|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
I usually don't go for christian pop metal |
|
quote: Ok, thanks! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik heb ze in 013 gezien, maar ik vond t niks bijzonders, en er moet nog wel veel aan hun podiumprestatie worden gewerkt, vooral de zangeres. die heeft de uitstraling van een lampekap. We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life |
|
Hebben ze nog meer gig staan eigenlijk? |
|
in april pas geloof ik... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote:Ach, als 't een beetje een leuke lampekap is... Touché, pussycat! |
|
quote: Ander lampekapsel laten knippen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja op een Redelijk leuk festival geloof ik |
|
quote: Ik zou best zo'n lampekap in huis willen hebben [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 23-01-2003 2:54] |
|
wow kan het live ook nog een beetje zingen? |
|
Ik was er niet bij in 013. Maar de demo is zeer ok. SD zit op dit moment in de studio in Duitsland de cd op te nemen. Volgens Mark (SMSje vandaag) gaat alles als de brandweer. |
|
vind Simone een hele mooie meid met een zeer goede stem, maar ze moet gewoon nog ff wennen aan het op het podium staan. om haar dan te vergelijken met een lampenkap vind ik niet echt terecht... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
knap meisje maar de muziek ken me niet echt boeien My madness, my sadness |
|
Ik heb er nog niks van gehoord dus ken er ook niet over oordelen maar heb dan ook weinig behoefte erin........ |
|
quote: Ze is ook nog erg jong he.. 17 of zoiets zeker? Die komt er wel.. Gewoon effe tijd geven om te groeien als frontvrouw en zangeres (en haar dus niet van 't eerste optreden op het podium van de 013 gooien ) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:wel een lekker ding!!! |
|
quote: 5 April 2003 Amstelveen the Netherlands Headway festival Hedon 11 April 2003 Zwolle the Netherlands Other bands: Autumn to Elysium 26 April 2003 TenWyngaert Brussels Belgium "Phantom Agony Tour" bands: Sahara Dust + support acts Even Vast (italy) Mortifer (belgium) Koninginnerock 27 April 2003 Ittervoort the Netherlands "Phantom Agony Tour" Mollfest Gothic 2 4 May 2003 Heerhugowaard the Netherlands Jamrock 12 July 2003 Erkermederstrand the Netherlands Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Is dat positief of negatief? Als ik aan de brandweer hiero denk... Touché, pussycat! |
|
Epica heeft nu dus ook al een deal met Mojo Concerts. Voor een band zonder cd gaat het ze toch wel erg voor de wind. |
|
5 juni is de cd er ook dus ech slecht gaat het niet Iemand de belachelijke advertentie van Transmission achter op de MindView gelezen?! [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-05-2003 10:33] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
De cd is nu af.. 'k Heb hem zaterdag helemaal gehoord. En al zal ik nooit hun grootste fan worden, slecht kan je hem zeker niet noemen.. Heel knappe koorarrangementen, de nummers zitten ook goed in elkaar. Enkel zijn een paar nummers te lang naar mijn zin, maar da's persoonlijk.. En origineel is het ook niet, maar ja, daar is al genoeg over gediscussieerd. De podiumprestaties gaan er ook elke keer op vooruit. Enkel die After Forever cover laten ze beter achterwege. De zangeres is geen partij voor Floor. Zal ze misschien ooit wel worden, want ze heeft een goeie stem. Heel het wraakmotief achter de band staat me nog altijd allerminst aan, maar ze hebben me wel van hun kunnen overtuigd ondertussen.. Dat was al wat ik vroeg: eerst zien en dan geloven.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Op zich gun ik het hem van harte, maar hij krijgt wel erg veel aangewaaid. Deals, mediabelangstelling. |
|
quote: Denk dat ie daar hard voor werkt of in ieder geval de contacten heeft; kennelijk vind men dat ie zich al bewezen heeft... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb je Mark nog gesproken gister? Ik wel en ik vind eigenlijk dat hij bij ZM ook de kans moet krijgen om zich te verdedigen, want volgens mij ligt de waarheid in het midden (zoals altijd). quote: Da's inderdaad waar, maar zou jij die niet met beiden handen aangrijpen als je de kans zou krijgen? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |