ik aan de brandweer hiero denk...

Touché, pussycat!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 10:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Epica heeft nu dus ook al een deal met Mojo Concerts.

Voor een band zonder cd gaat het ze toch wel erg voor de wind.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-05-2003 10:33 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

5 juni is de cd er ook dus ech slecht gaat het niet

Iemand de belachelijke advertentie van Transmission achter op de MindView gelezen?!

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-05-2003 10:33]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-05-2003 10:33 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

De cd is nu af.. 'k Heb hem zaterdag helemaal gehoord. En al zal ik nooit hun grootste fan worden, slecht kan je hem zeker niet noemen.. Heel knappe koorarrangementen, de nummers zitten ook goed in elkaar. Enkel zijn een paar nummers te lang naar mijn zin, maar da's persoonlijk.. En origineel is het ook niet, maar ja, daar is al genoeg over gediscussieerd.
De podiumprestaties gaan er ook elke keer op vooruit. Enkel die After Forever cover laten ze beter achterwege. De zangeres is geen partij voor Floor. Zal ze misschien ooit wel worden, want ze heeft een goeie stem.
Heel het wraakmotief achter de band staat me nog altijd allerminst aan, maar ze hebben me wel van hun kunnen overtuigd ondertussen..
Dat was al wat ik vroeg: eerst zien en dan geloven..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op zich gun ik het hem van harte, maar hij krijgt wel erg veel aangewaaid. Deals, mediabelangstelling.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-05-2003 10:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 mei 2003 10:33 schreef Jenje het volgende:
Op zich gun ik het hem van harte, maar hij krijgt wel erg veel aangewaaid. Deals, mediabelangstelling.

Denk dat ie daar hard voor werkt of in ieder geval de contacten heeft; kennelijk vind men dat ie zich al bewezen heeft...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-05-2003 10:38 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 10:33 schreef Sharteel het volgende:
De cd is nu af.. 'k Heb hem zaterdag helemaal gehoord. En al zal ik nooit hun grootste fan worden, slecht kan je hem zeker niet noemen.. Heel knappe koorarrangementen, de nummers zitten ook goed in elkaar. Enkel zijn een paar nummers te lang naar mijn zin, maar da's persoonlijk.. En origineel is het ook niet, maar ja, daar is al genoeg over gediscussieerd.
De podiumprestaties gaan er ook elke keer op vooruit. Enkel die After Forever cover laten ze beter achterwege. De zangeres is geen partij voor Floor. Zal ze misschien ooit wel worden, want ze heeft een goeie stem.
Heel het wraakmotief achter de band staat me nog altijd allerminst aan, maar ze hebben me wel van hun kunnen overtuigd ondertussen..
Dat was al wat ik vroeg: eerst zien en dan geloven..

Heb je Mark nog gesproken gister? Ik wel en ik vind eigenlijk dat hij bij ZM ook de kans moet krijgen om zich te verdedigen, want volgens mij ligt de waarheid in het midden (zoals altijd).

quote:
Op 26 mei 2003 10:33 schreef Jenje het volgende:

Da's inderdaad waar, maar zou jij die niet met beiden handen aangrijpen als je de kans zou krijgen?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com